hitman
یحیی رحیمی

Hitman 3 در حال توسعه توسط IO Interactive است؛ فرمت اپیزدویک بازخواهد گشت

یحیی رحیمی 8 مرداد 1398 بدون دیدگاه
872 بازدید

دیروز کانال یوتوب Noclip یک مستند در مورد استودیو IO Interactive و سری Hitman منتشر کرد. این ویدیو مانند دیگر کارهای این کانال فوق العاده بود اما از این بگذریم و خبرهای جدی برای طرفداران مامور 47 داریم. اواخر مستند است که اطلاعاتی در مورد نسخه بعدی Hitman بیان می شود و حالا استودیو در حال کار روی Hitman 3 است.

همان طور که در این ویدیو بیان شده است، IOI در حال حاضر روی تولید محتوا برای بازی Hitman 2 کار می کند اما بخشی از تیم توسعه کنار گذاشته شده اند و ماموریت آن‌ها نیز کار روی نسخه بعدی بازی است که گفته می شود اسم آن نیز Hitman 3 خواهد بود اما این اسم هنوز تایید نشده است.

گفته شده است که ایده اصلی این است که Hitman 3 به صورت اپیزودیک و قسمت قسمت عرضه شود. این کار در نسخه دوم بازی انجام گرفت و تا به حال شاهد انتشار 6 قسمت از بازی بوده ایم و حالا امروز نیز نقشه جدیدی افزوده شده است و پشتیبانی خوبی از بازی به عمل آمده است.

IO Interactive علاوه بر این بازی، روی یک IP کاملا جدید نیز کار می کند. گفته می شود که تیمی در شهر کپنهاگن دانمارک روی این موضوع کار می کنند. این استودیو تا به حال حدود 4 فرانچایز خلق کرده است و این یکی پنجمین آن‌ها خواهد بود. مدیرعامل استودیو در این مورد گفته است:

ما هنوز کاملا مستقل هستیم. به آینده و پروژه های جدید دل بسته ایم و احتمالا روی یک IP جدید نیز کار کنیم. امیدواریم که افراد جدیدی را به استودیو بیاوریم و این در کنار معرفی Hitman به تمام دنیا خواهد بو

د.

البته این که استودیو در حال فکر به آینده است، به این معنی نیست که دیگر همه چیز قطعی است و هم Hitman 3 در حال ساخت است و هم IP جدید. ممکن است که این پروژه ها تا زمان عرضه نسل بعدی کنسول ها نیز آماده نشوند. تنها گذشت زمان این موضوع را مشخص می کند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.