پارسی گیم

دانلود بازی Madden NFL 21 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 1 شهریور 1399 4 دیدگاه
2,057 بازدید

دانلود بازی Madden NFL 21 برای پلی استیشن 4

صدای فریاد تماشاگران به اوج خود رسیده است. سوت شروع نواخته می‌شود و کارناوال هیجان شروع می‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت ورزشی هیجان‌انگیزتر از فوتبال آمریکایی نمی‌توان پیدا کرد. سطح خشونت و سرعت بازی به حدی است که صدها نوع تاکتیک و استراتژی برای برد چیده شده است. کمپانی Electronic Arts مدت‌هاست به ساخت شبیه‌ساز این ورزش تحت عنوان Madden NFL می‌پردازد و امسال هم با نسخه دیگری برگشته است. بازی Madden NFL 21 نسل تازه‌ای از NFL را جلوی چشم ما می‌آورد که باقابلیت‌های ویژه و گرافیک بی‌نظیر به دنبال ارائه بهترین تجربه ممکن از فوتبال است. آغازگر تغییر در این رقابت باشید و اسم خود را جاودانه کنید.

یکی از بخش‌های جذاب بازی Madden NFL 21 بدون شک، Face of the Franchise: Rise to Fame است. در این بخش به‌عنوان یک جوان تازه‌کار وارد بازی خواهید شد و باید برای کسب قهرمانی و شهرت تلاش کنید. کارتان را از لیگ‌های فوتبال دبیرستان شروع خواهید کرد و سپس برای رسیدن به NFL تلاش خواهید کرد. در این میان چالش‌های بسیار زیادی سد راهتان خواهند شد و اگر هشیار نباشید، ممکن است هیچ‌گاه به آرزوی خود و تبدیل به یک کوارتربک مشهور نرسید. استودیو با تغییراتی که در گیم پلی ایجاد کرده است، کنترل توپ و حرکت بازیکن را روان‌تر کرده است و همه‌چیز به واقعیت نزدیک شده است. تکل یکی از بخش‌های اساسی ورزش فوتبال است و خوشبختانه کنترل بیشتری روی تکل ها در اختیارداریم و اگر عاشق خوشحالی‌های پس از تاچ داون هستید، کنترل تمامی حرکات در دستان شما قرار داده‌شده است.

Ultimate Team که مهم‌ترین بخش بازی است به Madden NFL 21 برگشته است و بار دیگر قادر به دریافت جوایز مختلف و ایجاد تیم فانتزی خود خواهید بود. این بخش با ویژگی‌های تازه‌ای چون آزادی عمل بیشتر در هنگام انتخاب بازیکنان به هیجان‌انگیزترین حالت ممکن رسیده است. EA در این نسخه با سورپرایز بزرگی برگشته است، بخش The Yard از جدیدترین مودهای Madden NFL 21 است که به شما اجازه بازی در زمین‌های کوچک را می‌دهد. قوانین را خودتان تعیین خواهید کرد و خبری از داور هم نیست، اینجاست که می‌توانید صحنه‌های بی‌نظیری بسازید و مسابقات به‌یادماندنی را تجربه کنید. تقریباً همه ما تجربه گل کوچیک را داریم و این بخش دقیقاً یادآور آن زمان است. دوربین‌های بازی به‌منظور ارائه تجربه‌ای به‌یادماندنی تغییر پیداکرده‌اند و سطح رئالیسم بازی به اوج خود رسیده است، انگار جلوی تلویزیون نشسته‌ایم و فوتبال واقعی را تماشا می‌کنیم. اگر از عاشقان NFL هستید، این نسخه را از دست ندهید. در لیست بازی‌های ورزشی، NBA 2K20 و FIFA 20 هم ساعت‌هایی مفرح برایتان خواهند ساخت.

در ادامه برای دانلود بازی Madden NFL 21 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Madden NFL 21 will include new innovative gameplay mechanics that offer advanced levels of control and inspire creativity on both sides of the ball. The new stick skill ball-carrier system will give the user all out control, fresh pass rush moves will be introduced. Tackle improvements will create more open-field realism, and there will be new user-controlled celebrations. This, along with the release date, was revealed in the description of a first-look video originally set to premiere on June 1, but was delayed until June 16 due to the George Floyd protests.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 32.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    عباس

    مهمان

    سلام و خسته نباشید من ازتون یک سوال پرسیدم جواب ندادین از اپراطور ایرانسل و همراه اول نیم بها حساب میشه یا خیر؟مرسی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عباس

      پشتیبانی

      سلام
      نیم بهاست

  • Avatar

    عباس

    مهمان

    سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم از اپراطور ایرانسل و همراه اول از سایت دانلود شود نیم بها حساب میشه مرسی.؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عباس

      پشتیبانی

      سلام
      بله