دانلود بازی Parkitect Booms and Blooms برای PC
دانلود بازی Parkitect Booms and Blooms برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Parkitect Booms and Blooms برای PC

پارسی گیم 28 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,224 بازدید

دانلود بازی Parkitect Booms and Blooms برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای ساخت‌وساز و مدیریت در سال‌های اخیر موردتوجه بسیاری از بازیکنان مختلف قرارگرفته‌اند و عناوین بسیاری در این سبک منتشرشده است. از ساخت‌وساز کامل شهرها گرفته تا موارد کوچک‌تر مانند کارخانه‌ها، شهربازی‌ها و … بازی Parkitect از استودیو Texel Raptor که به تازگی بسته الحاقی Booms and Blooms نیز برای آن منتشر شده است درزمینهٔ ساخت شهربازی دلخواه شما آزادی عمل زیادی می‌دهد و عنوان مناسبی برای زنده کردن حس خلاقیت شما به‌حساب می‌آید.

Parkitect Booms and Bloomsدر بسته الحاقی Booms and Blooms تعداد بسیار زیادی آیتم درزمینهٔ آتش‌بازی و انفجارهای زیبا به بازی اضافه‌شده است تا روح جدیدی به شهربازی شما ببخشند.به‌جز تعداد7 دستگاه جدید در کنار درخت‌های متفاوت و یک کشتی بزرگ تفریحی نیز در این بسته الحاقی اضافه‌شده‌اند تا ابزارهای بیشتری برای ساخت و شخصی‌سازی شهربازی خود در دسترس داشته باشید و محتوای جدیدی را به آن اضافه کنید.

از نکاتی که در این بازی وجود دارد حالت تک‌نفره و داستانی آن است که در آن باید سناریوهای مختلفی را حل کرده و با ساخت‌وساز و مدیریت شهربازی خود پیشروی کنید. همچنینی قابلیت Co-op بازی کردن وجود دارد که می‌توانید با دوستان خود در یک نقشه به ساخت‌وساز بپردازید که بسیار سرگرم‌کننده است. در ساخت شهربازی تنظیمات بسیار زیادی در دسترس شما است تا کاملاً آن را مطابق با سلیقه خود ساخته و از توسعه آن لذت ببرید. بیش از 70 نوع سبک شهربازی با تم‌های مختلف که در سرتاسر دنیا معروف هستند در بازی وجود داشته تا دست شما برای نوآوری به‌شدت باز باشد.
ساختن شهربازی اما بخشی از داستان است. بخش دیگر گیم پلی مدیریت تمامی جوانب ریزودرشت در این شهربازی رؤیایی است. شما باید منابع اقتصادی را به‌دقت بررسی کنید و از طرفی مراجعه‌کنندگان خود را راضی نگه‌دارید تا چرخه توسعه شهربازی اجرایی شود و ورشکسته نشوید. محصولات را از مسیرهایی که مزاحم مهمانان نشود باید به مغازه‌های موجود در شهربازی برسانید و سرویس‌های دوره‌ای دستگاه‌های شهربازی را انجام دهید تا از ایجاد حادثه جلوگیری شود.
در قسمت Campaign بازی 26 سناریو مختلف وجود دارد که در هرکدام مسئولیت متفاوتی بر عهده شما قرار می‌گیرد و جذابیت و تنوع خوبی را به شما ارائه می‌دهد. به‌جز این در حالت Sandbox بازی که حالت کلاسیک بازی‌های ساخت‌وساز است، خلاقیت و نوآوری حرف اول را میزند و هیچ محدودیتی برای شکوفایی این دو موضوع را تجربه نخواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Coaster و Cities: Skyline را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Parkitect Booms and Blooms با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.3 GHz Intel i3 or comparable
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Shader Model 3.0 capabilities (most cards made since ~2004 should work)
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 3.0 GHz Intel i5 or comparable
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card made after ~2014
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Make sure your graphics drivers are up to date

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Parkitect, where you build and manage the theme parks of your dreams. Construct your own coasters, design an efficiently operating park that fully immerses your guests in its theming and play through the campaign. Both the campaign and the sandbox mode can be played in singleplayer mode or cooperatively by up to 8 players building together online! (Cross-platform multiplayer mode between Windows/Mac/Linux systems is not available currently)
Synchronize effects with your rides or create custom fireworks, fountain shows, and other kinds of effects to brighten up your park! With the new speakers you can add a little atmosphere or even play your own sound effects!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.