دانلود بازی ACL Pro Cornhole برای PC
دانلود بازی ACL Pro Cornhole برای PC پارسی گیم

دانلود بازی ACL Pro Cornhole برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1402 بدون دیدگاه
1,089 بازدید

دانلود بازی ACL Pro Cornhole برای کامپیوتر

کورن هول نام یک بازی معروف در کشور آمریکا است که در آن بازیکنان به صورت تکی یا تیمی، به نوبت کیسه‌های حبوبات پارچه‌ای را از فاصله دور به سمت یک تخته زاویه‌دار چوبی پرتاب می‌کنند. هدف بازی این است که با افتادن کیسه بر روی تخته یک امتیاز یا سقوط کیسه در حفره سه امتیاز کسب کنید. این ورزش بسیار خاص و عجیب حتی موضوع خلق یک بازی ویدئویی نیز بوده که ACL Pro Cornhole نام دارد. این بازی به دست استودیوی بازی سازی FarSight Studios ساخته شده است.

همانند بسیاری از بازی‌های ورزشی دیگر در بازار، ACL Pro Cornhole نیز شامل یک بخش داستانی با تمرکز بر روی موفقیت یک بازی می‌شود. هوش مصنوعی کامپیوتر در این بازی بسیار دقیق و پیشرفته بوده و چالش‌های زیادی برایتان خلق خواهد کرد. این بازی دارای couch-op نیز است، بنابراین اگر شما و گروهی از دوستانتان هوس تجربه این ورزش عجیب را کرده‌اید، می‌توانید تا 4 بازیکن را در یک مسابقه دو نفره قرار دهید. با این حال متأسفانه این بازی تا این لحظه شامل حالت مولتی پلیر نمی‌شود.

ACL Pro Cornhole همچنین شامل حالت آموزشی و بخش‌های گوناگونی برای سرگرم شدن است. در زمینه گرافیکی شاهد جلوه‌های بصری بسیار واقع‌گرایانه هستیم که در حد و اندازه سایر بازی‌های ورزشی درون بازار خواهد بود. کنترل‌های بازی دقیق و بسیار ساده هستند و کار بازیکنان را برای پرتاب‌های دقیق و زاویه دار دشوار نخواهند کرد. پس نتیجه می‌گیریم که اگر از بازی‌های ورزشی تکراری مانند فوتبال و بسکتبال خسته شده‌اید و به دنبال تنوع هستید، ACL Pro Cornhole را دانلود کنید.

بازی ACL Pro Cornhole عنوانی در سبک ورزشی و رقابتی است. این بازی حول محور ورزش کورن هول می‌گردد که بازیکنان باید کیسه‌هایی را به سمت تخته‌های چوبی پرتاب کرده تا امتیازاتی برای پیروزی کسب کنند. این بازی ورزشی عجیب توانایی اجرا به همراه دوستان را داشته برای ساعاتی تنوع و فرار از دیگر بازی‌ها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Energy Supercross 6 و Out of the Park Baseball 23 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی ACL Pro Cornhole برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel i5 2500K or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD RX 580
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD RX 580
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take your backyard skills to the next level and compete professionally in the ACL World Championship against 32 of the top ACL pro players!
Immerse yourself in the most realistic Cornhole simulation ever created with accurately motion captured player movement, detailed 3D modeled environment, official ACL bags, and commentary from legendary Cornhole personalities Trey Ryder and Bernie Nabors.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.