ریمیک Bloodborne کامپیوتر
یحیی رحیمی

ریمیک و نسخه کامپیوتر Bloodborne این نسل منتشر نمی‌شود

یحیی رحیمی 19 بهمن 1402 بدون دیدگاه
267 بازدید

شایعات بسیار زیادی در مورد بازی Bloodborne و پورت آن برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل جدید مطرح شده است. یک افشاگر معتبر مدعی است که ریمیک این بازی قرار نیست در نسل اخیر منتشر شود و بلکه برای PS6 آماده خواهد شد. طرفداران بی‌صبرانه منتظر خروج بازی بلادبورن از زندان سخت‌افزار پلی‌استیشن 4 هستند و طبق گزارش‌ها باید چند سالی بیشتر منتظر بمانند.

پلی‌استیشن در نسل جدید کنسول‌ها به تهیه ریمستر و ریمیک از بازی‌های انحصاری رو آورد. در حالی که حتی بازی The Last of Us 2 یک نسخه جدید دریافت کرد، اما بلادبورن همچنان دست‌نخورده باقی ماند. طرفداران از این امر ناراحت هستند و معتقدند که باید اتفاقی در مورد این بازی رخ دهد. افشاگر معتبر با نام مستعار I’m a Hero Too در انجمن Resetera در مورد وضعیت بازی اظهارنظر کرد. او فردی است که مدتی پیش، ریمیک بازی پرسونا را فاش کرد و اطلاعات موثقی از پروژه‌های جدید دارد.

عمران خان از گزارشگرهای معروف ویدیوگیم، هفته گذشته مدعی شد که نسخه کامپیوتر Bloodborne در حال ساخت بوده، اما این پروژه متوقف شده است. او مدعی است که ساخت پروژه از ابتدا کلید خورده است و برنامه‌های اولیه تغییر یافته‌اند. حال افشاگر دیگری می‌گوید که بازی قرار نیست در نسل نهم منتشر شود و احتمالاً برای PS6 آماده شود. او در این مورد گفت: «ساخت پروژه در مرحله برنامه‌ریزی به Bluepoint سپرده شده بود. بلادبورن پروژه جدید آنها بود.»

ریمیک Bloodborne کامپیوتربازنشر Bloodborne در نسل بعد

اگر به یاد داشته باشید، استودیو Bluepoint، سازنده ریمیک Demon’s Souls دو سال پیش یک کارت‌پستال به مناسبت کریسمس منتشر کرد. آنها آن زمان نوشتند که یک سورپرایز بزرگ دارند. حدود دو سال گذشته و این سورپرایز رونمایی نشد. به نظر می‌رسد که توسعه ریمیک بلادبورن در مرحله اول متوقف شده و پروژه از استودیو بلوپوینت پس گرفته شده است. اما سونی چه برنامه‌ای برای این بازی محبوب دارد؟

افشاگر مدعی است که سونی انتشار نسخه کامپیوتر را به تعویق انداخته است. مدیران ارشد پلی‌استیشن تصمیم گرفته‌اند تا یک بازسازی کامل از این اثر انجام دهند. به عبارت دیگر، خبری از ریمستر ساده نیست و همچنین کنسول PS5 نیز به‌عنوان پلتفرم هدف انتخاب نشده است. با این حساب باید بازی در نسل آینده کنسول‌ها و احتمالاً پلی استیشن 6 عرضه شود. این اتفاق در مورد بازی دیمونز سولز رخ داد و این اثر دقیقاً همراه کنسول جدید سونی منتشر شد.

خالق God War به‌تازگی گرفته است که خبرهایی در مورد بازنشر بازی Bloodborne شنیده است. باید دید این شایعات چه زمانی رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت و آیا بالاخره این اثر رنگ دیگر پلتفرم‌ها را خواهد دید یا خیر؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.