دانلود بازی TowerFall Ascension برای PC
دانلود بازی TowerFall Ascension برای PC پارسی گیم

دانلود بازی TowerFall Ascension برای PC

پارسی گیم 29 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
7,630 بازدید

دانلود بازی TowerFall Ascension برای کامپیوتر

بازی TowerFall تجربه‌ای اکشن را توسط استودیو مستقل Matt Makes Games و در سال 2013 شروع کرد. این بازی در اوج زمان عنوان‌های چهار نفره گروهی خوش درخشید و توانست برعکس ظاهر ساده خود طرفداران زیادی به خود جذب کند. بازی TowerFall Ascension اما نسخه‌ای کامل‌تر است که تجربه اکشن و مبارزه به‌مراتب بهتری را ارائه در دل یک بازی چهارنفره جذاب ارائه می‌دهد. بازی به دنبال ارائه یک داستان غنی و گیم پلی عجیب‌وغریبی نیست و نباید انتظار یک بازی عظیم را چنین عنوان مستقل و کوچک دوبعدی داشته باشید.

مکانیسم اصلی بازی بسیار ساده و قابل یادگیری است. کافی است چند دکمه را فشار دهید و آن موقع است که می‌بینید مبارزه چه اندازه خشن و هیجان‌انگیز دنبال می‌شود. جدا از مبارزه باید به غارت نیز بپردازید و آیتم‌های مختلفی را در طول بازی پیدا کنید. این آیتم‌ها نیز شامل انرژی‌بخش ها هستند که سرعت بازی شمارا بالا می‌برند. در طول بازی باید حرکات مبارزه‌ای عجیب‌وغریبی را یاد بگیرید و حتی تا جایی پیش بروید که تیر پرتابی را در هوا کنترل کنید. بازی TowerFall Ascension زمانی به اوج هیجان خود می‌رسد که آن را همراه دوستانتان تجربه کنید و آن موقع می‌فهمید که چه تجربه جذابی پیش روی شما بوده است. مودهای مختلفی چون تک‌نفره و مرحله‌ای نیز در اختیار شماست هرچند که گروهی بازی کردن و جنگیدن با هیولاهای مختلف هیجان بیشتری در بازی دارد.

بازی TowerFall Ascension حدود 50 میدان نبرد تازه را اضافه کرده است و حالا شاهد بیش از 120 نقشه منحصربه‌فرد هستیم. همچنین پای شخصیت‌های تازه‌ای نیز به بازی بازشده است و در کل با 8 تیرانداز حرفه‌ای روبه‌رو هستید که باید در سراسر نقشه به‌وسیله آن‌ها به تیراندازی بپردازید. یکی از ویژگی‌های جالب بازی نیز میکس بیش از 75 روش مختلف برای مبارزه است و خودتان می‌دانید که چه بلاهایی می‌توانید سر حریفتان بیاورید. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی دنبال می‌شود و برای یک بازی مستقل کفایت می‌کند. شاهد موسیقی‌های هیجان‌انگیز و جالبی نیز در طول بازی هستیم که حس مبارزه را بیشتر در وجود شما برمی‌انگیزد. دنیای بازی پر از رازهای مختلف است که باید همراه دوستانتان آن‌ها را کشف و برملا کنید. این بازی برعکس آن چیزی که فکر می‌کنید امتیازهای بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرده است و محبوب افراد زیادی است. در این سبک نگاهی هم به Pummel Party و Street Fighter V هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی TowerFall Ascension با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista or newer
Processor: Intel Core i3 M380
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 10
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

TowerFall Ascension is the definitive version of the hit archery combat game. Inspired by classics from the golden age of couch multiplayer, it’s a 4-player local party game centering around hilarious, intense versus matches. The core mechanics are simple and accessible, but hard to master and combat is fierce. Loot treasure chests for game-changing power-ups, master the art of catching arrows out of the air, or descend on your foes and stomp them into submission. TowerFall is best played competitively with friends, cross-legged on the floor within punching distance of each other.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    AMIR

    مهمان

    بی نظیر این بازی

    پاسخ دهید