بهترین بازی های رایگان آیفون - بهترین بازی های رایگان موبایل
سارا هابطی

بهترین بازی های رایگان موبایل برای آیفون 

سارا هابطی 27 دی 1402 بدون دیدگاه
1,288 بازدید

خوشبختانه در عصری حضور داریم که در هر سلیقه و سبکی بازی ویدیویی وجود دارند و بازیکنان می‌توانند با توجه به مهارت و شخصیت خودشان به انتخاب‌های گسترده‌ای دسترسی داشته باشند. از آنجایی که تمامی گیمرها توانایی خرید کنسول‌های خانگی و کامپیوتر را ندارند، پس بهترین راه برایشان انجام بازی‌های زیبا و هیجان‌انگیز موبایل است. در حال حاضر بازی‌ های موبایل توانستند با عناوین جالب و شگفت‌انگیز خودشان سطح دیگری از گرافیک را به تماشای بازیکنان بگذارند؛ به طوری که دیگر کاربری به تمسخر عناوین موبایل نپردازد. در ادامه همراه پارسی گیم باشید که قرار است به دنیای بهترین بازی های رایگان آیفون برای یافتن شگفتی‌ها سفر کنیم.

بهترین بازی های رایگان آیفون؛ بازار داغ بازی‌ های موبایل

داشتن یک لیست از بهترین بازی های رایگان آیفون، این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با گوشی خود لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای خودتان رقم بزنید. بهترین بازی های رایگان موبایل همیشه در دسترس هستند و می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان یک یا چند نمونه از آن‌ها را انتخاب کنید. وقتی یک عنوان رایگان را برای بازی کردن پیدا می‌کنید، دیگر احتیاجی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهید داشت. تنها در شرایط خاص ممکن است بعضی نیاز به آیتم‌های بیش‌تر داشته باشید که اینجا پای پرداخت‌های درون برنامه‌ای باز می‌شود. با این حال بازی‌های رایگان می‌توانند با محتوییات جالب و سرگرم‌کننده خود بازیکنان را ساعت‌ها مشغول نگه دارند. بدون حرف اضافه دیگری اجازه دهید به سراغ لیست داغ و هیجان‌انگیزمان از بهترین بازی های رایگان آیفون برویم.

1) بازی Shadowgun Legends: Online FPS

بازی Shadowgun Legends Online FPS یک بازی شوتر اولش شخص موبایل که به صورت رایگان می‌توانید تجربه کنید

در روزهایی که بازی‌های اول شخص تیراندازی به خوبی بهینه نشده بودند و گیم پلی خوبی را ارائه نمی‌دادند، اما بازی Shadowgun Legends به شکل کاملا عجیبی به خوبی درخشید. بازی Shadowgun Legends در طول زمان نیز با این‌که طرفداران زیادی داشت، اما با تغییرات خوبی مواجه شد. این عنوان زیبا که یک گیم پلی آنلاین دارد، عناصر بازی‌های جهان باز را نیز در خودش جای داده است. بازی Shadowgun Legends هر چند وقت یک بار به روزرسانی‌های منظم دریافت می‌کند که مواردی مثل مبارزه‌های PVP، نبردهای مشترک با دیگر بازیکنان علیه باس فایت‌ها، کمپین‌های مختلف با محتوای غنی و جذاب که می‌توانند ساعت‌ها وقت شما را به خودشان اختصاص دهند.

  • تیم توسعه‌دهنده: Madfinger Games

2) بازی Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9 Legends یکی از بهترین بازی های مسابقه ای روی موبایل که رایگان در دسترس است

شما در فروشگاه اپ استور می‌توانید بیش‌تر بازی‌های مورد علاقه خودتان را در قالب یک بازی رایگان آیفون پیدا کنید. در بین بازی های مورعلاقتان حتما بازی Asphalt 9: Legends حضور پررنگی خواهد داشت، این بازی همه چیزی که از یک عنوان مسابقه‌ای نیاز دارید را در خودش گنجانده است. مواردی مثل: استایل آرکید همراه با دریفت‌های جذاب، حرکت‌های شگفت‌انگیز، سرعت غیر قابل پیش بینی و کلسیونی از ماشین‌های لوکس و سرعتی. برای طرفداران سبک مسابقه‌ای، حالت‌های متعددی وجود دارد که می‌توانند از هر کدام لذت ببرند. ماشین‌های بازی Asphalt 9: Legends را می‌توانید روی یک خط مشخص هدایت کنید و به سفر در جاده‌های مختلف بروید؛ یا این‌که کنترل همه چیز را به دست بگیرید و هدایت ماشین‌ها را به صورت سنتی انجام دهید.

  • تیم توسعه‌دهنده: Gameloft

3) بازی Call Of Duty Mobile

بازیCall Of Duty Mobile از سری کالاف دیوتی یکی از بهترین بازی های رایگان موبایل

شکی نیست که مجموعه کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سری بازی‌های اول شخص برای تمام دوران هستند. طرفداران بازی‌های اکشن سبک تیراندازی از این به بعد می‌توانند بازی Call of Duty Mobile را به صورت رایگان در تلفن همراه خود تجربه کنند. بازی کال آو دیوتی موبایل صحنه رقابتی خوبی را در بین عناوین اول شخص تیراندازی برای خودش باز کرده است. همچنین با تغییرات فصلی، هر بار به‌روزرسانی‌های جدیدی برای بازی منتشر می‌شود.

شخصیت دوست‌داشتنی خودتان را در بازی ایجاد کنید و همان طور که دوست دارید گیم پلی را پیش ببرید. عنوان COD Mobile از نظر گرافیکی نسبت به دیگر بازی‌های اول شخص اکشن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، همچنین از نظر محتوایی سکانس‌های جذابی را به بازیکنان این سبک ارائه می‌دهد.

