The Last of Part 2
یحیی رحیمی

شایعه: تاریخ عرضه The Last of Us Part 2 این هفته اعلام خواهد شد

یحیی رحیمی 7 خرداد 1398 بدون دیدگاه
605 بازدید

دیروز هیدئو کوجیما از معرفی خبری تازه در مورد بازی Death Stranding در تاریخ 29 مه میلادی خبر داد و با تیزری عجیب، همه را به هیجان وا داشت. به نظر می رسد این تنها بازی نباشد که این هفته خبری جدی از آن خواهیم شنید و گزارش ها حاکی از آن است که بازی The Last of Us Part 2 نیز قرار است ما را شگفت زده کند. قرار است علاوه بر تریلری جدید از این بازی، تاریخ عرضه آن نیز اعلام شود!

این خبر توسط چندین وب سایت مانند Gamereactor تایید شده است و آن‌ها نیز گفته اند که منابع داخلی بسیار نزدیک به کمپانی سونی، به آن‌ها اطلاع داده اند که تریلر جدیدی از The Last of Us Part 2 این هفته منتشر خواهد شد و این تریلر قرار است همه را به هیجان بیندازد زیرا که تاریخ عرضه آن معرفی خواهد شد و همچنین این دو وب سایت نیز گفته اند که عرضه بازی نزدیک است و همین امسال شاهد آن خواهیم بود.

البته نمی توان حرف های آن‌ها را نیز کاملا درست در نظر گرفت اما منابع گفته شده نیز بسیار نزدیک به سونی هستند و معمولا در این گونه موارد اشتباهی حاصل نمی شود. تمامی این شایعات و گمانه زنی ها با اعلام تاریخ رسمی انتشار بازی توسط استدیو NaughtyDog پوچ و باطر خواهند شد. اگر یادتان باشد، استدیو چند روز پیش برای اتمام توسعه The Last of Us Part 2 به دنبال یک سری توسعه دهنده تازه نفس و زرنگ بود.

هر چه که باشد، این هم شایعه ای دیگر مانند بقیه است و نمی توان آن را جدی گرفت. بسیاری می گویند که The Last of Us Part 2 امسال عرضه می شود و با توجه به این گزارش، در روزهای آینده شاهد اطلاعات بیشتری در مورد این بازی خواهیم بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.