call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Call of Duty: Modern Warfare تغییرات در مراحل اپراتورها ایجاد می کند

یحیی رحیمی 8 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,154 بازدید

چند هفته پیش فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare شروع شد و Activision دست پر به میان بازیکنان آمد. شاهد افزودن شخصیت Ghost به بازی بودیم و همچنین چند نقشه جدید را مشاهده کردیم. حالا بعد از گذشت دو هفته، آپدیت کوچکی برای بازی منتشر شده است که باگ های آن را رفع می کند و همچنین نحوه عملکرد مراحل را تغییر می دهد.

این آپدیت جدید به نوعی تنها برای رفع باگ است و در حال حاضر می توانید آن را دریافت کنید. این آپدیت همچنین پلی لیست Ground War که قبلا قول داده شده بود را اضافه کرده است و همچنین نقشه Bazzar و البته پلی لیست Rust و Shipment را. بزرگ ترین تغییر نیز به نحوه دنبال کردن مراحل اختصاص دارد.

به طور کل ماموریت های اپراتورها یا همان Operator Missions ساده ترین مراحل بازی هستند و به طور کلی برای باز کردن قفل یک سری لباس ها و پوسته های مختلف برای هیروهای بازی در نظر گرفته شده اند.استودیو این مراحل را مانند دیگر مراحل اصلی بازی در نظر می گرفت و باید قبل از انجام آن مرحله ای که می خواستید، از باز بودن و فعال بودن آن اطمینان حاصل می کردید.

به لطف آپدیت جیدد می توانید با سویچ روی اپراتور جدید، مرحله مخصوص او را نیز مشاهده کنید و دیگر لازم نیست منتظر باز شدن قفل آن بمانید. همچنین ماموریت اپراتورها به صفحه مخصوص این شخصیت ها برده شده است و کمی منو بازی مرتب تر شده است. البته هنوز تنها یک ماموریت اصلی فعال دارید و باید بعد از طی کردن آن وارد مرحله دیگر شوید و به نوعی روندی خطی را شاهد هستیم.

علاوه بر اینها باگ هایی در بخش های Spec Ops و Survival نیز رفع شده اند و می توانید برای آگاهی از آن‌ها سری به وبلاگ Infinity Ward بزنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.