fifa 19
یحیی رحیمی

آپدیت جدید FIFA 19 با تکیه بر تغییرات سرورها منتشر شد

یحیی رحیمی 23 تیر 1398 بدون دیدگاه
2,127 بازدید

EA به تازگی آپدیت جدیدی را برای بازی FIFA 19 روی کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه کرده است. این آپدیت که در دسترس دانلود نیز قرار گرفته است، روی بهبودهای زیرساختی و پایداری سرورها تمرکز کرده است. این آپدیت چندان تغییرات جدی را پدید نیاورده است و تنها یک سری پایداری های بیشتر را شاهد هستیم.

همان طور که خود EA گفته است: اولین تغییر که روی آن کار شده است، کاهش زمانی است که بازی تلاش می کند تا اطلاعات گیم پلی را به شبکه متصل کند. هنگامی که چنین عملی ناموفق باشد، عملا زمان زیادی را باید برای برقرار شدن دوباره ارتباط صبر کنید و حالا این زمان کاهش یافته است. این کار تنها به منظور کاهش زمان صبر کردن هنگامی که اطلاعات گیم پلی موفق به ارسال دوباره نمی شد انجام شده است و سرورهای FIFA 19 برای کاهش این زمان بهبود پیدا کرده اند.

دومین تغییر بزرگ نیز مشکلی مشابه را حل کرده است. هنگام دریافت اطلاعات گیم پلی نیز تاخیرهایی مشاهده می شود و اطلاعات با تاخیر اندکی دریافت می شوند که خب می تواند روی نحوه بازی تاثیر داشته باشد و به خصوص که بازی آنلاین یک ثانیه قطع شدن می تواند تمام بازی شما را خراب کند. مشکلات پایداری سرورهای FIFA 19 زمان زیادی است که بازیکنان را آزار داده است و بارها در انجمن های EA، درخواست های رفع این مشکل را دیده ایم.

با توجه به اینکه FIFA 20 مدتی دیگر عرضه خواهد شد، معمولا دیگر آپدیت جدی برای بازی FIFA 19 عرضه نخواهد شد و تنها یک سری رفع باگ ها را شاهد خواهیم بود. همان طور که می دانید FIFA 20 قرار است روز 27 سپتامبر منتشر شود و حالت فوتبال خیابانی را نیز در خود جا داده است و تجربه ای فراتر از همیشه را ارایه خواهد داد. اگر از بازیکنان آنلاین FIFA 19 هستید، حتما آپدیت جدید را دریافت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.