دانلود بازی Fueled Up برای PC
دانلود بازی Fueled Up برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fueled Up برای PC

پارسی گیم 4 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,577 بازدید

دانلود بازی Fueled Up برای کامپیوتر

بازی‌های کو آپ و گروهی که تعدادی افراد بتوانند در یک مکان با هم دیگر به تجربه‌شان بپردازند، همیشه از اصلی‌ترین جذابیت‌های صنعت گیم به شمار می‌رفتند. این آثار از همکاری‌های تیمی گرفته تا رقابت‌های دوستانه را پوشش می‌دهند. بازی Fueled Up یکی از جدیدترین عناوین در میان آثار مدرن کو آپ بوده و یکی از جالب‌ترین موضوعات را تبدیل به تجربه‌ای اعتیادآور کرده است. این بازی فضاپیما محور و گروهی به دست تیم مستقل کوچکی به نام Fireline Games ساخته شده است.

دنیای Fueled Up تمام تلاش خود را می‌کند تا با یک بحران عظیم کنار بیاید. اختاپوس عظیمی در فضا ظاهر شده و سفینه‌های فضایی را چپ و راست نابود می‌کند. در بیشتر بازی‌ها هدف شما از بین بردن این تهدید شاخک‌دار است، اما این کار برای شخص دیگری است. شما و حداکثر سه دوست دیگر در این بازی کو آپ یک تیم بازیابی سفینه فضایی را کنترل می‌کنید که وظیفه دارند این کشتی‌های رها شده را تعمیر کنند و آنها را به پایگاه برگردانند؛ بدون اینکه توسط هشت پای شرور نابود شوند.

انجام چالش‌های بازی Fueled Up دشوارتر از چیزی است که به نظر می‌رسد. تمام مراحل بازی بر روی یک صفحه نمایش رخ داده و شما به همراه دیگر بازیکنان باید چندین موتور را با سوخت پر کرده و قسمت‌های نابود شده را ترمیم کنید. همه چیز ابتدا ساده شروع شده، ولی با گذر زمان مشکلات ریز دیگری خلق شده و تبدیل به یک کابوس واقعی می‌شود. اگر دوست دارید تا لحظات هیجان‌انگیز و نفس گیری را با دوستان خود سپری کنید، بازی Fueled Up گزینه فوق‌العاده مناسبی خواهد بود.

بازی Fueled Up عنوانی در سبک ماجراجویی و گروهی است. شما به همراه حداقل سه بازیکن دیگر، در یک کشتی فضایی که به دست هیولای بزرگی نابود شده قرار گرفته و وظیفه دارید تا آن را ترمیم کرده و به فضا بفرستید. این بازی لحظات هیجان‌انگیز و سختی را ایجاد کرده و بدون شک شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Overcooked All You Can Eat و PlateUp را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fueled Up برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel Core i3 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 / Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Fueled Up is a chaotic couch co-op spaceship recovery game for up to four players. You and your crewmates must fuel, fix and rescue damaged spaceships before the evil space octopus gets its tentacles on them!
Return the spaceships to safety while dealing with unexpected dangers like wormholes, asteroid showers, and space squids. Keep the engines fueled up, fix hull breaches, and extinguish fires or risk the ship blowing up! There are no boring days in the life of a spaceship recovery engineer!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.