بازی Uncharted
سارا هابطی

احتمال انتشار سه گانه آنچارتد برای کامپیوتر از سوی ناتی‌داگ وجود دارد

سارا هابطی 29 مهر 1401 بدون دیدگاه
517 بازدید

بعد از عرضه موفقیت‌آمیز بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection، ناتی‌داگ به طرفداران خود توضیح داد که چرا تنها نسخه چهارم به همراه بسته الحاقی آن را روانه بازار کرده است که بنا به گفته این استودیو بازی‌های قدیمی سری آنچارتد اگرچه از نظر روایت داستانی بی نقص هستند، اما برای عرضه روی پلتفرم پی سی نیاز به بازنگری اساسی از نظر بصری و گیم پلی دارند.

به گزارش پارسی گیم، استودیو ناتی داگ در آخرین پست وبلاگ خود به بازیکنان توضیح داد که قصد دارد به گسترش بازی‌های فراموش‌نشدنی و قدیمی به مخاطبان گسترده و جهانی خود ادامه دهد و آن‌ها در این رابطه گفتند که برای اولین بار که می‌خواستیم بازی انحصاری خود را روی پی سی عرضه کنیم، توسعه‌دهندگان در کاتالوگ خود مشغول پیدا کردن عنوانی شدند که بتواند بهترین انتخاب باشد. در نهایت به این نتیجه رسیدند که عنوان Uncharted Legacy of Thieves Collection گزینه کاملا مناسبی است و بازیکنان نسل جدید راحت می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

در حالی که برخی بازیکنان از این که باید نسخه چهارم بازی Uncharted را از همان ابتدا شروع کنند، کمی تعجب کرده‌اند؛ اما براساس گفته‌های استودیو Naughty Dog بازی‌های دوران پلتفرم PS3 از نظر بصری خیلی قدیمی هستند و از همان ابتدا نمی‌توان پورت PC آن‌ها را بازسازی کرد؛ زیرا زمان بسیار زیادی خواهند برد.

سری آنچارتد کامپیوتر

احتمال انتشار سه گانه آنچارتد برای کامپیوتر

استودیو ناتی‌داگ که اطمینان کاملی به روایت داستانی سه عنوان اول خود دارد، معتقدند که برای عرضه روی پی سی نیاز به بازنگری اساسی از نظر بصری دارد و باید انتظارات بازیکنان پلتفرم PC را برآورده کرد.

تیم ناتی داگ نگاه کاملی به فرنچایز ماجراجویی و اکشن خود دارد و می‌خواهد این سری بازی محبوب را به گونه‌ای به مخاطبان ارائه کند که برای تمامی گیمرها چه قدیمی چه جدید مناسب باشد. علاوه بر این مورد، نسخه چهارم بازی Uncharted با ارائه روایت داستانی منحصر به فرد خود، شخصیت‌های جدید و کارآمدی را به گیمرها معرفی کرد و توانست توجه‌های بسیاری را به خود جلب کند.

درحالی که انتشار این سه گانه ممکن است سال‌ها طول بکشد یا حتی اصلا شاهد عرضه آن‌ها نباشیم. اما بهترین شانس برای آشنایی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی نیتن و سالی (Nate و Sully) تجربه بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection برای بازیکنان پی سی و بازی The Nathan Drake Collection برای کاربران پلتفرم PS4 است.

جالب اینجاست بدانید که در همین حین، تعداد بازیکنان همزمان بازی Legacy of Thieves Collection با گذشت هر ساعت در پلتفرم پی سی در حال افزایش است، به طوری که در همین لحظه بیش از 9000 نفر براساس سرویس SteamDB در حال انجام بازی هستند. این درحالی است که بازی God of War با بیش از 73000 بازیکن به اوج خود رسید، همچنین Horizon Zero Dawn بیش از 56000 بازیکن را به خود جذب کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که فرصت طلایی پیش روی بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection برای زدن رکوردهای سایر بازی‌ها قرار گرفته است.

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.