  • تیم توسعه‌دهنده: TiMi Studios

4) بازی The Lord Of The Rings: War

بازی The Lord Of The Rings War بر اساس سری محبوب ارباب حلقه ها در میان بازی های رایگان آیفون

عنوان ارباب حلقه‌ها با کتاب اصلی خودش و محتواهایی دیگر مثل فیلم‌ها و اسپین‌آف‌ها، توانسته است طرفداران زیادی را در سبک فانتزی برای خودش دست و پا کند. یکی از محبوب‌ترین عنوان‌هایی که در لیست بهترین بازی های رایگان آیفون قرار دارد، بازی The Lord Of The Rings: War است که یک اثر استراتژیک برای پلتفرم آیفون به حساب می‌آید. در این اثر بسیار زیبا باید یک گروه را برای خودتان انتخاب کنید و با امکاناتی که در اختیار دارید ارتش قدرتمند خودتان را بسازید. از این ارتش عظیم باید برای اتحاد با دیگران استفاده کنید و کنترل سرزمین‌های میانه را به دست بگیرید. گاهی اوقات با استراتژیک مناسب باید ارتش خود را به نبردی خونینی با دشمنان ببرید.

  • تیم توسعه‌دهنده: Exptional Global

5) بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact از بازی های سبک انیمه و رایگان برای موبایل و آیفون

این عنوان جذاب یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون است که یک گیم پلی جهان باز را در اختیارتان قرار می‌دهد. بعد از این‌که بازی Genshin Impact منتشر شد سر و صدای زیادی به پا کرد. این اثر همچنین با به‌روزرسانی‌های مداوم خودش توانست پایگاه‌ها و مکان‌های جدید و شخصیت‌های متنوع‌تری را به بازی اضافه کند. اگر نخواهیم داستان را برای شما اسپویل کنیم، فقط می‌توان گفت که روایت بازی براساس دوقلوهایی پیش می‌رود که مسافران بین ستاره‌ای هستند. این دو مسافر قصد دارند در آخر به سیاره تیوات (Teyvat) برسند و در این بین اتفاقاتی عجیب و ناباورانه شکل خواهند گرفت. در این سفر زیبا باید هفت خدای اصلی را بررسی کنید در حالی که جهان را کشف می‌کنید، به میدان نبرد با دشمنان عظیم الجثه بروید.

  • تیم توسعه‌دهنده: HoYoverse (Formerly miHoYo)

6) بازی Eternium

بازی Eternium از جمله بهترین بازی های رایگان آیفون

اگر از بازی‌های نقش‌آفرینی مبتنی بر اکشن کلاسیک لذت می‌برید، بازی Eternium قطعا یک عنوان مناسب برای شما به حساب می‌آید. این اثر کلاسیک را می‌توانید به صورت رایگان در پلتفرم آیفون داشته باشید و از تمام لحظات مهیج آن لذت ببرید. کنترل شخصیت‌ها و روند کلی گیم پلی بازی به خوبی انجام می‌شود و خوشبختانه نیاز به پرداخت‌های درون برنامه‌ای و خرید ویژگی‌های خاص ندارید. این اثر به یاد ماندنی ساختار بسیار ساده‌ای دارد و بازیکن می‌تواند تنها یک کلاس را در بین سه کلاس مختلف انتخاب کند. بنابراین باید تصمیم بگیرید که جادوگر شوید یا جنگجو؛ یا این‌که به دنبال جایزه باشید و شمشیر، تبر، عصا یا تفنگ به دست بگیرید. با ارتقای سطح شخصیت اصلی و شخصی‌سازی کاراکتر خودتان می‌توانید در برابر تهدیدهای بازی به سادگی مقابله کنید.

  • تیم توسعه‌دهنده: Making Fun

7) بازی Tetris

بازی Tetris یکی از بازی های قدیمی و نوستالژی که به صورت رایگان برای آیفون در دسترس است

بازی‌های قدیمی جایگاه ویژه‌ای در قلب همه‌ی ما گیمرها برای خودشان باز کردند و تا به حال هیچ بازی نوستالژی نتوانسته به این جایگاه‌ها برسد. همین طور بازی‌هایی که در گذشته تولید می‌شدند مورد استقبال گیمرهای بیش‌تری قرار می‌گرفتند. به همین دلیل است که بازی Tetris را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون در بیش‌تر لیست‌های مربوط به عنوان‌های رایگان آیفون بیابید. وقتی این اثر را در دستگاه‌های مدرن امتحان می‌کنید، با شکل‌های مختلفی از چندین بلوک‌های روبرو می‌شود. همچنین می‌توانید در یک کمپین یک نفره شرکت کنید یا مسابقات خصوصی خودتان را با دوستانتان داشته باشید. نسخه دیگری برای بازی Tetris وجود دارد که دارای بخش بتل رویال بوده و بازیکنان می‌توانند در این بازی قدیمی و به یادماندنی به تجربه‌ای لذت‌بخش دست یابند.

  • تیم توسعه‌دهنده: sega

8) بازی Among Us

بازی Among Us یکی از محبوب ترین بازی های چندنفره آنلاین که به صورت رایگان روی آیفون در دسترس است

اگر بیش‌تر استریمرها و تولید کنندگان به قابلیت‌ها و دنیای بازی Among Us پی نمی‌بردند، این بازی نمی‌توانست در سال 2018 توجه های زیادی را به خودش جلب کند. درست است که این بازی در حال حاضر تا حدودی از تب و تاب خودش افتاده است ولی همیشه طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد که روزانه از تجربه بازی Among Us لذت می‌برند. بهترین بخش که می‌توانید از این عنوان در گوشی آیفون تجربه کنید، قابلیت چند پلتفرمی بازی است. در بازی Among Us جذاب می‌توانید هم تیمی‌های خودتان را از بین ببرید یا سر آن‌ها کلاه بذارید. این اثر زیبا و دلنشین را در هر پلتفرمی دیگری نیز می‌توانید تجربه کنید و لحظات شیرینی را با دوستان خودتان بگذارنید.

