Crash-Bandicoot-N.-Sane-Trilogy
یحیی رحیمی

نسخه جدیدی از Crash Bandicoot در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 18 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,243 بازدید

فرانچایز به یادماندنی و نوستالژیک Crash Bandicoot برای همه ما نام آشناست. این فرانچایز خاطرات کودکی زیادی برای ما ساخته است و تجربه آن روی کنسول PS1 فوق العاده بود. دو سال پیش به لطف استودیو بازی شاهد یک بازسازی دوباره از بازی به نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بودیم که در واقع سه نسخه بازسازی شده بازی در یک بسته کامل بود و حالا به نظر می رسد که Activision دوباره دست به کار شده است و می خواهد که مزه جدیدی به این فرانچایز قدیمی دهد. خبرها حاکی از ساخت از یک دنباله تازه نفس می دهند.

کاربری در توییتر به تغییرات اخیر در مورد بازی Crash Bandicoot اشاره کرده است و اضافه شدن تم کریسمس و جزئیات جدید نشان از خبرهای جدیدی دارند. بسیاری باور دارند که قرار است خبرهای بزرگی در مورد این بازی بشنویم اما یادتان باشد که باید هنوز یک سری مسائل را با هم دیگر بررسی کنیم.

اولا این که نسخه بازسازی شده بازی Crash تجارت پرسودی برای Activision در سالهای گذشته بوده است. قطعا این کمپانی نیز به سرمایه گذاری در این فرانچایز ادامه خواهد داد. جدا از آن یک سری شکلات های مخصوص Crash به صورت رندوم به طرفداران فرستاده شده بود و بعد از آن بود که بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در مراسم The Game Awards 2018 معرفی شد. حالا می توانید الگوی تکراری را مشاهده کنید.

اخیرا تایید شده است که 15 بازی جدید در مراسم The Game Awards 2019 معرفی خواهند شد و قطعا یکی از آن‌ها Crash جدید خواهد بود. همچنین شانس این نیز وجود دارد که بازی جدید در قسمتی از State of Play معرفی شود اما باید در نظر گرفته که همه چیز در حد یک شایعه است و نباید به آن قطعیت داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر باید صبر پیشه کرد و منتظر خبرهای جدید بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.