دانلود بازی Outriders Worldslayer برای PC
دانلود بازی Outriders Worldslayer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outriders Worldslayer برای PC

پارسی گیم 19 تیر 1401 5 دیدگاه
15,895 بازدید

دانلود بازی Outriders Worldslayer برای کامپیوتر

این ایده که بازی‌هایی با دید سوم شخص را با عناصر نقش‌آفرینی تلفیق و داستان آن را در دنیایی علمی تخیلی روایت کنند، یکی از ایده‌های موفق برای ساخت بازی بوده و همواره طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بازی‌هایی در این ژانر هرچند شاید موفق نشوند و مانند عناوینی مثل Anthem طرفداران را ناامید کنند، اما همچنان جلوه‌هایی خیره‌کننده و عمق مناسبی را برای سرگرم شدن مقطعی ارائه می‌دهند. بازی Outriders از استودیو People Can Fly جدیدترین عنوان در همین سبک و سیاق است و برای برآورده کردن انتظارات بازیکنان حرف‌های زیادی دارد. به تازگی بسته الحاقی Wordlslayer نیز برای بازی منتشر شده و تغییرات زیادی در آن اعمال کرده است.

شوتر سوم شخص با کلاس‌های متنوع

بازی در سبک سوم شخص و در دنیای تاریک آینده جریان دارد و علاوه بر اکشن بودن گیم پلی، عناصر نقش‌آفرینی نیز در آن وجود دارد. در ابتدا شما باید کاراکتر خود را بسازید و از میان 4 کلاس از شخصیت‌هایی که در بازی وجود دارد یکی را برای خود انتخاب کنید. کلاس‌های موجود در بازی هرکدام قابلیت منحصربه‌فردی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
کلاس Trickster قابلیت دست‌کاری در زمان را دارد، Pyromancer تخصص در آتش‌افروزی داشته، Devastator می‌تواند زمین را تغییر دهد و ضربه‌هایی به‌سان زلزله را به دشمنان وارد کند و کلاس Technomancer که سازندگان اطلاعات چندانی راجع به آن نداده‌اند. قابلیت‌های مخصوص هر کلاس تنوع خوبی داشته و می‌توانند با دیگر قابلیت‌ها ترکیب‌شده و کمبوهای مرگبار و جذابی را خلق کنند. همچنین در بازی سیستم Skill-Tree شاخه‌ای و پرعمقی نیز دارد که توسط آن می‌توانید قابلیت‌های جدیدی را به دست آورید یا قابلیت‌های فعلی خود را ارتقا دهید.

تنوع بالای سلاح‌‌ها، دشمنان و مراحل

شخصیت‌های شما به سلاح‌های مختلفی نیز برای از بین بردن دشمنان دسترسی دارند. سلاح‌هایی مانند مسلسل‌های خودکار یا نیمه‌خودکار، شاتگان و … که تمامی این سلاح‌ها را می‌توانید شخصی‌سازی کرده و اجزای مختلف آن‌ها را ارتقا دهید. سیستم مبارزات نیز از پناه گرفتن پشت اجسام مختلف و شلیک در لحظه مناسب تشکیل‌ شده است. همچنین دشمنان شما علاوه بر انسان‌ها، موجودات فضایی نیز هستند که سرسخت‌تر و باهوش‌تر بوده اما در صورت شکست آن‌ها آیتم‌های بهتری نصیبتان می‌شود. بازی سیستم Loot را نیز در گیم پلی خود جای‌داده است و با پیشروی در بازی و افزایش سطح کاراکتر شما، Loot‌های بهتر و کمیاب‌تری را نیز پیدا می‌کنید. دنیای بازی نیز با سطح کاراکتر شما خودش را هماهنگ می‌کند تا همواره چالش‌برانگیز باشد و مبارزات نفس‌گیری را به خورد شما بدهد.

مأموریت‌های فرعی، دیالوگ‌ها و صحنه‌های سینمایی

از دیگر عناصر نقش‌آفرینی بازی می‌توان به مأموریت‌های فرعی بسیار و همین‌طور صحنه‌هایی سینمایی که قابلیت انتخاب‌های مختلف در دیالوگ‌ها را به شما می‌دهد و منجر به تغییر نتیجه آن گفت‌وگو می‌شود؛ هرچند این انتخاب‌های گوناگون تأثیر مستقیمی در داستان اصلی ندارد اما وجودش بخش نقش‌آفرینی بازی را قوی‌تر می‌کند. بازی را می‌توانید تک‌نفره یا با کمک دو نفر از دوستان خود تجربه کنید؛ تجربه‌ای مشابه سری بازی‌های Borderlands.