  • تیم توسعه‌دهنده: InnerSloth

9) بازی Pokemon Go

بازی Pokemon Go

بازی Pokemon Go سال‌های زیادی است که در اوج خودش می‌درخشد و اگر هنوز سعی نکردید به سراغ تحربه آن بروید، عنوان Pokemon Go به شما این امکان را می‌دهد که به شیوه خودتان بهترین بودن را حس کنید. برای این کار اول باید از همه تعدادی Poke Ball دریافت ‌کنید، بعد از آن Pokemon شخصی خودتان را بگیرید و به سوی سرپرستی یک تیم بزرگ حرکت کنید.

چه در طول روز یکجا نشسته یا چه در حال سفر باشید، می‌توانید پوکمون‌های بامزه و جنگجو خودتان را در طول مسیر دریافت کنید و به فراتر از دنیای بازی بروید. اگر به سمت محیط‌های دریاچه‌ای یا ساحلی بروید، با پوکمون‌هایی ملاقات می‌کنید که مخصوص این محیط هستند. اگر به شرایط اقلیمی جنگلی بروید با انواع و اقسام نوع پوکمن Grass مواجه خواهید شد که به اندازه خودش یک تجربه شگفت‌انگیز به حساب خواهد آمد.

برای لذت بردن بیش‌تر از بازی هزاران سطح مختلف وجود دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را به راحتی امتحان کنید. در این حین آبنبات‌های بازی را باهم تطبیق دهید یا این‌که با پخش کردن آن‌ها بین دیگر بازیکنان از جوایز روزانه برخوردار شوید. در بازی با مقداری آبنبات‌شکن روبرو می‌شوید که در کم‌تر بازی این آیتم را می‌بینید. پس با این ویژگی‌های جذاب و سرگرم‌کننده به این نتیجه می‌رسیم که بازی Pokemon Go جایگاه خاصی بین بهترین بازی های رایگان موبایل دارد.

  • تیم توسعه‌دهنده: Niantic , The Pokemon Company

10) بازی Undawn

بازی Undawn یکی از بهترین بازی های ساخته شده برای موبایل که رایگان است

در عنوان Undawn با یک جهان آخرالزمانی طرف هستید و باید به هر شکلی که امکان دارد جان خودتان را نجات دهید. در ابتدای بازی معمولا به بازیکنان فرصت داده می‌شود تا شخصیت خودشان را با سلیقه خودشان شخصی‌سازی کنند و آماده چالش‌های شگفت‌انگیزی شوند. بازی Undawn را باید به صورت اول شخص جلو ببرید و باید قبل از شروع بخش اصلی بازی، مراحل آموزش ابتدای بازی را بگذارنید. هر کدام از مراحل آموزشی بازی مکانیزم گیم پلی خودشان را دارند که برای عبور از آن‌ها باید کاملا مهارت‌های لازم را یاد گرفته باشید.

در طول مسیر بازی و چالش‌های پیش رو باید از شر زامبی‌های کشنده و خطرناک خلاص شوید، البته تنها زامبی‌ها نیستند که قصد کشتن شما را دارند؛ بلکه حیوانات گوناگونی وجود دارند که هر کدام به شکلی خاص می‌توانند برای شما دردساز شوند. با توجه به این نقشه بازی به شکل جذابی توسعه پیدا کرده، برای حمل نقل خود می‌توانید از هر وسیله نقلیه‌ای استفاده کنید. فراموش نکنید که کمپ شما نیاز به منابع دارد و باید برای تجهیز و گسترش آن باید از منابع زیادی بهره بگیرید. در کل اگر به بازی نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم، استودیوی Lightspeed and Quantum تمام تلاش خودش را برای تولید یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز کرده است.

  • تیم توسعه‌دهنده: Lightspeed Studios

11) بازی TMNT: Mutant Madness

بازی TMNT Mutant Madness بر اساس سری محبوب لاک پشت های نینجا به صورت رایگان برای آیفون در دسترس است

کارتون بسیار جذاب و خاطره‌انگیز لاک‌پشت‌های نینجا را به یاد دارید،‌ حالا بیایید به سراغ بازی جالب و هیجان‌انگیز آن برویم. بازی به یادماندنی TMNT: Mutant Madness که شاهکاری از استودیو Kongregate است شما را در نقش‌هایی قرار می‌دهد که امکان ندارد آن‌ها را دوست نداشته باشید. بعد از این که ماموریت‌های زیادی را پشت سر گذاشتید و دشمنان را از سر راه خودتان برداشتید، به مرور زمان قوی‌تر از قبل خواهید شد.

در ابتدای داستان بازی یک کات‌سین کوتاه بسیار لذت‌بخش را مشاهده خواهید کرد، پس از آن متوجه می‌شوید که شخصیت اصلی بازی به دردسر افتاده است. نحوه روایت داستان رنگ و لعاب داستان‌های کمیک بوکی را دارد و همین ابتکار کوچک زیبایی بازی را تا حد فراوانی افزایش داده است. نا گفته نماند که روایت داستان به صورت کمیک بوکی در پایان هر بخش اتفاق می‌افتد و تجربه خوبی را با بازیکنان به اشتراک می‌گذارد.

بازی لاک‌پشت‌های نینجا گیم پلی آنچنان سختی ندارد و پس از مدت کوتاهی تمام مهارت‌های بازی را یاد می‌گیرد. در هر بخش باید کنترل تعدادی از شخصیت‌های بازی را برعهده بگیرید و هر کدام از این کاراکترها  کارت‌های مخصوص خودشان را دارند که نشان‌دهنده مهارت اصلی آن‌هاست. این کارت‌ها سلامتی و انرژی شخصیت را نشان می‌دهند و در صورت لزوم می‌توانید از آن‌ها برای پیروز شدن در نبرد استفاده کنید.

یک حالت دیگر برای شخصیت‌های بازی وجود دارد که در صورت نیاز به صورت خودکار از کارت‌های آن‌ها استفاده می‌شود و کار زیادی لازم نیست انجام دهید. المان‌های بصری با ذوق و علاقه زیادی ساخته شده‌اند و زمان تجربه بازی حس بسیار دلنشینی را به بازیکن القا می‌کند. متاسفانه تمام زحمتی که برای گرافیک و زیبایی بازی کشیده شده است، در بخش موسیقی متن اینطور نبوده و شاهد ضعف‌های زیادی هستیم. تکرار ریتم موسیقی بازی می‌تواند تا حدودی آزاردهنده باشد و بازیکن را خسته کند.

  • تیم توسعه‌دهنده: Kongregate

12) بازی Prison Empire Tycoon

ّبازی Prison Empire Tycoon یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون که می توانید تجربه کنید

بازی‌های سبک مدیریتی زیادی تا به حال منتشر شدند که هرکدام داستان خاص خودشان را دارند. در بازی جذاب Prison Empire Tycoon شما نقش یک مدیر زندان را برعهده دارید که باید تمام بخش‌های آنجا را به خوبی مدیریت کند. قبل از این‌که وارد داستان بازی شوید باید یک بخش آموزشی را پشت سر بگذارید. در این بخش باید یاد بگیرید که روند مدیریت سلول‌ها و قسمت‌های گوناگون به چه صورت انجام می‌شوند. برای این‌که امتیاز بیش‌تری از بازی بگیرید، بهتر است سلول‌های جدید به زندان اضافه کنید. همچنین اضافه کردن امکانات بیش‌تر به زندان، امتیازهای بهتر و بالاتری را به شما هدیه می‌دهد.

گیم پلی بازی به صورت استراتژیک پیش می‌رود و برای کنترل شخصیت‌ها باید مکان‌های مختلف را بگردید. برای این‌که بتوانید امکانات جدیدتری را وارد بازی کنید، باید اشخاص مختلفی را استخدام و در بخش‌های مورد نیاز قرار دهید. هر زندانی که وارد زندان شما می‌شود احساسات دارد و باید در مورد این موضوع حساس باشید. برای مثال اگر در وعده‌های غذایی زندانیان بی توجهی کنید و غذای نامناسب به آن‌ها بدهید، شاهد دعوا و شورش خواهید بود. المان‌های بصری بازی به خوبی طراحی شده‌اند و حس یک زندان واقعی با فضای کارتونی را القا می‌کنند.

  • تیم توسعه‌دهنده: Codigames

13) بازی League of Legends: Wild Rift

بازی League of Legends Wild Rift در سبک موبا و از بازی های رایگان آیفون و اندروید

اگر به سبک بازی های استراتژیک موبا (MOBA) علاقه دارید، بازی League of Legends: Wild Rift در ده سال گذشته بهترین تجربه را به کاربران خودش ارائه کرده است. در ابتدای بازی باید حالتی را شبیه به نسخه کامپیوتر پشت سر بگذارید تا تمام حرکت‌ها و اکشن‌های مهم بازی را یاد بگیرید. احتمالا سبک استراتژیک موبا برای برخی از گیمرها تا حدودی دشوار باشد، اما استودیو سازنده بازی با طراحی خودش این مشکل را حل کرده است. بعد از این‌که شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب کردید با جمع‌آوری امتیازهای بیش‌تر می‌توانید قفل دیگر کاراکتر محبوبتان را باز کنید.

بازی League of Legends: Wild Rift از نظر ساختار گرافیکی تفاوت چندانی با نسخه کامپیوتر خودش ندارد. طراحی بینظر بازی و استفاده از المان‌های گرافیکی مجذوب‌کننده در فضای بازی، لحظات لذت‌بخشی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. موسیقی متن بازی نیز به خوبی روی داستان و گرافیک چشم‌نواز بازی احساس می‌شود.

  • تیم توسعه‌دهنده: Riot Games

14) بازی SIERRA 7 – Tactical Shooting

بازی SIERRA 7 – Tactical Shooting به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان موبایل برای IOS

بازی زیبای SIERRA 7 به عنوان یک سرباز در میدان جنگ گیر کرده‌اید و باید برای نجات جان خودتان دشمنان پیش رو را از بین ببرید. مثل بیش‌تر بازی‌ها، بازی SIERRA 7 نیز بخش آموزشی دارد که تاکتیک و نحوه استفاده از اسلحه‌های مختلف را به شما آموزش می‌دهد. بعد از این‌که بخش آموزش را پشت سر گذاشتید، بعد تماشای کات سین مرحله اول، وارد گیم پلی بازی خواهید شد.

گیم پلی SIERRA 7 روی یک مسیر خاص حرکت می‌کند و کنترل اصلی شخصیت دست خود بازی است و شما در این بین باید به سمت دشمنان شلیک کنید. جدا از داستان اصلی این عنوان، می‌توانید نگاهی هم به مینی گیم‌های آن داشته باشید. مراحل و ماموریت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حسابی مخاطب را درگیر خودشان کنند و از تکراری شدن روند بازی جلوگیری شود.

  • تیم توسعه‌دهنده: SHD Games

15) بازی Totally Reliable Delivery Service

بازی Totally Reliable Delivery Service از بازی های جذاب و بامزه در میان بازی های رایگان موبایل برای آی او اس

این عنوان بامزه در کنار این‌که می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد، لحظات خنده‌داری را برای گیمرهای آیفون ایجاد می‌کند. در این اثر باید نقش یک باربر را ایفا کنید و جعبه‌های مختلف را به مقصدهای گوناگون ببرید، اما در بین راه با موانعی روبرو می‌شوید که عبور از آن‌ها کار آسانی نیست. گیم پلی بازی را هر کسی نمی‌تواند از همان ابتدا به راحتی انجام دهد.

برای این‌که تعادل جعبه‌ها در هنگام برداشتن و جا به جا شدن بهم نخورد، باید کارهای زیادی را انجام دهید. گرافیک بازی Totally Reliable Delivery Service به خوبی با فضای کارتونی و فانتزی هماهنگی دارد و موسیقی آن حس خوب و هیجان‌انگیزی را به بازی می‌دهد و مخاطب را خسته نمی‌کند.

