دانلود بازی Hitman Go برای PC
دانلود بازی Hitman Go برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hitman Go برای PC

پارسی گیم 18 مرداد 1398 بدون دیدگاه
11,829 بازدید

دانلود بازی Hitman Go برای کامپیوتر

Hitman Go یک بازی معمایی منحصر به‌فرد است که توسط Square Enix Montreal ساخته و سال 2014 برای پلتفرم های مختلف منتشر شد. اولین بازی ساخته شده توسط این شرکت کوچک کانادایی است که در سال 2011 تأسیس و توسط یازده نفر با استفاده از موتور بازی Unity در سال 2013 تکمیل شد.

داستان همیشگی قاتلی قراردادی، تعلیم‌ دیده و خونسرد با نام مستعار مامور 47 که در سری بازی‌ها و فیلم‌های هیتمن، به محبوبیت فراوانی دست یافت. این بار نیز برای کشتن اهدافش بازگشته اما متفاوت از قسمت‌های قبلی، دور از شلوغی و با محیطی دگرگون شده. با فضا و کاراکترهایی که به صورت مینیاتوری طراحی شده‌اند که بیش‌تر شبیه به شطرنج است. شما به‌عنوان بازیکن شخصیت اصلی را راهنمایی کرده و روی یک شبکه به صورت استراتژیک در فضاهای ثابت حرکت خواهید داد تا در نهایت دشمن را ترور و از آن محل خارج شوید. یکی از تفاوت‌های مهم این سری با قبل، سبک گیم‌پلی آن است، در این‌جا شما باید به نوبت حرکت‌های خود را انجام داده و با گرفتن تصمیمات درست، در سریع‌ترین و کم‌خطرترین حالت ممکن مراحل بازی را به اتمام برسانید.

هر مرحله‌ی بازی در یک صفحه مجزا شامل یک سری خطوط شبکه مانند متصل بهم، رخ می‌دهد. گره‌ها مکان‌هایی هستند که از اتصال خطوط با هم شکل گرفته و بازیکن یا دشمنان در آن‌ها قرار می‌گیرند. هر خط برای حرکت بین گره‌ها در یک نوبت استفاده می شود. بازیکنان شخصیت اصلی را با استفاده از اشاره بر صفحه لمسی و یا کلیک موس هدایت می‌کنند. هر مرحله‌ یک هدف اصلی برای تکمیل دارد، در برخی از مراحل تنها نیاز به عبور پنهانی از بین دشمنان را دارد و در بخش بزرگ دیگر آن، بازیکن باید هدف خاصی را به قتل برساند. بازیکن با رسیدن به گره هدف، می‌تواند دشمنان را ترور کند و به همین ترتیب در صورت رسیدن دشمنان به مکان مامور 47، شکست خواهد خورد و باید مرحله را از ابتدا پیش بگیرد. مراحل یکی بعد از دیگری، پیچیده‌تر شده و در هر یک با مکانیک‌های مختلف و انواع جدیدی از دشمن مواجه می‌گردید. هر نوع دشمن با یک رنگ منحصر به‌فرد مشخص است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا الگوهای حرکت آن‌ها را تشخیص دهند. بعضی از دشمنان در یک جا ثابت بوده و یا در یک مسیر معین، متناوب رفت‌وآمد می‌کنند. در برخی از مراحل نیز برای باز کردن درب‌هایی که دسترسی به هدف مرحله را مسدود کرده‌اند، نیاز به جمع‌آوری کلیدهای پخش شده در سطح آنجاست. Trapdoors نیز مکان‌های دور از هم را به یک‌دیگر متصل کرده و اجازه می‌دهد بازیکن طی یک حرکت بین آن‌ها جابجایی وسیعی داشته باشد. بعضی از گره‌ها شامل پوشش گیاهی است و امکان مخفی شدن را فراهم می‌نماید. اشیاء پرتابی وجود دارند که برای تضعیف و تغییر الگوهای رفتار دشمن مورد استفاده قرار می‌گیرند. اسلحه گرم نیز می‌تواند در مرحله‌‌های مشخصی پیدا شود، آن‌ها برای شلیک هدف‌ها یا موانع از راه دور استفاده می‌شوند. سیستم پاداش‌دهی مانند جمع‌آوری یک کیف و یا تکمیل مرحله‌ بدون کشتن افراد اضافی، با دادن ستاره وجود دارد. ستاره‌ها برای باز کردن فصل بعدی ماموریت‌ها استفاده می‌شوند. این بازی با پنج فصل متفاوت آغاز شد و بعدا دو فصل دیگر اضافه شد.

شرکت سازنده‌ی بازی توسط کارکنان سابق استودیو معروف Square Enix موجود تاسیس شد و با رای‌گیری، اولین پروژه خود را هیتمن انتخاب نمود. آرزوی اصلی این استودیو، تولید سری سه‌گانه‌ای از این بازی برای کنسول‌های نسل جدید بود و به همین منظور، تیم تولید به اندازه 150 نفر گسترش یافت. پس از یک سال، زمانی‌که تیم هنوز در حال گسترش بود، بازی کنسول لغو شد و استودیو تمرکز خود را بروی بازی‌های موبایل منتقل کرد. این موضوع منجر به کاهش حدود یک سوم کارکنان تیم توسعه گردید و موجب شک و تردید منتقدان از کیفیت بازی شد. با این حال، پس از انتشار بازی، با دریافت ستایش برای گرافیک خوب و هنرمندانه، زیبایی‌شناسی، مکانیک و گیم‌پلی ساده در نهایت انتقال موفق هیتمن به دستگاه‌های تلفن همراه، روبرو گردید. این بازی همچنین چندین نامزدی و جوایز از نشریات تخصصی و همایش‌های بازی دریافت کرد. این استقبال باعث انگیزه‌ی ساخت و عرضه Lara Croft Go بوسط همین تیم و با همین گیم‌پلی در اوت 2015 شد یک سال بعد Square Enix Montreal یک عنوان مشابه دیگر نیز با نام Deus Ex Go را بر اساس سری Deus Ex به بازار عرضه کرد.

در ادامه برای دانلود بازی Hitman Go با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP SP2 and above
Processor: Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ 64 X2
Memory: 1 GB RAM
Graphics: ATI™ Radeon™ X700 (256 MB) or NVidia Equivalent (256 MB) or better.
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 / Windows® 8 / Windows® 10 64-bit (latest service pack)
Processor: Intel Core™ 2 Duo (3.0 GHz) or AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 GHz) or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT (512 MB) or ATI Radeon HD 4870 (1Gb) or better
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hitman Go is a turn-based puzzle video game developed by Square Enix Montreal and published by Square Enix. Announced in February 2014, the game was released for iOS in April 2014 and for Android in June 2014. Windows and Windows Phone versions were released the following year in April 2015. In February 2016, a “Definitive Edition” version was released on PlayStation 4, PlayStation Vita, and on Linux and Windows via Steam. It is the first game developed by Square Enix Montreal, a studio founded in 2011. Development entered full production in 2013 and was completed by eleven people using the Unity game engine.

The player guides Agent 47, protagonist of the Hitman franchise, through a series of grid-based levels. Levels are composed of nodes and lines, and presented like a board game with characters modelled as miniature figures. Enemy characters can be dispatched by moving onto the node they occupy during a turn, similar to chess. As the player advances through levels, new enemy types and mechanics are introduced to increase the complexity of puzzle solutions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.