efootball pes 2020
یحیی رحیمی

بازی eFootball PES 2020 برای کنسول Nintendo Switch عرضه نخواهد شد

یحیی رحیمی 12 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,640 بازدید

کونامی به طور کلی بازار کنسول ها را رها کرده است و به توسعه بازی های موبایل چسبیده است. البته کمپانی گفته است که می خواهد دوباره به بازار کنسول ها برگردد. یکی از بازی هایی که هنوز روی کنسول منتشر می شود نیز PES است که امسال با تغییر نامش به eFootball PES 2020 تبدیل شده است و چندین قرارداد انحصاری را نیز دریافت کرده است اما به نظر می رسد که بازی قرار نیست مانند نسخه های پیشین خود روی کنسول Nintendo Switch عرضه شود.

مدیر برند PES اخیرا در گفتگویی بیان کرده است که کونامی رابطه نزدیکی با نینتندو دارد و بسیاری از عنوان های خود را روی کنسول Switch عرضه کرده است اما دیگر قرار نیست این روند ادامه پیدا کند:

من نمی توانم به صورت جدی در مورد Switch صحبت کنم. تنها می توانم بگویم که عاشق این کنسول هستم و فکر می کنم که یک کنسول فوق العاده است و از آن لذت برده ام. به عنوان بخشی از کمپانی باید بگویم که کونامی از این کنسول با خبر است. در حال حاضر می خواهیم که عنوان PES را تنها روی سه پلتفرم منتشر کنیم و این سه نیز PS4، Xbox One و PC خواهد بود قرار نیست که نسخه Switch منتشر شود.

این تغییر عجبی برای کونامی است زیرا که رقیب بازی به نام FIFA 20 یک نسخه از خود را روی کنسول Switch عرضه خواهد کرد و کمی خنده دار است که کونامی از این رقابت کناره گیری کرده است و البته به نظر نمی رسد که آنچنان فروشی نیز روی آن پلتفرم داشته باشد و اینکه منابع مالی کمپانی نیز بیشتر روی بازی های دیگر منعطف شده است. در مورد FIFA 20 نیز بگوییم که بخش فوتسال و همچنین تغییرات Career بازی فوق العاده جالب است و به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.