بازی The Last of Us 3 لست اف اس 3
محمد صادق شجاعی

شایعه:‌ ساخت بازی The Last of Us 3 آغاز شده است

محمد صادق شجاعی 23 آذر 1401 1 دیدگاه
770 بازدید

ViewerAnon، اینسایدر شناخته‌شده، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که استودیو Naughty Dog در حال ساخت بازی The Last of Us 3 (لست اف اس 3) است.

با این وجود که کمتر از یک دهه از آغاز آن می‌گذرد، اما سری The Last of Us یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تاریخ صنعت ویدیو گیم است. زمانی که در سال 2013 اولین بازی لست اف اس روی کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد، بلافاصله مورد تمجید و تحسین منتقدین و بازیکنان قرار گرفت. بعد از این اثر، استودیو ناتی داگ اقدام به انتشار بازی The Last of Us Part 2 در سال 2020 روی کنسول پلی استیشن 4 کرد. با این وجود که بازیکنان اثر مذکور به دو دسته طرفدار و مخالف تقسیم شده‌اند، اما همچنان مورد استقبال منتقدین قرار گرفته و جایگاه سری The Last of Us Part را تثبیت کرد.

از این مرحله به بعد، شرکت سونی اهداف و برنامه‌های مختلفی را در قبال مجموعه لست اف اس در پیش گرفت. در این راستا، شرکت ژاپنی با همکاری شبکه HBO تولید سریال اقتباسی از سری The Last of Us را آغاز کرد. این سریال که از هنرنمایی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش‌های جول و الی بهره می‌برد، به زودی پخش خواهد شد. علاوه بر این نسخه ریمیک بازی لست اف اس تحت عنوان بازی The Last of Us Part I مدتی قبل روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت. سال آینده نسخه کامپیوتر این اثر منتشر خواهد شد.

تمامی موارد گفته شده نشان می‌دهند که شرکت سونی قصد دارد سری The Last of Us را زنده نگه دارد. سوالی که ذهن بسیاری از علاقه‌مندان و بازیکنان را به خود مشغول کرده، این است که آیا بازی The Last of Us 3 ساخته خواهد شد یا مجموعه لست اف اس با دو بازی به کار خود پایان می‌دهد. تا‌کنون هیچ خبری به طور رسمی در این رابطه منتشر نشده است، اما خوشبختانه یک منبع معتبر که جزئیات سریال The Last of Us را به درستی فاش کرده بود، از بازی لست اف اس 3 گفته است.

بازی The Last of Us 3 لست اف اس 3

بازی چند‌نفره لست اف اس پیش از The Last of Us 3 منتشر می‌شود

ViewerAnon، اینسایدر مشهور و از کاربران توییتر، در قالب پستی در این شبکه اجتماعی اعلام کرده که نیل دراکمن، رئیس استودیو ناتی داگ و کارگردان بازی The Last of Us، به عنوان بازی بعدی‌اش در حال ساخت بازی The Last of Us 3 است. همچنین انتظار می‌رود که بازی Factions، نسخه فرعی و چند‌نفره سری لست اف اس، پیش از بازی لست اف اس 3 در دسترس قرار بگیرد.

بدون شک زمانی زیادی تا معرفی و انتشار بازی The Last of Us 3 باقی مانده است. در حال حاضر وضعیت و شرایط IP جدید استودیو Naughty Dog مشخص نیست. سری Uncharted یکی دیگر از مجموعه‌های مشهور ناتی داگ بوده که از سال 2017 بازی جدیدی از آن منتشر نشده است. ViewerAnon ادعا کرده که استودیوی دیگری در حال کار روی ریبوت سری آنچارتد است.

گفته‌های ViewerAnon تنها اطلاعاتی است که از بازی The Last of Us 3 در اختیار داریم. نیل دراکمن قبلا گفته بود که طرح کلی برای سومین بازی سری لست اف اس نوشته شده، اما استودیو ناتی داگ قصد ساخت آن را ندارد. در حال حاضر مشخص نیست که سازندگان طرح کلی نوشته توسط نیل دراکمن را ادامه داده یا به دلیل حرکت در مسیر جدید، طرح او کنار گذاشته شده است. همچنین اعلام نشده است که آیا بازی لست اف اس 3 دوباره حول محور الی و ابی می‌چرخد یا پروتاگونیست‌های جدید معرفی می‌شود. با این حال لورا بیلی، بازیگر نقش ابی، اعلام کرده که آماده اجرای دوباره این شخصیت است.

نظر شما در مورد ساخت سومین اثر سری The Last of Us چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ به نظر شما بازی لست اف اس 3 چه داستانی را روایت خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه