دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC
دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC پارسی گیم

دانلود نسخه دمو بازی eFootball PES 2020 برای PC

پارسی گیم 15 مرداد 1398 77 دیدگاه
41,019 بازدید

دانلود بازی eFootball PES 2020 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی eFootball PES 2020

سری بازی PES سال‌هاست که میان بازیکنان ایرانی جا خوش کرده است و مدت‌هاست که دل همه را برده است. همه به یاد داریم که چطور میان فامیل کاپ‌های قهرمانی چیده می‌شد و چطور چند روز پای تمام کردن آن می‌نشستیم. حالا کونامی با جدیدترین نسخه بازی به نام eFootball PES 2020 برگشته است و می‌خواهد با تمام توان طرفداران ازدست‌رفته خود را بار دیگر سمت خود بکشاند. نسخه دموی بازی به‌رسم هرسال منتشرشده است و می‌توانید قبل از عرضه رسمی بازی تجربه‌ای فوق‌العاده از دنیای فوتبال و چمن سبز داشته باشید.

eFootball PES 2020 Demo حدود 13 تیم مختلف را پوشش داده است و می‌توانید آنلاین و آفلاین بازی کنید. ازجمله تیم‌های حاضر در دمو می‌توان به منچستریونایتد، یوونتوس، آرسنال، بارسلونا و بایرن‌مونیخ اشاره کرد. این 5 تیم با کونامی قرارداد اختصاصی دارند و می‌توانید پا جای ستاره‌های آن‌ها بگذارید و کنترل لیونل مسی مهارنشدنی و کریستیانو رونالدو گل زن را به دست بگیرید و حریف را گل‌باران کنید. گیم پلی مهم‌ترین برگ برنده چند سال اخیر PES بوده است و امسال نیز توجه خاصی به آن شده است و می‌توانید حمله را بهتر برنامه‌ریزی کنید و همچنین دفاع بهتری نیز داشته باشید. نحوه حرکت توپ در بازی طبیعی‌تر است و قرار نیست هر شوت به سمت دروازه گل شود.

گرافیک eFootball PES 2020 Demo نسبت به نسخه‌های پیشین بهتر شده است و حالا حس رعدوبرق و همچنین باریدن برف را بهتر درک خواهید کرد. منوهای بازی جذاب‌تر شده‌اند و دیگر خبری از آن منوهای خسته‌کننده نیست و ترکیب رنگ‌ها، نمای فوق‌العاده‌ای به بازی بخشیده است. فوتبال جزوی از خون ما ایرانی‌ها حساب می‌شود و PES 2020 به‌خوبی توانسته نیاز به یک شبیه‌ساز فوتبال را برطرف کنید. دوربین بهبود زیادی پیداکرده است و به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل‌شده است. البته گرافیک بازی توسط خود کونامی پایین آورده شده است و در نسخه اصلی شاهد چمن طبیعی‌تر و نمای بهتری خواهیم بود.

کونامی مانند همیشه بخش Edit و ویرایش بازیکنان را به‌خوبی توسعه داده است و می‌توان به‌راحتی بازیکن را تغییر داد و حتی یکی جدید مشابه خود خلق کرد. همه‌چیز از دریبل کردن تا لایی زدن طبیعی‌تر شده است و حالا می‌توانید با خیال راحت گریه حریف را دربیاورید و کافی است یک شوت محکم به سمت دروازه بزنید و واکنش‌های بهبودیافته دروازه بان را مشاهده کنید. eFootball PES 2020 هر آنچه توانسته برای بازگشت به رقابت اصلی به‌کاربرده است و ممکن است امسال، سال PES باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1/8.1/10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Resolution 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Resolution 1920 x 1080

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

eFootball Pro Evolution Soccer 2020 is a football simulation video game developed by PES Productions and published by Konami for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One. The game will be the 19th installment in the Pro Evolution Soccer series and will be launched worldwide on September 10, and September 12 in Asia. The new game features a name change with the addition of ‘eFootball’ within the title, symbolizing a push in the online gaming space with a focus on PESLeague and eFootball Pro tournaments. Lionel Messi returns as the cover star of the standard edition, since his last appearance on the Pro Evolution Soccer 2011 cover, alongside Pro Evolution Soccer ambassadors Serge Gnabry, Miralem Pjanić and Scott McTominay. Ronaldinho will feature on the cover of the legend edition. The demo was released for PlayStation 4, Xbox One and Microsoft Windows on July 30, 2019.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 77 دیدگاه
  • Avatar

    ALI

    مهمان

    روی رم۴ میاره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام ممنون از سایت پارسی گیم این بازی روی رم 4 گرافیک 1 ویندوز 10 32بیتی اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    علی رضا

    مهمان

    سلام با کارت گرافیک GT 1030 رم ۸ یا ۱۲ CPU i5 6500 هارد SSD اجزا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی رضا

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    پویان

    مهمان

    سلام من بازی نصب کردم میرم تو استیم همه کار هارو هم انجام میدم بعد ازم یه کد میخواد فیلتر شکنم هم روشنه فیلتر شکنمم پولیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پویان

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه ۲۰۲۱ کرک شده و رایگان است

  • Avatar

    محمد حسین کرمی

    مهمان

    سلام ابن بازی روی این سیستم میخواند
    ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت
    گرافیک ۲
    رم ۴
    سی پیو ۳ هسته ای

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد حسین کرمی

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    محمد حسین کرمی

    مهمان

    سلام این نسخه از بازی نیاز به کرک داره اگه امکانش هست زود جوابم را بدهید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد حسین کرمی

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه ۲۰۲۱ کرک شده و رایگان است

  • Avatar

    taha

    مهمان

    آیا هنوز نسخه دمو بازی در دسترس هست تو استیم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    taha

    مهمان

    بازی پی اس دمو قابل دسترس هس در استیم برای دانلود ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    توی استیم عبارت pse 2020 demo و موارد مثل اینو جست و جو می کنم ولی اون بازی مورد نظر رو نیاره

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 77 دیدگاه