ابی در بازی The Last of Us Part 2 (لست اف اس)
محمد صادق شجاعی

بازیگر بازی The Last of Us Part 2 همچنان تهدید به مرگ می‌شود

محمد صادق شجاعی 1 اسفند 1401 4 دیدگاه
3,959 بازدید

جوسلین متلر که از چهره او برای طراحی شخصیت ابی در بازی The Last of Us Part 2 (لست اف اس 2) استفاده شده، اعلام کرده است که همچنان از سوی طرفداران اثر مذکور مورد تهدید به مرگ قرار می‌گیرد.

در کنار طرفداران واقعی بازی‌های ویدیویی که از تجربه آثار مختلف لذت می‌برند، افرادی وجود دارد که با رفتار‌های نا‌پسند خود موجب بد‌نامی جامعه گیمر‌ها می‌شوند. یکی از نمونه‌های این دسته از بازیکنان، مربوط به بازی لست اف اس 2 است. در ابتدای این اثر ابی دست به انجام کار‌هایی می‌زند که به موجب آن‌ها این کاراکتر به یکی از منفور‌ترین شخصیت‌های تاریخ صنعت ویدیو گیم تبدیل می‌شود. اگر‌چه بازی The Last of Us Part 2 تلاش می‌کند که بازیکنان را با شخصیت ابی آشنا و همراه کند، اما بسیاری از افراد همچنان از این کاراکتر متنفر هستند.

تنفر بازیکنان از شخصیت ابی به هیچ عنوان نکته مثبتی نیست، اما طرفداران تنها به این امر محدود نشده‌اند. این دسته از افراد تصمیم گرفته‌اند که تمامی دست‌اندر‌کاران ساخت بازی لست اف اس 2 را مورد آزار و اذیت قرار دهند. لورا بیلی، صدا‌پیشه شخصیت ابی، پیش از این در مورد تهدید به مرگ صحبت کرده بود. حال جوسلین متلر که چهره ابی بر اساس صورت او طراحی شده، اعلام کرده با توجه به گذشت چندین سال از انتشار بازی The Last of Us Part 2، همچنان مورد تهدید قرار می‌گیرد.

ابی در بازی The Last of Us Part 2 (لست اف اس)

مدل چهره ابی حقوقی از سازندگان The Last of Us Part 2 نمی‌گیرد

جوسلین متلر در این باره گفته است: «من از سال 2017 در لیست‌های حقوق و دستمزد ناتی داگ نیستم. من مسئول بخش شکایات آن‌ها نیستم. فکر می‌کنم که این‌ها را فراموش کرده‌اید. تهدید‌ها حتی ترسناک هم نیستند. در حال حاضر فقط آزار‌دهنده هستند. من مشغول یک کار دفتری هستم. پشت میز خود نشسته و تلاش می‌کنم که کارم را انجام دهم. اما یک احمق تصمیم گرفته که چرندیاتی را برای من بفرستد. همیشه تصور می‌کنم که در حین انجام این کار در حال اشک ریختن هستند. این رفتار واقعا رقت‌انگیز است.»

در توییت دیگری جوسلین متلر می‌گوید از توییت کردن در مورد تهدید‌ها متنفر است، اما می‌خواهد همه بدانند که با وجود گذشت سه سال از انتشار بازی The Last of Us Part 2، همچنان آن‌ها را دریافت می‌کند. همچنین او اشاره کرده است که پخش سریال لست اف اس از شبکه HBO به معنای ادامه تهدید‌ها است. این امر از آن جهت بوده که به واسطه سریال، سری The Last of Us و شخصیت‌ها محبوبیت بیشتری به دست می‌آورند.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    واقعا راست هست که حماقت انسانها هیچ انتهایی ندارد
    داستان پارت اول جوئل شخصیت اصلی بازی بود و کاراکتر اون به عنوان قهرمان بازی میدید اما داستان پارت دوم به کلی تغییر کرد و باعث شد از همون لحظه مرگ ظالمانه جوئل به دست ابی حس و حال ادامه بازی ازت بگیرند
    نویسنده باید بفهمه که تنها افراد بزرگسال این کنسول ها بازی نمی‌کنند بلکه کودکان هم علاقه شدیدی به این بازیها دارند و نباید چنین اتفاقی برای قهرمان داستانشون بیوفته
    این کسانی که شخصیت بازی ابی و صدا گذارش تحدید میکنن درواقع همون نوجوانان یا کودکانی هستند که با شخصیت اصلی داستان خاطره دارند و دوسش دارند

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Ar در پاسخ به ناشناس

      مهمان

      « نویسنده باید بفهمه که کودکان هم بازی میکنند »
      کودکان باید بفهمند که بازی +18 رو بازی نکنن

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    خخخخ یا خدا XD
    واقعاً کاراکتر ابی خیلی منفور و کریه بود (خطر اسپویل) دختره ی(؟) احمق برمیداره یه زن حامله و شوهر اون زن رو که باهاش رابطه هم داره میبره اون سر کشور که قاتل باباشو بکشه،در حالی که باباش یه دکتر نمایی بود که میخواست الی رو بکشه! با اینکه جول جونشم نجات میده ابی با شنیدن اسم جول زارت مثل سوسک دسشویی کله جول رو له میکنه حتی فرصت نمیده از خودش دفاع کنه! داداشش تامی رو هم که زدن شل و پل کردن یارو چجوری زنده مونده خدا میدونه! نکته جالب اینجاست که بعضیا عاشق ابی شدن و خیلی ها ازش متنفر. و درگیری این دو دسته افراد در فضای مجازی واقعاً خنده دار و حرص درآور بود! ولی در کل عمق حماقت امریکایی ها رو می رسونه که هم چهره ی ابی رو تهدید میکنن هم صداگذار ابی رو! :/
    خب حداقل میرفتین نویسنده رو تهدید میکردید،اونم چرا تهدید؟؟ تحریم کنید! حتی توهین کنید! آدم که نکشتن تهدید به مرگ میکنید!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Alone در پاسخ به رضا

      مهمان

      واقعا تعجب میکنم الی که یک دختر حامله رو کشت درسته که نمیدونست حامله هست اما بیگناه که بود اوون رو هم کشت با این که اوون اجازه نداد که الی رو بکشن و جوئل هم نذاشت اون واکسن ساخته بشه که باهاش دنیا رو نجات بدن چون الی رو جای دختر خودش میدید. ابی فقط انتقام پدرش رو گرفت و تنها اشتباهش کشتن جسی بود که اونم اگه نمیکشتتش جسی اون رو میکشت. حالا چطور میشه که از ابی بدشون میاد خدا عالمه.