بازی بعدی کارگردان The Last of Us
آیدا امشاسفند

کارگردان بازی The Last of Us عنوان بعدی ناتی‌داگ را جاه‌طلبانه خواند

آیدا امشاسفند 17 اسفند 1402 بدون دیدگاه
220 بازدید

بر اساس گفته‌های کارگردان بازی The Last of Us، عنوان بعدی استودیو ناتی‌داگ جاه‌طلبانه بوده و پروسه ساخت بسیار سنگینی دارد. به نظر می‌رسد این استودیو، در نظر دارد سطح انتظارات طرفداران را بالاتر ببرد و عنوان بعدی که برای ساخت در نظر گرفته بسیار جاه‌طلبانه بوده و تولید آن نیازمند هزینه و انرژی بسیار زیاد است.

استودیو ناتی‌داگ پس از لغو پروژه اسرارآمیز خود که بعدها مشخص شد The Last of Us Online بوده، اکنون کاملا بر ساخت بازی‌های تک‌نفره متمرکز شده و در حال حاضر «بیش از یک بازی» در دست ساخت دارد. در حال حاضر استودیو هیچ اطلاعاتی در مورد عنوان بعدی خود اعلام نکرده در حالی که همه کنجکاوند بدانند این عنوان قرار است قسمت سوم بازی The Last of Us باشد یا خیر.

نیل دراکمن (Neil Druckmann) کارگردان بازی لست آو آس و Uncharted 4، در مصاحبه جدیدی که با رسانه Logically Speaking داشت اطلاعات کمی را در اختیار طرفداران گذاشت و اعلام کرد که این پروژه «می‌تواند» قسمت سوم The Last of Us باشد. طبق گفته‌های دراکمن، ساخت این پروژه بسیار جاه‌طلبانه بوده و احتمالا فشار زیادی را به گروه ساخت وارد می‌کند «می‌دونم که ساخت این بازی قراره جنبه‌های خیلی سختی رو به رخ بچه‌های تیم بکشه و همشون رو مضطرب کنه چون واقعا سنگینه.»

بازی بعدی کارگردان The Last of Usپیشرفت اعضای تیم ساخت بازی The Last of Us

در طی این مصاحبه،‌ دراکمن اعلام کرد بیشتر هیجانی که در مورد ساخت این عنوان دارد به خوشحالی او از راهنمایی تیم و گوش دادن به ایده‌ها و دیدگاه آنها برای ساخت بازی با در نظر گرفتن این‌که اعضای گروه به خوبی در چند سال گذشته رشد پیدا کرده‌اند؛ به خصوص کمک‌ کارگردان تیم کرت مارگنو (Kurt Margenau) ناشی می‌شود. کارگردان بازی لست آو آس در ادامه گفت «کرت توی بازی جدید خیلی خوب خودشو نشون داد و واقعا ایده‌های خوبی به تیم داد. خیلی به همه افتخار می‌کردم وقتی می‌دیدم اعضای تیم‌ در مورد پروسه نظر می‌دن و اینطور منو غافلگیر می‌کنن. این روزا واقعا برام لذت بخشه که نظرات تیم ساخت رو بشنوم و بتونم بهشون کمک کنم که ایده پخته‌تری داشته باشن. اعضای تیم خودشون رو از طریق هنر برای من بیان می‌کنن و من‌ بهشون کمک می‌کنم.»

با اینکه دراکمن در حال حاضر، مدیریت ساخت پروژه‌های استودیو ناتی‌داگ را برعهده دارد، هنوز هم مشخص نیست که در دراز مدت این عنوان را تحمل کند زیرا در مصاحبه قبلی خود گفته بود دیگر توان ساخت چنین بازی‌های بزرگی را در خود نمی‌بیند.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.