دانلود بازی H1Z1 برای PC
دانلود بازی H1Z1 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Z1 Battle Royale برای PC

پارسی گیم 30 اردیبهشت 1398 163 دیدگاه
76,663 بازدید

دانلود بازی H1Z1 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی H1Z1

در سال اخیر سبک Battle Royal یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها بین بازی‌های آنلاین به‌حساب می‌آید و سازندگان بزرگی در حال ساخت بازی در این سبک هستند. H1Z1 به عنوان یک بازی رایگان در این سبک، توسط Daybreak Game Company منتشر شد تا با بزرگان این سبک رقابت کند.

H1Z1 در اوایل 2016، دو پروژه‌ی مستقل بود که یکی با نام H1Z1: Just Survive و دیگری با نام H1Z1: King of the Kill شناخته می‌شد. پس از مدتی نسخه‌ی Just Survive به کلی کنار گذاشته شد و پسوند King of the Kill نیز برداشته شد و بازی تحت عنوان H1Z1 روانه‌ی بازار شد و به عنوان رقیب اصلی بازی PUBG در سبک بتل‌رویال، فعالیت خود را شروع کرد؛ با این تفاوت که برخلاف PUBG، این بازی کاملاً رایگان است و شما می‌توانید به راحتی به تجربه‌ی این بازی بپردازید. بازی به صورت Early Access در سال 2015 در استیم قابل‌دسترسی بود که باگ‌ها و مشکلات زیادی داشت اما در طول این سه سال، مشکلات بازی تا حد بسیار زیادی کاهش پیداکرده‌اند و با انتشار رسمی بازی در اواسط 2018، H1Z1 تا حد زیادی کامل شده بود.

اکثر بازی‌های این سبک، 100 بازیکن را در یک نقشه قرار می‌دهند و بازیکنان باید به دنبال اسلحه بگردند. هر بازیکن با کشته شدن، از بازی حذف می‌شود و آخرین نفری که زنده بماند، برنده‌ی بازی حساب می‌شود اما در H1Z1 150 بازیکن را در نقشه قرار می‌دهد که تعداد قابل‌توجه و زیادی است. بازیکنان می‌توانند تنهایی، دونفری یا به صورت گروه‌های 5 نفری وارد نقشه‌ی بازی شوند و برای مقام نفر اول یا تیم اول به مبارزه با یکدیگر بپردازند. باگذشت زمان پس از فرود آمدن شما در محیط بازی، Toxic gas شروع به پیشروی می‌کند و اگر شما در آن‌ها گیر بیفتید، کشته می‌شوید. هدف از این کار، کوچک‌تر کردن مپ با کم شدن بازیکنان بازی است تا پیدا کردن دشمنان در اواخر بازی، سخت و طاقت‌فرسا نباشد. خوشبختانه در بازی وسیله‌های نقلیه نیز وجود دارد تا شما بتوانید با سرعت زیادی از گازهای سمی فرار کنید یا برای پیدا کردن اسلحه‌ی بهتر، محیط‌های دیگری را بگردید.

اگر به دنبال شروع کردن سبک بتل‌رویال هستید، حتماً به سراغ بازی‌های رایگان این سبک بروید. H1Z1 و Fortnite انتخاب‌های بسیار خوبی هستند؛ اما اگر با فضای Fortnite نتوانستید ارتباط برقرار کنید و دنبال یک بتل‌رویال واقع‌گرایانه هستید، صد در صد H1Z1 انتخاب خوبی برای شروع است.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64 bit only)
Processor: Intel i5 Quad-Core
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 280 series or higher
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64 bit only)
Processor: Intel i5 Quad Core or higher / AMD Phenom II X6 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 560 series or higher / AMD HD 6870 or higher
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

H1Z1: Battle Royale is a free to play, fast-paced, battle royale shooter. Play the all-new “Return of the Apocalypse” expansion featuring a new map, new faster paced gameplay, and legendary weapons. Play solo, duos, or fives to survive Outbreak and be the last ones standing. Free To Play!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 163 دیدگاه
  • Avatar

    toofan22

    مهمان

    سلام من وقتی از قسمت play بازی رو استارت میکنم یا پیدا نمیکنه یا یا دو سه نفر میندازه و با زون کوچیک با هم dns و بقیه حالت ها هم امتحان کردم ولی همین طوری بود ، کسی میتونه بگه چجوری باید برم بازی اصلی که نفرات زیادن؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سانی بوی

    مهمان

    سلام
    یکی از ارور های GAME ERROR – CODE G35 برای این هست که ایران رو تحریم کردن و باید با برنامه هایی که ای پی دیگه ای نشون میدن وارد بشین.
    پینگ میره بالا و بازی جالبی هم نبود.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام من بازی یو از استیم دان کردم ولی وارد بازی میشم هیچ بخشی نداره که بازی کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام رم 4بازی رو بالا میاره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام
      حداقل رم مورد نیاز برای اجرای بازی ۶ است

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 163 دیدگاه