دانلود زیرنویس فارسی بازی The Last of Us Part I
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی The Last of Us Part I

نوید قادری 26 شهریور 1402 73 دیدگاه
34,979 بازدید

ماریو بارگاس یوسا، نویسنده مشهور آمریکای جنوبی می‌گوید که اگر امروز داستانی نوشته شود، آن داستان باید آخرالزمانی باشد. تعداد بازی‌های آخرالزمانی در طی چند دهه اخیر به حد قابل‌توجهی رسیدند، اما هیچ‌کدام نتوانستند مانند بازی بی‌نظیر ناتی‌داگ بدرخشند. بازی The Last of Us از دل رویکردی کاملاً داستانی زاده شد و جریان زندگی پیچیده و دشوار دو کاراکتر به‌یادماندنی را به طرز زیبایی روایت کرد. پارسی‌گیم با انتشار ریمیک این اثر برای کامپیوتر، تصمیم به تهیه زیرنویس فارسی آن گرفت. زیرنویس فارسی The Last of Us Part 1 با تلاش تیمی از افراد خبره تهیه شد و به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. با دانلود فارسی ساز لست اف آس می‌توانید این ماجرای بی‌نظیر را بدون نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی تجربه کنید و یار و همراه جوئل و الی در سفر پرمخاطره‌شان شوید.

بازی The Last of Us اثری بود که نشان داد ظرفیت زیادی برای داستان‌سرایی از طریق ویدیوگیم وجود دارد. جایی که آثار تعاملی می‌توانند از قوانین روایی در دیگر فرم‌های هنری پیروی کنند. دو شخصیت جوئل و الی و رابطه شکل‌گرفته میان آن‌ها، پایه و اساس مهمی برای مجموعه‌ای شد که امروزه پا فراتر از دنیای بازی گذاشته است. سریال لست اف آس این اثر را به میلیون‌ها نفر مخاطب جدید معرفی کرد و باعث شد تا بسیاری، درک بهتری از دنیای ویدیوگیم پیدا کنند. در چنین شرایط لازم دانستیم که این اثر محبوب را با ترجمه به زبان فارسی به میلیون‌ها نفر مخاطب ویدیوگیم در ایران معرفی کنیم و بگذاریم که تاریخ ویدیوگیم در ایران پربارتر شود. با دانلود زیرنویس فارسی The Last of Us Part 1 پا به جهانی متفاوت بگذارید و داستانی خشونت‌آمیز و در عین حال کاملاً داستانی را تجربه کنید.

.

زیرنویس بازی The Last of Us

از آنجایی که فهم اتفاقات داستان و به‌خصوص دیالوگ‌های رد و بدل شده میان جوئل، الی و دیگر کاراکترها اهمیت زیادی دارند، لازم است به زبان انگلیسی مسلط بود. فارسی ساز The Last of Us Part 1 این شرط را برای تجربه بازی حذف می‌کند و اجازه می‌دهد تا تک‌تک دیالوگ‌ها را به‌درستی متوجه شوید و بهتر در دل بازی غرق شوید. علاوه بر دیالوگ‌ها، تمامی منوها و رابط کاربری بازی به زبان فارسی برگردانده شده است و شما تنها یک زیرنویس ساده دریافت نمی‌کنید، بلکه یک فارسی ساز کامل در اختیار شماست. گفتنی است علاوه بر بخش اصلی، بسته الحاقی Left Behind نیز به فارسی ترجمه شده است و می‌توانید پس از تمام شدن بخش اصلی، سراغ آن بروید.

ترجمه بازی لست اف آس به زبان فارسی نیازمند دقت و مهارت زیادی است. تیم مترجمان و ویراستارهای پارسی‌گیم تمام تلاش خود را برای ارائه یک متن یکدست و نزدیک به زبان کاراکترها انجام داده است. انتخاب واژگان دقیق، توجه به لحن شخصیت‌‌ها و بومی‌سازی برای مخاطب ایرانی از جمله کارهایی است که در این پروژه انجام شده است. زیرنویس بازی The Last of Us Part 1 به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید همین لحظه بازی را آغاز کنید و از ماجراجویی لذت ببرید. پارسی گیم همچنان به تهیه زیرنویس و فارسی ساز بازی ادامه می‌دهد و کسب رضایت شما کاربران عزیز، اولویت ماست.

فارسی ساز The Last of Us؛ آخرالزمان با روایت فوق العاده 

فارسی ساز The Last of Us Part 1 با تلاش تیمی از کدنویس‌ها، گرافیست‌ها، مترجم‌ها، ویراستارها و مدیران تهیه شده است. فایل فارسی ساز روی نسخه آخر بازی کار می‌کند و به‌طور دقیق تست شده است و مشکلات آن برطرف شده است. گفتنی است نسخه کامپیوتر The Last of Us با مشکلات زیادی منتشر شد و پس از چندین آپدیت حجیم، بالاخره به پایداری رسید. با توجه به آنکه مشکلات بازی برطرف شده است، وقت آن است که زیرنویس فارسی را دانلود کنید و ماجرای الی و جوئل را در روزهای پایانی بشریت تجربه کنید. پارسی‌گیم در حال تهیه زیرنویس فارسی چند بازی جدید دیگر است و پروژه‌های تازه به‌زودی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

هدف پارسی‌گیم، برداشتن موانع و فراهم‌سازی فرصتی ویژه برای تجربه بازی‌های جدید به زبان فارسی است. از حمایت و نظرات دلگرم‌کننده شما صمیمانه تشکر می‌کنیم و امیدواریم که روزی برسد که زبان فارسی به‌طور کامل در بازی‌های ویدیویی جدید پشتیبانی شود. با حمایت شما می‌توانیم قدم‌های بزرگ‌تری در این راه دشوار برداریم. بهتر است سریع‌تر به بخش دانلود زیرنویس The Last of Us Part 1 در ادامه مطلب بروید و ماجراجویی را آغاز کنید.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Days Gone و Uncharted Legacy of Thieves و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده توسط تیم پارسی گیم را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 7.8 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 39 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل The Last of Us Part I Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما فعال شده است.

دانلود زیرنویس فارسی بازی The Last of Us Part I

پس از نصب زیرنویس برای فعال سازی آن به تنظیمات بازی مراجعه کنید و متن و زیرنویس را روی فارسی انتظیم کنید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل The Last of Us Part I Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی The Last of Us Part I لذت ببرید

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی The Last of Us Part I رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی The Last of Us Part I به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید این بازی را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی The Last of Us Part I را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی The Last of Us Part I و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی The Last of Us Part I هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی The Last of Us Part I روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی The Last of Us Part I روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 73 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    دمتون گرم واقعا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام
    خسته نباشید میشه خواهش کنم بی زحمت لطفا فارسی ساز بازی – Assassin’s Creed Syndicate را هم قرار بدین خیلی ممنون میشم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 73 دیدگاه