دانلود بازی Anima Gate of Memories The Nameless Chronicles برای PC
دانلود بازی Anima Gate of Memories The Nameless Chronicles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Anima Gate of Memories The Nameless Chronicles برای PC

پارسی گیم 5 شهریور 1398 بدون دیدگاه
6,713 بازدید

دانلود بازی Anima Gate of Memories The Nameless Chronicles برای کامپیوتر

داستان یک مرد، مردی نامیرا که طلسم شده است تا پایان این دنیا را ببیند. او خاطرات خود را فراموش کرده است و در این دنیا سرگردان شده و حالا که سایه خاطرات دوباره در مسیرش پیدا شدند، مجبور می‌شود تا در این آخرین مبارزه شرکت کند؛ مبارزه‌ای که زندگی هر موجودی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ولی آیا این مرد آخرین امید ما است یا پایان کار ماست؟ در سفرش به گذشته او را همراهی کنید تا از راز مخفی دروازه ی خاطرات با خبر شوید.

در 19 ام ژوئن 2018 کمپانی BadLand Publishing بازی Anima Gate of Memories The Nameless Chronicles را برای کنسول‌های مختلف و رایانه های شخصی منتشر کرد. استودیو Anima Project سازنده ی این بازی اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی است. این استودیو بازی Anima Gate of Memories را پیش‌ازاین ساخته بود که داستان دختری را که پا به دنیای گایا می‌گذارد شرح میداد. در آن بازی او خاطرات خود را فراموش کرده بود و به نظر می‌رسد مجبور شده بود تا با هیولایی پیمان ببند.

حال بازی جدید بار دیگر در دنیای گایا رخ می‌دهد. دنیای فانتزی و بزرگ که می‌توانید در آن به ماجراجویی بپردازید. هر تصمیم و حرکت شما داستان جدیدی ایجاد خواهد کرد و همین سرنوشت قهرمان اصلی بازی را تعیین خواهد کرد. در هر بخش از این دنیا می‌توانید خاطرات گمشدهٔ او را دوباره به دست آورید. با پیدا کردن راز هر منطقه موفق می‌شوید به حقیقت پنهان‌شدهٔ دروازهٔ خاطرات دست پیدا کنید.

برخی از ویژگی‌های جدید این بازی:

  1. می‌توانید از «دست تاناتوس» (دست مرگ) استفاده کنید. این قابلیت در واقع سیستم اکشن خاصی است که باعث می‌شود قهرمان بی نام ما بتواند هر ضربه‌ای را به حداکثر برساند و دشمنان را در یک آن نابود کند.
  2. با هر بار رسیدن به سطح بالاتر، می‌توانید Skill بازی خود را به روزرسانی و شخصی‌سازی کنید و مهارت‌های جدیدی را به کاراکتر اضافه کرده و شمشیرهای جدیدی را برای او قرار دهید.
  3. داستانی زیبا و هیجان‌انگیز از کاراکتری به یادمانی را تجربه خواهید کرد.
  4. مبارزاتی حماسی با دشمنانی که هر لحظه شما را به چالش دعوت می‌کنند و هرکدام از دشمنان سبک و سلاح خاص خود را دارند.
  5. علاوه بر سلاح‌های مختلفی که در بازی وجود دارد می‌توانید از معجون‌ها و قدرت‌های خاص نیز استفاده کنید.
  6. سرزمین گایا دنیای فانتزی بزرگی است و شما به‌راحتی می‌توانید این دنیای جهان باز جستجو کنید و به مناطق مختلف با آب هوایی جدید برسید. با کشف راز آن منطقه، راه مناطق بعدی برای شما بازخواهد شد.

شما را به یک سفر مرموز در سرزمین گایا دعوت می‌کنیم. اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه دارید؛ بازی جدید Anima Gate of Memories می‌تواند به‌خوبی شما را سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی Anima Gate of Memories The Nameless Chronicles با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Dual Core processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Compatible with DirectX9 with 512 MB RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850 )
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Quad core processor
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Anima The Nameless Chronicles is a third person action RPG that tells the story of a man without name, an immortal being cursed to walk the world until the end of time. When a shadow of his past rises again in his path, he will be forced to take part in a conflict in which the very existence is in question. But… Will he be our last hope, or our doom? Accompany him on a travel through his past lives and discover the secret story behind the Gate of Memories. The Nameless Chronicles is the second videogame set in the world of Gaia, from the Anima: Beyond Fantasy RPG table-top books. You will enjoy a deep and multifaceted story where your choices and actions directly impact the journey and decide the fate of the protagonist.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.90 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.