  • تیم توسعه‌دهنده: We’re Five Games

16) بازی Cube Escape 

بازی Cube Escape series از بازی های رایگان Iphone

استدیو Rusty Lake به دلیل ساخت بازی‌هایی که ساختار داستانی دارند، معروف شده است. بیش‌تر آثاری که در این استودیو ساخته شده‌اند، تجربه‌های داستانی خوبی را در اختیار کاربران قرار دادند. در نسخه‌های قبلی بازی Cube Escape معمولا بازیکنان باید شخصیت اصلی داستان را از جایی که گیر کرده، نجات دهند. برای مثال در عنوان Cube Escape: Paradox شما یک کاراگاه هستید که دریک مکان خاص گیر افتاده اید و باید تمام تلاش خودتان را برای فرار از این محیط انجام دهید. البته رها شدن از اتاق‌های این فضای بزرگ چندان کار آسانی نخواهد بود.

روند گیم پلی بازی براساس کلیک‌ کردن، جلو می‌رود که گیمر روی صفحه موبایل انجام می‌دهد. هر آیتم یا قسمتی از صفحه که کلیک شود، اتفاقاتی هم در اتاق رخ می‌دهد. بیش‌تر باید تمرکز خودتان را روی پیدا کردن اشیاء یا پازل‌های گمشده بگذارید، تازه این همه ی ماجرا نیست؛ بلکه بعد از یافتن قسمت‌های گمشده باید شروع به پیدا کردن رازهای مخفی شده بازی کنید.

  • تیم توسعه‌دهنده: Rusty Lake

17) بازی Dark Raider

بازی Dark Raider از بازی های رایگان روی آی او اس و آیفون

بازی‌های پیکسلی به دلیل این‌که حس نوستالژیک را به گیمرها القا می‌کنند از طرفداران زیادی برخوردار هستند. بازی Dark Raider نیز یک بازی پیکسلی رایگان است که چندی پیش برای پلتفرم آیفون نیز عرضه شد. در این اثر مهیج باید به عنوان یک قهرمان، دنیا را از احتمال نابودی نجات دهید و موجودات اهریمنی روی زمین را از بین ببرید. در ابتدای بازی باید آموزش‌های لازم را یاد بگیرید تا بتوانید از نیروهای مخصوص خودتان به خوبی استفاده کنید. بعد از این‌که مراحل آموزشی را با امتیاز مناسب پشت سر گذاشتید، وارد بخش داستانی بازی خواهید شد و تازه اینجاست که کارتان شروع می‌شود.

هر کدام از مرحله‌های بازی، باس‌فایت‌های خودشان را دارند و باید با استفاده از قدرت‌های کاراکتر داستان آن‌ها را نابود کنید. سبک گیم پلی بازی در حالت نقش‌آفرینی پیش می‌رود و تمام المان‌های این سبک را در روند گیم پلی می‌بینید. در هر منطقه‌ای که پا می‌گذارید، دشمنان مختص به همان منطقه را می‌بینید که باید در حین جمع‌آوری منابع مورد نیاز، آن‌ها را از پای درآورید.

  • تیم توسعه‌دهنده: Unreal Drark

18) بازی GWENT: The Witcher Card Game

بازی GWENT The Witcher Card Game یک بازی کارتی جذاب و یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون

کمپانی موفق CD PROJEKT جدا از ساخت عنوان‌های موفقی مثل The Witcher و Cyberpunk 2077 آثار دیگری را نیز برای تلنف های هوشمند ارائه کرده که سبک کارتی دارند. بازی GWENT: The Witcher Card Game یکی از بازی های پرطرفداری است که به صورت رایگان برای پلتفرم آیفون عرضه گردید. تمام کارت‌هایی که در این اثر می‌بینید مربوط به داستان و دنیای بازی The Witcher هستند و برای این‌که بازی شکل جذاب‌تری به خودش بگیرید؛ سه بخش متفاوت با نام‌های  Classic، Seasonal و Arena به بازی اضافه کرده است. این اثر نیز دارای حالت آموزشی بوده و بازیکنان باید برای بهتر بازی کردن با کارت‌ها، آموزش لازم را ببینند.

هر بازیکنی که شروع به بازی می‌کند برای اولین بار ده عدد کارت در اختیار دارد که باید با این کارت‌ها حداقل دو دست از بازی را برنده شود. به طور کلی بازی سه دست دارد که باید برای برنده شدن؛ بیش‌تر از دو دست را از آن برنده میدان شوید. برنده را امتیازهای بازی مشخص می‌کنند؛ زیرا هر کارتی که در ست‌های مختلف قرار گرفتند، امتیازهای خودشان را دارند. در آخر بعد بررسی کارت‌های روی میز و میزان امتیازهای کاربران، بازیکن برنده همانجا مشخص می‌شود.

  • تیم توسعه‌دهنده: CD PROJEKT

19) بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان موبایل روی آیفون

بتل رویال، از جمله سبک‌هایی است که از همان ابتدا غوغایی به پا کرد و طرفداران زیادی را شیفته خودش کرد. یکی از مهم‌ترین عناوینی که توانست نظر گیمرها را به خودش جلب کند، بازی PUBG Mobile که در سال 2018 نسخه موبایلی آن روانه بازی شد. در این اثر اکشن باید تمام تلاشتان را بکنید تا از دست 99 نفری که در بازی هستند، نجات پیدا کنید. هیچ مرحله آموزشی برای یاد گرفتن نکات بازی وجود ندارد و پس از ساختن شخصیت بلافاصله وارد میدان نبرد می شوید؛ همه چیز به مهارت و هوشتان برای زنده‌ماندن بستگی دارد.

در شروع بتل رویال تجهیزات و سلاح خاصی برای دفاع از خودتان ندارید و باید تمام ساختمان‌های موجود را  بگردید تا شاید سلاح مناسبی برای نبردهای آینده پیدا کنید. سخت‌ترین بخش بتل رویال‌ها زمانی است که دایره منطقه خطر فعال می‌شود و میدان نبرد کوچک و کوچک‌تر می‌گردد. محیط بازی به شما وسایل نقلیه زیادی را برای حمل و نقل می‌دهد که باید برای استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های حساس، استراتژی مناسبی داشته باشید.

