دانلود بازی Hitman 2 برای PS4
دانلود بازی Hitman 2 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Hitman 2 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 27 آبان 1397 26 دیدگاه
18,055 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Hitman 2 برای پلی استیشن 4

Hitman 2 یک بازی مخفی‌کاری با زاویه دوربین سوم شخص است که ادامه‌‌ی نسخه‌ی قبلی خود، Hitman 2016 است. این بازی شباهت‌های زیادی با نسخه‌ی قبلی دارد اما شما را در مأموریت‌های کاملاً متفاوت و در کشورهای جدیدی خواهد برد. برای اولین بار در سری، یک بخش مولتی پلیر به نام Sniper Assassin در بازی قرار دارد که در آن بازیکنان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. این بازی توسط IO Interactive توسعه پیدا کرده و Warner Bros. Interactive Entertainment آن را روانه‌ی بازار کرده است.

سری بازی های Hitman درباره‌ی یک قاتل به نام Agent 47 است که با قبول کردن قراردادهای مختلف، هدف خود را از بین می‌برد. شما می‌توانید اشخاص مختلفی را در بازی بی‌هوش کنید یا بکشید و لباس آن‌ها را بپوشید تا راحت‌تر در محیط‌های بازی حرکت کنید؛ برای مثال شما اجازه ندارید تا با لباس معمولی وارد آشپزخانه شوید اما اگر لباس آشپز یا خدمتکاری را بتوانید پیدا کنید و بپوشید، به راحتی می‌توانید وارد این مکان‌ها شوید. سطح دسترسی در بازی نقش بسیار مهمی را دارد و برای مثال یک آشپز نمی‌تواند به بخش‌های خصوصی‌تر و محافظت‌شده وارد شود و شما باید لباس یک بادیگارد یا یک نظامی را پیدا کنید تا بتوانید وارد این مکان‌ها شوید. در بازی روش‌های بسیار زیاد و متنوعی برای کشتن هدف اصلی وجود دارد؛ برای مثال می‌توانید شخصی که قرار است هدف اصلی شما را ملاقات کند را بکشید و لباس او را بپوشید و به ملاقات هدف اصلی بروید و درباره‌ی کسب و کار صحبت کنید! در این میان از فرصت استفاده کنید و هدف اصلی خود را بکشید. این روش یکی از ده‌ها روش مختلفی است که می‌توانید هدف خود را از بین ببرید. ریختن سم در غذا و نوشیدنی، خفه کردن او با روش‌های مختلف، کشتن هدف با سلاح‌های صدا خفه کن و یا استفاده از المان‌های محیط مثل برق گرفتگی برای تصادفی جلوه دادن مرگ هدف، همه و همه از روش‌های موجود برای کشتن هدف اصلی است. البته شما می‌توانید با تفنگ شروع به کشتن همه کنید تا هدف اصلی را نیز از بین ببرید اما لذت مخفی کاری بازی را نمی‌توانید بچشید. در Hitman 2 شما قرار است به Colombia، Miami، Hawke’s Bay، Mumbai، Vermont و جزیره‌ای در آتلانتیس شمالی سفر کنید. در بازی 6 مأموریت اصلی در 6 مکان متفاوت وجود دارد که روش‌های کشتن جدیدی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

اگر از طرفداران بازی‌های مخفی‌کاری هستید، سری Hitman یکی از بهترین سری بازی‌های منتشر شده در این سبک است. بازی Hitman 2 نیز با روش‌های کشتن جدید و محیط‌های جدیدی که به بازیکنان ارائه می‌دهد، قطعاً تجربه‌‌ای جذاب برای هواداران این سری خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Hitman 2 is an upcoming stealth video game developed by IO Interactive and published by Warner Bros. Interactive Entertainment for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One. It will be the seventh entry in the Hitman video game series and is the sequel to the 2016 game Hitman. The game is released on 13 November 2018.

Travel the globe and track your targets across exotic sandbox locations in HITMAN™ 2. From sun-drenched streets to dark and dangerous rainforests, nowhere is safe from the world’s most creative assassin, Agent 47. Prepare to experience the ultimate spy thriller story; your mission is to eliminate the elusive Shadow Client and unravel his militia, but when 47 learns his target’s true identity and the truth about his past, it changes everything.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 9.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام چند وقتی شخصیت من کلا نمیدود تو بازی یعنی وقتیL1 میزنم هیچ تغییری اتفاق نمی افته چیکار باید بکنم
    ضمن اینکه آپدیت جدیدی هم برام نیومده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نوید جمشیدی

    مهمان

    بازیو دیگه قرار نمیدین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Parham

    مهمان

    سلام من اين بازي رو دانلود كردم فقط يك مرحله باز هست والباقي رو بايد خريداري كنم بغير از اين راه راهديگه نداره راهنمايي كنيد ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Parham

      پشتیبانی

      سلام
      باید خریداری کنید

  • Avatar

    KA

    مهمان

    سلام
    این بازی رو از استور ps4 دانلود کردم و فقط یک مرحله رایگانه
    میخواستم ببینم این هم همین طوره یا همه ی مرحله هاش بازه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به KA

      پشتیبانی

      سلام
      باید بازی را خریداری کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه