دانلود بازی Guitar Hero Live برای XBOX 360
دانلود بازی Guitar Hero Live برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Guitar Hero Live برای XBOX 360

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1396 3 دیدگاه
5,322 بازدید

دانلود بازی Guitar Hero Live برای ایکس باکس 360

پس از مدت‌ها کمپانی Activision نسخه جدید گیتار هیرو را با تغییرات فراوان عرضه کرد که بعضی از این تغییرات به نفع بازی و بعضی دیگر به ضرر بازی بوده‌اند. از اولین تغییر می‌توان به کنترلر گیتار جدید بازی اشاره کرد که از 2 دکمه بر روی 3 فرت اول گیتار و 2 سیم بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی طراحی‌شده است. قیمت بازی 100 دلار است، شما پس از پرداخت 100 دلار یک کپی بازی درفت می‌کنید و یک کنترلر جدید نیز ای شما ارسال می‌شود.

اگر تغییرات بازی می‌توان به از بین رفتن انیمیشن‌ها و تصاویر گرافیکی در پس زمینه بازی زمان اجرای موسیقی اشاره کرد که جای آن‌ها را تصاویر واقعی اجراهای گروه‌ها و بندهای موسیقی گرفته که به واقعه گرایی بازی کمک شایانی کرده است. گیم پلی بازی به 2 قسمت تقسیم می‌شود، در قسمت Live شما در اجراهای کنسرت‌های راک کنار بازیگران واقعی روبه روی هزاران طرفدار به اجرای موسیقی می‌پردازید که جالب کار شده است.

به عنوان مثال زمانی که شما موسیقی را به خوبی اجرا نکنید طرفداران شما را “هو!” می‌کنند و عصبانی می‌شوند ولی اگر به خوبی همه چیز را انجام دهید به تشویق شما می‌پردازند که متأسفانه به همین دو حالت خلاصه شده‌اند.

قسمت دیگر بازی TV نام دارد که به بیش از 200 موسیقی در این قسمت دسترسی دارید. با انتخاب هر موسیقی موزیک ویدیو آن در پشت زمینه پخش می‌شود و شما مشغول به بازی می‌شوید. از افراد و بندهایی که در بازی حضور دارند می‌توان به The Black Keys, Ed Sheeran, Fall Out Boy, My Chemical Romance, The Rolling Stones, Skrillex, The Lumineers, The Killers, Blitz Kids, Green Day اشاره کرد.

گیتار هیرو نسبت به رقیب خود “Rock Band” مشکلاتی دارد ولی نقاط قوت خودش را نیز هم دارد. پس گر شما هم از طرفداران موسیقی راک هستید و همیشه آرزوی اجرا رو به روی هزاران نفر را داشتید حالا وقت آن است!

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 15.8 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    hassan

    مهمان

    آیا بدون کنترلر میشه بازی کرد با دسته؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    masoud

    مهمان

    لطفا لینک دانلود این بازی برای ویندوز رو هم بذارید ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به masoud

      پشتیبانی

      ویندوز نداره!