  • تیم توسعه‌دهنده: PUBG Corporation

20) بازی Legends of Runeterra

بازی Legends of Runeterra یکی دیگر از بازی های کارتی جذاب در دنیای محبوب لیگ آف لجندز که به صورت رایگان روی موبایل و آیفون در دسترس است

با یک عنوان کارتی دیگر طرف هستیم که در مدت زمان کوتاهی توانست طرفداران بیشماری را به خودش جلب کند. سبک کارتی بودن برای گیم پلی یک بازی فانتزی یکی از بهترین تصمیم‌‌هایی است که یک شرکت می‌تواند برای آثار خودش بگیرد. بازی Legends of Runeterra یکی از زیباترین عنوان‌هایی است که در سال 2020 برای آیفون عرضه گردید و حسابی برای تیم توسعه‌دهنده Riot Games سودآور بود. با کارت‌هایی که در بازی دارید، باید به گونه‌ای روند گیم پلی را جلو ببرید که تمام دیوار دفاعی حریف را از بین برود. اگر عنوان League of Legends را تجربه کرده باشید، این اثر برای شما در حد آب خوردن راحت می‌شود؛ زیرا تمام ویژگی‌های شخصیت‌ها و توانایی‌های آن‌ها را می‌شناسید. بیش‌تر بازی‌های کارتی یک بخش آموزش دارند که باید آن‌ها را با امتیاز بالا به اتمام برسانید تا در قسمت آنلاین بتوانید بازی کنید.

با این‌که گیم پلی بازی Legends of Runeterra کمی آسان است، اما چگونگی تاکتیک و نوع استراتژی شما تاثیر زیادی روی برد یا باخت خواهد گذاشت. در ابتدا باید با استفاده از توانایی‌ها و خصوصیات هر کارت، میزان قدرت کارت‌های حریف را کنترل کنید و پس از آن دیوار دفاع را از بین ببرید. هر حمله بخش زیادی از دیوار دفاعی دشمنان را از بین می‌برد و در آخر طرفی که دارای دیوار دفاعی سالمی باشد، برنده میدان نبرد خواهد بود.

  • تیم توسعه‌دهنده: Riot Games

21) بازی Dead by Daylight Mobile

بازی Dead by Daylight Mobile در سبک ترسناک و یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون و اندروید

یکی از بهترین عنوان‌هایی که می توانید در گوشی آیفون خودتان تجربه کنید، بازی به شدت اعتیادآور و هیجانی Dead by Daylight Mobile است. شما در شرایطی قرار خواهید گرفت که باید از میان بازمانده (قربانی) و قاتل روانی یکی را برای انجام بازی انتخاب کنید.

در بازی چهار نفر باید نقش بازمانده را بازی کنند و یک نفر نقش قاتل را برعهده بگیرد. اگر بازمانده بازی شوید؛ باید با روشن کردن موتور برق، دروازه‌ها را برای فرار دیگر افرادتان باز کنید. اگر نقش قاتل را انتخاب کنید، جذابیت بازی چندین برابر خواهد شد؛ زیرا باید به شیوه‌های متنوع و البته خون‌آلود از فرار بازماندگان جلوگیری کنید. کار تیمی در این بازی حرف اول را می‌زند و بازمانده‌ها باید به خوبی از پس انجام آن بربیایند تا بتوانند از دست قاتل راحت‌تر فرار کنند. یادتان باشد فرصت بسیار کوتاهی برای خلاص شدن از دست قاتل روانی را دارید. در هر جایگاهی از بازی قرار بگیرید، کار شما به عنوان قاتل یا بازمانده راحت نخواهد بود. اتمسفر بازی می‌تواند تداعی‌گر فیلم‌های سینمایی ترسناک باشد که استرس و اضطراب زیادی را به بازیکنان وارد می‌کند.

  • تیم توسعه‌دهنده: Behaviour Interactive

22) بازی Door Kickers: Action Squad

بازی Door Kickers Action Squad

بیش‌تر عنوان‌هایی که در این سبک منتشر شده‌اند، دارای سبکی تکراری با ایده‌های نامناسب هستند. اما توسعه‌دهندگان استودیو KillHouse Games توانستند با استفاده از استراتژی و ایده‌های جدید و نوآوارنه یک عنوان با سبک و سیاق متفاوت تولید کنند. بازی Door Kickers: Action Squad یک تجربه اکشن جذاب و البته سخت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما به عنوان یکی از افراد گروه امنیتی باید تمام تلاش خودتان را انجام دهید تا وارد پایگاه خرابکاران شوید و نقشه‌های شرورانه آن‌ها را از بین ببرید.

بازی را می‌توانید در حالت کلاسیک و زامبی تجربه کنید و از چالش‌های دشوار آن سرافراز بیرون بیایید. فراموش نکنید که قبل از این‌که وارد میدان نبرد شوید، باید یک شخصیت با تجهیزات ویژه‌اش را برگزینید. به یاد داشته باشید که هر کدام از کاراکترهای بازی امکانات مربوط به خودشان را دارند. گیم پلی بازی خوشبختانه چندان دشوار نیست و پس از گذراندن مراحل ابتدای روند کلی گیم پلی دستتان خواهد آمد.

  • تیم توسعه‌دهنده: KillHouse Games

23) بازی Sky: Children of the Light

بازی Sky Children of the Light یک بازی سرگرم کننده و آرامش بخش رایگان برای موبایل و آیفون

در لیست بهترین بازی های رایگان آیفون به هیچ عنوان نباید بازی فوق‌العاده دلنشین و آرامش‌بخش Sky: Children of the Light را جا بگذاریم. داستان بازی از سرزمینی خبر می‌دهد که در ناامیدی محض فرو رفته، حال شما به عنوان یک ناجی باید سرزمین sky را از این وضعیت نجات دهید.

