the last of us part 2
یحیی رحیمی

سه ساعت گیم پلی در رویداد هفته آینده The Last of Us Part II خواهیم داشت

یحیی رحیمی 28 شهریور 1398 بدون دیدگاه
660 بازدید

اگر از طرفداران بازی The Last of Us هستید، حتما می دانید که سونی یک رویداد مدیا محور در مورد بازی The Last of Us Part II برگزار خواهد کرد. این رویداد روز 24 سپتامبر خواهد بود و قرار است که اطلاعات جدیدی از بازی را در اختیار عموم قرار دهد. همچنین گفته ها حاکی از آن است که بازی برای تجربه کردن نیز در دسترس افرادی که در مراسم شرکت کنند قرار می گیرد.

این رویداد نفس تازه ای به بازی خواهد بخشید و البته که طرفداران را از سوال ها و شایعه های متعدد نیز نجات خواهد داد. بارها شنیده ایم که تاریخ عرضه این بازی فوریه 2020 خواهد بود و به نظر روز 24 سپتامبر، اطلاعاتی در این مورد خواهیم شنید. اما اخیرا یکی از افراد باخبر از جریان بازی در حساب توییتر خود گفته است که یک استریم 3 ساعته از بازی را خواهیم دید.

او همچنین گفته است که بازی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و از نظر توسعه در مراحل آخر قرار دارد. یک دموی سه ساعته فوق العاده است و تازه قرار است که نسخه بتای بخش مولتی پلیر نیز در ماه های آینده عرضه شود. تمام این سه ساعت به صورت کامل در اختیار بخش تک نفره نخواهد بود و قطعا بخش هایی از حالت مولتی پلیر را نیز شاهد خواهیم بود.

همچنین سونی تایید کرده است که بازی The Last of Us Part II در هفته بازی مادرید نیز حاضر خواهد بود. این رویداد از 3 اکتبر تا 6 اکتبر در جریان خواهد بود و هر دو بازی های The last of Us Part II و Death Stranding یک غرفه جداگانه برای خودشان خواهند داشت.

سرورهای مولتی پلیر دیگر بازی های استودیوNaughtyDog خاموش شده اند و حالا وقت خوبی برای معرفی یک بخش مولتی پلیر جدید است. این فرد تا به حال هر اطلاعاتی را که منتشر کرده است، تایید شده است و قطعا روی این صحبت های او حساب کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.