دانلود بازی Soundfall برای PC
دانلود بازی Soundfall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Soundfall برای PC

پارسی گیم 26 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,644 بازدید

دانلود بازی Soundfall برای کامپیوتر

موسیقی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی هر انسانی است. ترکیب موسیقی با هر هنری می‌تواند چندین برابر به جذابیت آن محصول اضافه کند. پس طبیعی است که علاوه بر اضافه کردن موسیقی به بدنه یک اثر، شاهد ساخته شدن آثاری درباره موسیقی نیز باشیم. این اتفاق در دنیای بازی‌های ویدئویی بارها به دست عناوینی مانند Guitar Hero و Beat Saber انجام شده است. با این حال اضافه کردن موسیقی به اکشن و بازی‌های هیجانی میتواند محصولی خاص و بی نظیر تولید کند. یکی از بازی‌های جدیدی که این کار را به درستی و با کیفیت بالا انجام داده، عنوانی به نام Soundfall از استودیوی مستقل Drastic Games است.

بازی Soundfall ترکیبی از تعدادی زیادی ژانر و سبک مختلف است. با این حال چیزی که این ژانرها را به هم چسبانده، موسیقی است. این سفر هیجان‌انگیز شما را در مقابل ژانر ریتم، ماجراجویی، نقش آفرینی، شوترهای تاپ داون و بیشتر قرار می‌دهد. هدف اصلی بازی Soundfall حرکت در محیط‌های بازی و شلیک به دشمنان با دوربین از بالا است. در حین این نبرد، یک موسیقی در محیط پخش شده که ضرب آن با اکشن محیط هماهنگ می‌شود. داستان بازی درباره نیرویی شیطانی است که موسیقی را زندانی کرده و شما به عنوان ناجی موسیقی باید آن را از دست این شخص شرور نجات داده و به دنیا برگردانید.

نزدیک‌ترین عنوانی که می‌توان در کنار Soundfall قرار داد، بازی Crypt of the NecroDancer است. در هر دو بازی شما علاوه بر شنیدن موسیقی‌های درون بازی، می‌توانید فایل MP3 خود را درون فایل‌های بازی قرار داده و با ترانه محبوبتان به تجربه مراحل بپردازید. با این حال چیزی که Soundfall را تبدیل به اثری اورجینال می‌کند، تمرکز بالای گیم پلی بر روی موسیقی است. اگر شکست بخورید، اسلحه‌تان از ریتم موسیقی خارج شده و به خوبی قبل شلیک نمی‌کند؛ پس در نتیجه تمرکزتان را از دست داده و باید هر چه سریع‌تر به ریتم برگردید. Soundfall برای عاشقان موسیقی و بازی‌های اکشن، یکی از بهترین‌های سال است.

بازی Soundfall عنوانی در سبک شوتر و با المان‌های عناوین ریتم است. این بازی تمرکز بالایی بر روی موسیقی داشته و تمام دنیای آن حول محور آزاد سازی موسیقی از دست نیروهای شیطانی می‌گردد. شما باید در مراحل چالش برانگیز این بازی با ضرب ترانه‌هایی مختلف هماهنگ شده و دشمنان را نابود کنید. تجربه این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crypt of the NecroDancer و Taiko no Tatsujin The Drum Master را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Soundfall برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core Intel Core i5-3470 or equivalent / AMD FX-8350 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) / Radeon R9 390X (8192 MB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i7-6700K or equivalent / AMD Ryzen 5 2600 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1070 (8192 MB) / Radeon RX 5700 (8192 MB)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Soundfall is a fast-paced music-based dungeon crawler that combines looter-shooter action with rhythm-based gameplay to create a world of music unlike any other. The closer you time your actions to the rhythm of the soundtrack, the more powerful you become!
Import your favorite music to create incredible new levels within Symphonia! Available in single player or local co-op play (not available in online multiplayer)

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.