pes 2020 juventus
یحیی رحیمی

FIFA 20 تیم یوونتوس را از دست داد؛ حق استفاده به PES 2020 رسید

یحیی رحیمی 26 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,797 بازدید

قرارداد های انحصاری فوتبال و شبیه سازهای فوتبال در سالهای اخیر دردسر زیادی به پا کرده است. از یک سو FIFA تمام لیگ ها و تیم های معتبر را از آن خود کرده است و PES نیز در این مورد دست و پا می زند. امروز اما اعلام شد که تیم فوتبال یوونتوس به صورت انحصاری در دسترس PES 2020 خواهد بود و در نتیجه FIFA 20 از این تیم بی بهره است. این قرارداد که با کونامی بسته شده است بلند مدت است و اجازه استفاده از باشگاه را در سری بازی های PES می دهد.

کونامی گفته است که همکاری صورت گرفته در زمینه استفاده از اسم تیم، لباس و لوگوی آن است. همچنین استادیوم آلیانز نیز در PES 2020 وجود خواهد داشت. با این حساب ممکن است که بازی های دیگر مانند Football Manager نیز این تیم را به صورت کامل به بازی اضافه کنند. جزئیات کامل این قرارداد منتشر نشده است و چیزی که واضح است این است که باشگاه یوونتوس در FIFA 20 حاضر نخواهد بود و ممکن است با اسم و پیراهن دیگری در بازی باشد.

EA در این مورد گفته است که 30 ام ژوئن روز پایان همکاری با این باشگاه بوده است. به جای آن قرار است که تیمی به نام Piemonte Calcio با بازیکنان جدید و همچنین نشان جدید در بخش های مختلف بازی حاضر باشد. البته بازیکنان واقعی در این تیم حاضر خواهند بود و این تغییرات ربطی به بازیکنان ندارد و همان بازیکنان همیشگی را FIFA 20 خواهیم دید. عبارت Piomonte اشاره به منطقه ای دارد که تیم یوونتوس در آن قرار دارد و Calcio نیز معنی فوتبال را دارد.

همان طور که شاید بدانید، لیگ ایتالیا به نام Serie A نیز به صورت لایسنس شده در FIFA وجود ندارد به جای آن از عبارت Calcio A استفاده می شود. EA به همه اطمینان داده است که بازیکنان تیم هیچ تغییری نخواهند کرد و تنها اسم و لوگوی یوونتوس تغییر پیدا خواهد کرد. نباید نگران چیزی شد و اگر می خواهید یوونتوس واقعی را ببینید باید سری به PES 2020 بزنید. کونامی مدتی پیش قراردادهایی با منچستریونایتد و آرسنال و بایرن مونیخ نیز امضا کرد اما این قراردادها انحصاری نیستند و EA می تواند از این تیم ها استفاده کند.

نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.