H1Z1
یحیی رحیمی

توسعه دهنده H1Z1 Battle Royale ادامه ساخت بازی را رها کرد

یحیی رحیمی 20 فروردین 1398 بدون دیدگاه
622 بازدید

H1Z1 بلاهای زیادی را شاهد بوده است و انگار داستان این بازی تمامی ندارد. به تازگی استدیو NantG Mobile گفته است که دیگر بازی تازه تغییر اسم داده Z1 Battle Royale را توسعه نخواهد داد و از ادامه کار روی آن دست کشیده است. این استدیو گفته است که این تغییر نتیجه تصمیم گیری های جدید آن‌ها بوده است و دیگر به جای کار روی H1Z1 روی توسعه بازی های موبایل کار خواهند کرد.

اینجا برای روشن تر شدن قضیه، باید کمی تاریخ را دوره کنیم. H1Z1 ابتدا در سال 2015 در بخش Early Access فروشگاه استیم قرار گرفت و یک سال بعد، به دو بازی جداگانه تبدیل شد. یکی H1Z1: Just Survive و دیگری نیز H1Z1: King of the Kill که یک بتل رویال بسیار نفس گیر بود. در آخر اما بخش Just Survive لغو شد و دوباره به H1Z1 بازگشتیم.

این بازی در آخر تغییر اسم داد و به Z1 Battle Royale تبدیل شد و تقریبا دوباره به نقطه اول بازگشتیم و این بار اما به جای یک بازی سبک بقا، شاهد بتل رویال هستیم. NantG در فروشگاه استیم در مورد تصمیم خود صحبت کرده است و در این مورد گفته است که:

بر خلاف تعهد تیم توسعه برای بالابردن تعداد بازیکنان Z1 Battle Royale، ما فهمیدیم که مسیر پیش روی ما پر از مشکلات است که زمان زیادی برای حل کردنشان طول می کشد. یکی از همین مشکلات نیز اداره روند توسعه بازی توسط دو استدیو NantG Mobile و Daybreak بود که اجازه می داد تا بازی تحت دو برند مختلف توسعه پیدا کند.

بر اساس اتفاقات و حالت فعلی بازی، NantG Mobile روی ماموریت اصلی خود و توسعه بازی های موبایل تمرکز خواهد کرد و ما تیم خود را برای رسیدن به این هدف متمرکز کرده ایم.

البته NantG گفته است که Daybreak موظف به آنلاین نگه داشتن سرورهای Z1 Battle Royale است و باید توسعه بازی را ادامه دهد و البته آن‌ها نیز به Daybreak در فرایند انتقال، کمک خواهند کرد.

نظر شما چیست؟

مبنع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.