یحیی رحیمی

بازی H1Z1 از حالت Beta خارج شد: شروع کار روی PS4

یحیی رحیمی 18 مرداد 1397 بدون دیدگاه
953 بازدید

ژانر Battle Royale در حال حاضر تمام دنیا را فراگرفته است و بازی‌های این ژانر تیتر اخبار را به خود اختصاص داده‌اند و همه‌جا شنیده می‌شوند. همه بازی‌ها موفق به تکرار موفقیت‌های PUBG و Fortnite نبوده‌اند و مثلاً عنوان‌های Radical Heights یا The Culling 2 موفقیت چندانی به دست نیاورده‌اند. به‌هرحال از اولین عنوان‌های Battle Royale به نام H1Z1 مراحل تست و آزمایش خود را پشت سر گذاشته است و حالا جانی دوباره در کنسول PS4 پیداکرده است.

همان‌طور که خبردارید، H1Z1 موفق به جذب 10 میلیون بازیکن آنلاین شده بود و شروع خوبی را شاهد بود. توسعه‌دهنده بازی اخیراً عنوان کرده است که H1Z1 از حالت Open Beta خارج‌شده است و حالا به‌صورت رسمی در انتظار دارندگان کنسول PS4 برای دانلود است. باندل و Battle Pass های زیادی در نظر گرفته‌شده است و همچنین ماشین جدیدی نیز در آپدیت جدید به H1Z1 اضافه‌شده است.

تولیدکننده بازی به نام Terrance Yee توضیحاتی در این مورد بیان کرده است. او بیان کرده است که همه در استدیو Daybreak Games با پاسخ و استقبال گرم جامعه PS4 از H1Z1 خوشحال شده‌اند. 10 میلیون بازیکن جدید در اولین ماه شروع نسخه بتا رکورد بسیار خوبی است و تمام تیم توسعه نیز بدون وقفه و خستگی برای موفقیت بازی تلاش کرده‌اند. او همچنین در ادامه باافتخار نسخه اصلی H1Z1 برای کنسول PS4 را معرفی کرده است و امیدوار است که بازیکنان از تجربه Battle Royale خوششان بیاید.

توسعه‌دهنده به همین دلیل، Battle Pass رایگانی را در دسترس قرار داده است و همچنین یک Battle Pass اختصاصی نیز برای طرفداران موجود خواهد بود. برای دریافت این بتل پس اختصاصی باید 5.50 دلار بپردازید و اگر از کاربران PS Plus هستید، نیازی به پرداخت نخواهید داشت. همچنین Deluxe Bundle بازی باقیمت 5 دلار در دسترس است و البته Hardline Lunch Bundle نیز با Battle Pass اختصاصی و ویژگی‌های دیگری، باقیمت 35 دلار آماده فروش است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.