Call Of Duty Advanced Warfare 2
یحیی رحیمی

بازی Call Of Duty Advanced Warfare 2 قرار بود ساخته شود

یحیی رحیمی 19 فروردین 1402 بدون دیدگاه
1,302 بازدید

مصاحبه با برت رابینز، کارگردان سابق بازی کالاف دیوتی در استودیو Sledgehammer Games، اطلاعات تازه‌ای در اختیار طرفداران این سری قرار داده است. رابینز می‌گوید که قبل از جدایی او از استودیو، دو پروژه جدید در حال ساخت بوده‌اند. یکی از آن‌ها بازی Call Of Duty Advanced Warfare 2 بوده، اما ایده بازی WWII ارائه می‌شود و استودیو تصمیم می‌گیرد تا این ایده را پیگیری کند.

بازی Advanced Warfare عنوان کاملاً تازه‌ای بود و استودیو سازنده امیدوار بود که آن را به یک سری جدید تبدیل کند. انتشار بازی در سال 2014 سر و صدای زیادی به پا کرد، اما طرفداران چندان از بخش چندنفره رضایت نداشتند و این بازی در مقایسه با دیگر عناوین مانند بلک آپس کم آورد. کارگردان سابق بازی می‌گوید که پروژه ساخت دنباله این اثر پیگیری شد و حتی دمو و نسخه اولیه نیز ساخته شد. در نهایت استودیو تصمیم گرفت تا تولید بازی را متوقف کند و به تولید بازی Call of Duty WWII بپردازد.

برت رابینز در این مورد گرفت: «بازی World War II بازگشت و حس کردیم که این فرصت خوب است.» وی در ادامه اذعان کرد که مدیریت اکتیویژن به آن‌ها فشار آورده بود که به سبک قدیمی جنگ بازگردند و به‌نوعی یک بازی جدید از جنگ جهانی بسازند. البته رابینز می‌گوید که تیم سازنده بازی تحت‌فشار قرار نگرفت و آن‌ها شخصاً این انتخاب را انجام دادند. بسیاری از کارمندان استودیو بازگشت به دوره تاریخی جنگ جهانی دوم را پسندیدند. وی افزود: «خوشحالم که این کار را انجام دادیم. البته Advanced Warfare 2 می‌توانست فوق‌العاده باشد.»

بازی Call Of Duty Advanced Warfare 2

ساخت Call Of Duty Advanced Warfare 2

گفتنی است استودیو Sledgehammer قرار نبود روی بازی‌های کالاف دیوتی کار کند. آن‌ها قرار بود یک شوتر ماجراجویی سوم شخص بسازند. رابینز این بازی را پیوند آنچارتد و کالاف دیوتی خواند و می‌گوید که یک تجربه سوم شخص فوق‌العاده ارائه می‌کرد. به نظر می‌رسد که تیم سازنده موفق به عملی کردن این ایده نشده است. اکتیویژن تأثیر زیادی روی انتخاب بازی‌های استودیو داشته و به آن‌ها اجازه پیگیری ایده‌های شخصی را نداده است.

در پایان مصاحبه از کارگردان سابق بازی کالاف دیوتی می‌پرسد که او شخصاً کدام پروژه را ترجیح می‌داد؟ رابینز در پاسخ گفت: «بدون شک Advanced Warfare 2. این بازی متعلق به ما بود. من شخصاً داستان آن را نوشتم و کل جهان آن را ساختم.» به‌تازگی شایعاتی در مورد ساخت بازی Call Of Duty Advanced Warfare 2 شنیده شده است. اینسایدر گیمینگ گزارش داد که این بازی ممکن است در سال 2025 منتشر شود. البته منابع دیگری این شایعه را رد کردند و نوشتند که این پروژه در دست ساخت نیست.

برت رابینز در سال 2018 از اکتیویژن جدا شد. او در حال کار روی یک شوتر اول‌شخص فانتزی به نام Immortal of Aveum است که سال گذشته در گیم اواردز معرفی شد. این بازی با الهام از کالاف دیوتی ساخته می‌شود و تجربه‌ای سینمایی است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.