داستانی علمی تخیلی و قابل قبول

داستان بازی نیز در دنیای آینده و ماهیت علمی تخیلی‌ای دارد. انسان‌ها درحال‌توسعه جمعیت خود در سیاره‌ای بیگانه به نام Enoch هستند. در این حال یک طوفان انرژی که از آن با نام “The Anomaly” یاد می‌شود در این سیاره رخ می‌دهد. همچنین سیگنالی عجیب در سیاره منتشرشده که انسان‌ها امید دارند با استفاده از آن بتوانند در این سیاره مرموز زنده بمانند. ماهیت این طوفان نامعلوم است اما چیزی که مشخص‌شده این است که این طوفان قابلیت‌های ویژه‌ای هم به انسان‌ها و هم به ساکنان سیاره Enoch می‌دهد. روایت داستانی بازی شاید از آن عناصری باشد که کیفیت کمتری دارد اما برای یک بازی شوتر قابل قبول محسوب می‌شود.

گرافیک چشم نواز

بازی ازلحاظ بصری نیز کاملاً قابل‌مقایسه با بازی‌های نسل جدید است و هیچ‌چیزی از آن‌ها کم ندارد. گرافیک چشم‌نواز و زیبا است و نورپردازی‌ها، جلوه‌های دنیای تاریک آینده در سیاره‌ای بیگانه و انیمیشن‌ها و جزییات هرکدام از شخصیت‌ها بسیار با دقت پیاده‌سازی شده‌اند و صحنه‌هایی بی‌نهایت زیبا را جلوی چشمان شما به تصویر خواهند کشید. تجربه این بازی بی‌نظیر را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

بسته الحاقی Worldslayer

در بسته الحاقی Worldslayer محتوای جدیدی در اختیارتان قرار می‌گیرد که علاوه بر مراحل جدید، چالش‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را به آن اضافه کرده است. اولین قابلیت Pax Tree بوده که برای هر کلاس، 2 درخت قابلیت جدید اضافه خواهد کرد. قسمت جدید دیگر Ascension Point بوده که با کشتن دشمنان جمع‌آوری می‌شود و قابلیت‌های ویژه‌ای برای قدرتمندتر کردن کاراکتر در اختیار شما قرار خواهد داد. بخش داستانی جدید بازی سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی با قدرت بالاتر به شما معرفی می‌کند تا کاراکترتان از این هم قدرتمندتر شود. این سلاح‌های جدید کمبوها و قابلیت‌های ویژه‌ای به کاراکتر شما اضافه خواهند کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Aliens: Fireteam Elite و Borderlands 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outriders Worldslayer برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel I5-3470 / AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750ti / AMD Radeon R9 270x
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB available space
Additional Notes: 720p / 60fps

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7-7700K / AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070, 8 GB / Radeon RX Vega 56, 8 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB available space
Additional Notes: 1080p / 60 fps

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The WORLDSLAYER UPGRADE allows owners of OUTRIDERS to upgrade straight into the new WORLDSLAYER game content.
With new horrors to challenge you and new weapons, mods and gear to discover, you’ll be further developing your build through the new PAX hybrid branch class trees.
Survive the campaign and you’ll face even greater horrors in the Trials of Tarya Grata, the brand new endgame. Which partnered with Ascension Points offers a new long term progression system for the most committed players.
Finally, push hard through the new Apocalypse difficulty tiers, with each step up to level 40 increasing the chances of obtaining incredible Apocalypse gear and its game changing third mod slot.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 63.0 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    محمد باغ پرور

    مهمان

    سلام بازی برای من اجرا شده.اما داخل بازی از جایی که مربوط به نسخه دمو اولیه بود جلو تر نمیره راه حلی وجود داره ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مرتضی

    مهمان

    داستان بازی قشنگه، ولی گرافیک بازی حتی رو تنظیمات ultra هم چنگی به دل نمیزنه. فیزیک و حرکت کاراکتر اصلی هم مصنوعیه. حرکات کاراکتر حتی از gta V که 2013 عرضه شد پایین تره.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    یک گوشه با خط قرمز بنویسید بازی آنلاینه که آدم وقت و هزینش رو نذاره دانلود کنه,شاید آدم نرسه خبرهای بازیها رو بخونه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Fardinf36 در پاسخ به علی

      مهمان

      سلام ، کسی که ۶۰گیگ میخواد دانلود کنه باید دوساعت وقت بزاره واسه زیروبم بازی ،بعد بزنه دان

  • Avatar

    کمال

    مهمان

    کرک شده

    پاسخ دهید