یحیی رحیمی

بازی H1Z1: Battle Royale حالت Deathmatch را اضافه کرد

یحیی رحیمی 23 بهمن 1397 بدون دیدگاه
852 بازدید

H1Z1 از اولین بازی های ژانر Battle Royale حساب می شود و این بازی طرفداران خاص خودش را دارد. حالا توسعه دهندگان بازی تصمیم به اضافه کردن یک حالت جدید و جدا از بتل رویال را دارند و امیدوارند که بتوانند با استفاده از آن کاربران خود را حفظ کنند. تم آپدیت 21 فوریه این بازی، Beyond Royale یا فراتر از Royale نام دارد و قرار است که بخش Deathmatch و یک Battle Pass جدید به بازی اضافه شود.

حالت جدید که FFA Deathmatch نام دارد، 50 بازیکن را در محل مبارزه قرار می دهد. اولین بازیکنی که موفق به کشتن 25 نفر قبل از اتمام زمان بازی شود، دست را می برد. برای اینکه در این بخش جدید خبره شوید، حالت تمرینی نیز اضافه شده است و به شما اجازه می دهد که سلاح ها و نقشه بازی را قبل از وصل شدن به هر کدام از سرورهای اصلی امتحان کنید.

هر چند که بخش Battle Royale بازی نیز در این آپدیت تغییرات زیادی خواهد داشت. گفتنی است که Battle Pass جدید دارای 100 جایزه خواهد بود که شامل 200 آیتم تزئینی است. همچنین اعضای سرویس PlayStation Plus نیز قادر به دریافت آیتم های اضافه و جوایز بیشتر خواهند بود. همچنین بازیکنان قادر به مشاهده روند پیشرفت خود در یک جدول کامل در تمامی حالات بازی خواهند بود.

هر کدام از این رتبه بندی ها به 6 لیگ مختلف دسته بندی شده اند و از Bronze تا Master را شاهد هستیم. توسعه دهنده بازی اشاراتی به فصل سوم داشته است و قرار است که بهبودهایی در مورد جوایز و لابی های بازی طراحی شده و البته یک رابط کاربری جدید و چالش های سخت تر را شاهد باشیم. این ماه شاهد یک رقیب جدید برای ژانر Battle Royale به نام Apex Legends بودیم و این بازی نیز به لیست بازی های Fortnite، Black Ops 4 و H1Z1 اضافه شد. از یاد نبرید که H1Z1 دومین بازی با بیشترین میزان دانلود در سال گذشته بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.