Death-Stranding
یحیی رحیمی

تیزر کوتاه Death Stranding ،خبر از معرفی جزئیات بیشتر در 29 مه می دهد!

یحیی رحیمی 6 خرداد 1398 بدون دیدگاه
713 بازدید

هیدئو کوجیمای افسانه ای امروز در حساب توییتر خود از ویدیویی رمزآلود پرده برداشته است و به نظر می رسد که مربوط به بازی Death Stranding باشد. تقریبا تا امروز ما چیزی در مورد این بازی نمی دانیم و تنها پیاده روی شخصیت اصلی در کوهستان واقع در بازی و البته یک سری از شخصیت های آن را مشاهده کرده ایم و کسی ایده ای ندارد که داستان آن در چه موردی است. کوجیما نیز بارها طرفدارانش را دست انداخته است و این بار نیز با انتشار تریلر دیگری دست به این کار زده است.

ویدیو منتشر شده تنها 30 ثانیه طول دارد و تقریبا می شود یک دست را وسط تصویر مشاهده کرد و همچنین جای این دست نیز یک صحنه سینمایی دیده می شود که در حال پخش است و ممکن است مربوط به تریلری باشد که قول آن را داده بود. پشت تصویر نیز عبارت طناب را خلق کن دیده می شود که هیچ کس نمی داند معنی آن چیست و در نتیجه زیاد به ذهن خودتان فشار وارد نکنید.

تقریبا به جایی رسیده ایم که همه باور دارند Death Stranding مخصوص کنسول بعدی سونی به نام PS5 خواهد بود و به همین دلیل است که اطلاعاتی در این مورد منتشر نمی شود. البته سونی چند روز پیش تایید کرد که این بازی به همراه Last of Us Part 2 هنوز برای PS4 عرضه خواهند شد و ممکن است که این بازی ها فرا نسلی باشند و البته هنوز چیزی در این مورد نمی دانیم.

بعد از انتشار این ویدیو، حساب رسمی Death Stranding نیز توییتی در این مورد منتشر کرد و خبر از معرفی جزئیات بیشتری در 29 مه یعنی دو روز دیگر داد! ممکن است ویدیویی داستانی را شاهد باشیم. بسیاری باور دارند که برخلاف عدم حضور سونی در مراسم E3 امسال، بازهم خبرهایی از Death Stranding در این مراسم بزرگ را دریافت خواهیم کرد و در صورتی که خبر جدیدی شنیدیم، حتما شما طرفداران این بازی را با خبر خواهیم کرد. نظر شما در مورد این تیزر عجیب چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.