گیم پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده که حس آرامش‌بخشی را به بازیکنان ارائه دهد تا تجربه متفاوتی را به کاربر القا کند. برای این عنوان جذاب حالت چند نفره نیز ساخته شده، اما متاسفانه هیچ راه ارتباطی با دوستان خودتان در بازی ندارید. گرافیک بازی Sky: Children of the Light خاص و دیدنی است، ‌به طوری که در کم‌تر عنوانی شاهد اینچنین المان‌هایی بوده‌ایم. همنیطور موزیک متن Sky: Children of the Light حس بسیار خوبی را به بازیکن در حین انجام بازی می‌دهد.

  • تیم توسعه‌دهنده: Thatgamecompany

24) بازی Brawlhalla

بازی Brawlhalla یکی از بازی های سبک مبارزه ای و بهترین بازی های رایگان آیفون

این بازی مهیج تا به حال توانسته موفقیت‌های زیادی را پشت سر بگذارد و خوشبختانه توسعه‌دهندگان نسخه‌های بهبودیافته مختلفی را برای سیستم عامل آیفون و اندروید ارائه کرده‌اند. این عنوان جذاب از نظر ساختاری شباهت‌های زیادی به بازی Super Smash Bros Ultimate دارد که باید با شخصیت‌های مهم دیگر فیلم‌ها و بازی‌ها مبارزه کنید.

در هر ماموریت بازی Brawlhalla باید تمام سعی خودتان را کنید تا افراد اضافی را از نقشه بازی بیرون بیاندازید؛ به همین سادگی. کنترل شخصیت‌های بازی کار آسانی بوده و در هر بخش از صفحه نمایش المان‌های کنترلی آن مشخص می‌شود. هر کاراکتری که برای انجام ماموریت‌ انتخاب می‌کنید، دو سلاح اصلی دارد که با آن‌ها می‌تواند دیگر بازیکنان را از بین ببرد. در هر قسمت سلاح‌های ویژه به صورت تصادفی در اختیار بعضی از کاربران قرار می‌گیرد که باید با استفاده از آن‌ها پیروزی را از آن خود کنند. جدا از سلاح‌های تهاجمی بازی، می‌توانید از سلاح‌های پرتابی دیگر مثل نارنجک‌های مختلف یا حتی نیزه استفاده کنید.

  • تیم توسعه‌دهنده: Blue Mammoth Games

25) بازی Shadow Fight Arena

بازی Shadow Fight Arena یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون که باید تجربه کنید

مجموعه Shadow Fight یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای است که طرفداران زیادی دارد. اولین نسخه‌ای که تیم معروف و شناخته‌شده NEKKI به کاربران ارائه کرد؛ دارای ساختاری دو بعدی بود. اما با گذشت زمان سری بازی Shadow Fight از هر نظر ارتقا پیدا کرد که در آخر شاهد گرافیک سه بعدی و جذابی در نسخه سوم بودیم. در نسخه رایگان جدیدی که برای پلتفرم آیفون عرضه شده، متاسفانه بخش داستانی نداریم و بازی را فقط باید به صورت آنلاین اجرا کرد.

از بین سه شخصیتی که بازی Shadow Fight Arena در اختیارتان قرار می‌دهد باید یکی را برگزینید و مکانیزم دفاعی و نحوه وارد کردن ضربات اصلی را به او یاد دهید. اگر نسخه سوم بازی (Shadow Fight 3) را تجربه کرده باشید، نحوه انجام مبارزات نیز برای شما مثل آب خوردن می‌شود. برای این‌که هر شخصیت را به اندازه خودش ارتقا دهید، باید تا می‌توانید امتیاز و جایزه جمع کنید. معمولا مبارزاتی که انجام می‌دهید چهار حالت کلی دارند که به خوبی شما را سرگرم خودشان می‌کنند. موسیقی بازی به خوبی مطابق با روند مبارزات پخش می‌شود تا هیجان نبردها را پیش از پیش نفس‌گیر و آتشین کند.

  • تیم توسعه‌دهنده: NEKKI

26) بازی Happy Wheels

بازی Happy Wheels

در حالی که امروزه بازی‌های پیچیده‌ای وارد بازار شدند، اما هنوز عنوان‌های ساده جایگاه خودشان را حفظ کرده‌اند. بازی زیبا Happy Wheels شما را تنها با یک خط داستانی خاص روبرو نمی‌کند؛ بلکه باید یک شخصیت بدشانس را برای تحمل سختی‌های بازی انتخاب کنید. هر کاراکتری که انتخاب شود، تجهیزات و خصوصیات خودش را دارد و به عبارت دیگر هر کدام از این شخصیت‌ها خاص هستند.

برای مثال یکی از شخصیت‌های بازی صندلی چرخدار دارد و به وسیله نیتروژن سرعت آن را افزایش می‌دهد. بازی از نظر ساختار گیم پلی به هیچ‌وجه خسته‌کننده نخواهد شد و مسیرهای مسابقه تنوع زیادی دارند. بازی به خاطر سادگی خودش زمان زیادی لازم ندارد تا گیم پلی آن را یاد بگیرید، ولی باید هر کاراکتر را به سبک خودش کنترل کنید. در صفحه نمایشگر چند حالت برای جهت‌یابی شخصیت در نظر گرفته شده و هر شخصیت قابلیت‌های خودش را دارد.

  • تیم توسعه‌دهنده: James Bonacci

27) بازی Dirt Bike Unchained

بازی Dirt Bike Unchained در سبک موتورسواری و رایگان در دسترس برای سیستم عامل IOS

عنوان‌هایی که حالت مسابقه‌ای و ماشین‌سواری را دارند، همیشه یکی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌های آیفون و اندروید به حساب می‌آیند. زمان زیادی از انتشار بازی Dirt Bike Unchained نمی‌گذرد، اما این عنوان مهیج توانسته کاربران زیادی را جذب خودش کند. برای حرکت دادن موتور سیکلت می‌توانید از مکانیزم‌های مختلف استفاده کنید؛ ساده‌ترین آن‌ها هدایت موتورسیکلت با یک انگشت است.

