دانلود بازی Star Control Origins برای PC
دانلود بازی Star Control Origins برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Star Control Origins برای PC

پارسی گیم 24 بهمن 1401 بدون دیدگاه
6,090 بازدید

دانلود بازی Star Control Origins برای کامپیوتر

بازی‌های فضایی در طی چند سال اخیر، موفق شده‌اند توجه گیمرهای روی پلتفرم رایانه‌های شخصی را به سوی خود جلب کنند. بازی Star Control Origins در سبک اکشن و ماجراجویی توسعه یافته و روایتگر یکی از حماسی‌ترین ماجراجویی‌های فضایی در طی چند سال اخیر است. بازی درون کشتی‌های فضایی بزرگ جریان خواهد داشت. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کشتی‌های خود را ارتقا دهند، از جمله قابلیت‌هایی که نبرد، جمع‌آوری منابع سیاره‌ای و خلبانی بین مقصد را خودکار می‌کند.

Star Control Origins در سال 2086 آغاز می‌شود، جایی که آژانس فضایی Star Control اولین کشتی با قابلیت سفر بین ستاره‌ای زمین را برای بررسی سیگنال پریشان بیگانه‌ای پرتاب می‌کند. بازیکن نقش کاپیتان آن کشتی را بر عهده می‌گیرد. این بازی از الگوی سری اصلی Star Control به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی پیروی می‌کند. نبردهای ناوگان تک به تک در یک عرصه دوبعدی از بالا به پایین جریان دارد. هم چنین هر نوع کشتی درون بازی دارای دو توانایی متفاوت خواهد بود.

از طریق داستان بازی، شخصیت‌ها مأموریت‌هایی را ارائه می‌کنند که بازیکن را به کشف مکان‌های مختلف در کهکشان هدایت می‌کند. بازیکنان می‌توانند یک فرود گر سیاره‌ای را برای کاوش سیارات و جمع‌آوری منابع بفرستند و بازی نیز یک مینی گیم جدید فرود سیاره‌ای را به مأموریت‌هایتان اضافه می‌کند. همچنین یک حالت چند نفره Fleet Battles وجود دارد که می‌توان آن را در برابر افراد مختلف به صورت آنلاین یا در برابر هوش مصنوعی بازی کرد. تجربه این عنوان بی نظیر از دست ندهید.

بازی Star Control Origins عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی شما را در نقش کاپیتان یک کشتی فضایی قرار می‌دهد که برای بررسی سیگنال‌های مرموز به فضا فرستاده شده و باید با انجام مأموریت‌های مختلف، امنیت دنیا را تضمین کند. اگر از عاشقان بازی‌های فضایی هستید، تجربه عنوان بی نظیر Star Control Origins را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Galactic Civilizations III Worlds in Crisis و Returnal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Star Control Origins برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 64-bit
Processor: Dual Core Intel or AMD processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Integrated 520 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Video card with 2GB of video memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to Star Control, Captain! You’re here because you’ve shown exemplary service, aced all your flight exams, and – most importantly – passed all the sanity tests. Humanity has learned that it is not alone in the universe and that we are hopelessly outmatched by alien civilizations seeking to destroy us. You have been selected to command Earth’s first and only interstellar starship to accomplish this – try not to break it. It was expensive.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.