البته این روش برای هدایت وسیله نقلیه به معنای ساده بودن آن نیست، بلکه سازنده با این کار قصد داشته هیجان بازی را تا حد امکان بالا ببرد. همانطور که گفتیم باید موتور را با یک انگشت حرکت دهید و دست خود را روی صفحه نگه دارید تا موتور شروع به حرکت کند. البته بعضی اوقات باید دست خود را از روی صفحه بردارید، زیرا در غیر این‌صورت امکان دارد با موانع بین راهی برخورد کنید. عنوان Dirt Bike Unchained از نظر گرافیکی به خوبی طراحی شده و فضای بازی حالت خسته‌کننده‌ای ندارد. همچنین در طول مسابقات موسیقی متن بازی، هیجان هدایت موتورسیکلت  را افزایش می‌دهد.

  • تیم توسعه‌دهنده: Red Bull

28) بازی Honkai: Star Rail

بازی Honkai Star Rail

بازی Genshin Impact یکی از موفق‌ترین عنوانی است که برای پلتفرم آیفون منتشر شد و به واسطه رایگان بودش طرفداران زیادی پیدا کرد. حالا تیم توسعه‌دهنده miHoYo بازی Honkai: Star Rail را در اختیار کاربران آیفون قرار داده که بنظر می‌رسد با استقبال خوبی از سوی طرفدارن مواجه شده است. حضور شخصیت Stellaron به خوبی قابل لمس بوده، فردی که قصد دارد با یک نقشه شوم تمام کهکشان را تصاحب کند. اینجاست که قهرمان داستان وظیفه دارد تا تمام چالش‌های موجود در ماموریت‌ها را انجام دهد و جلوی تمام نقشه‌های شوم شخصیت شرور بازی را بگیرد.

در ابتدای بازی باید کنترل یک شخصیت را در اختیار بگیرید، همینطور باید قهرمانان مختلف را به سمت هدفشان هدایت کنید. هر کدام از این قهرمانان خصوصیات و ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند و باید از تمام مهارت‌های آن‌ها بهره بگیرید. روند گیم پلی بازی به صورت آزادانه و چالشی پیش می‌رود و شما قدرت انتخاب دارید که جنگجو باشید یا ماجراجو. در بخش نبردهای بازی می‌توانید به صورت نوبتی عمل کرده و هر کدام از دشمنان را به شیوه‌های خاصی از روی زمین محو کنید.

  • تیم توسعه‌دهنده: miHoYo

29) بازی The Battle of Polytopia

بازی The Battle of Polytopia یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان موبایل برای آیفون

بازی به یاد ماندنی The Battle of Polytopia به تمام بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بر هر جایی از دنیا را که دوست دارند، حاکم شوند. با حکمرانی بر سرزمین‌‌های مختلف می‌توانید به هر قسمت از دنیا سر بزنید و رازهای زیادی را کشف کنید. در هر سرزمین که پا بگذارید با فرهنگ‌های گوناگون آشنا خواهید شد و کار با ابزار و تجهیزات مختلف را یاد می‌گیرید. گاهی اوقات بعضی از سرزمین‌ها به شما اجازه ورود نمی‌دهند و باید با زبان زور با حاکمانشان صحبت کنید. بنابراین بعضی مواقع نیاز دارید با حاکمان بعضی از کشورها بجنگید تا منطقه را به تصرف خودتان درآورید.

برای نبردهایی که پیش رو دارید حتما باید از قبل گردان‌های نظامی و سربازان مورد نیازتان را تامین کرده باشید. هر کدام از سربازهای بازی دارای توانایی‌ و تجهیزات خودشان هستند و می‌توانند شما را در نبردهای سهمگین کمک کنند. گیم پلی بازی مهیج بوده و به صورت استراتژیک جلو می‌رود که باید با کلیک روی صفحه تاکتیک جنگی خودتان را مشخص کنید. در کنار بخش داستانی این اثر، بخش آنلاین نیز در نظر گرفته شده و بازیکنان می‌توانند در کنار دوستانشان از تجربه این عنوان زیبا لذت ببرند. این بازی جزء یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون است که هم اکنون می‌توانید به سراغ تجربه آن بروید.

  • تیم توسعه‌دهنده: Midjiwan AB

30) بازی Tomb Raider Reloaded

بازی Tomb Raider Reloaded یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون

بازیکنان این اثر فوق‌العاده، این بار باید نقش لارا کرافت را در گوشی آیفون تجربه کنند و برای ماجراجویی بیش‌تر وارد سرزمین‌های ممنوعه شوند. تمام منطقه‌هایی که در آن‌ها حضور دارید، چالش‌های بسیار زیادی دارند و تهدیدهای زیادی جانتان را در خطر می‌گذارند. بازی زیبای Tomb Raider Reloaded در سال 2021 به عنوان یک اثر رایگاه برای پلتفرم آیفون منتشر شد. قبل از این بازی، بازی‌های Tomb Raider 1 و Tomb Raider 2 بازسازی شدند که پس از آن‌ها استودیو SQUARE ENIX LTD بازی Tomb Raider Reloaded را در اختیار کاربران آیفون قرار داد.

اگر شخصیت لارا کرافت را دوست دارید و مجموعه Tomb Raider را دنبال کرده باشید، قطعا بازی زیبای Tomb Raider Reloaded در میان بهترین بازی های رایگان آیفون می‌تواند خاطره‌سازترین عنوان برای این مجموعه زیبا باشد. بازی به اندازه‌ نسخه‌های کامپیوتری و کنسول پیچیدگی خاصی ندارد و شاید به خاطر سادگی بازی توجه بیش‌تری به آن شده است. ساده بودن سبک گیم پلی، حس بهتری را به گیمر منتقل می‌کند. با این حال استودیوی SQUARE ENIX LTD الگوبرداری‌های زیادی از عنوان‌هایی مثل Archero و Tales Rush برای ساخت بازی کرده است.

  • تیم توسعه‌دهنده: SQUARE ENIX LTD

جمع‌بندی

این روزها بازی‌های تلفن‌های هوشمند، به اندازه بازی‌های کنسولی و رایانه شخصی تأثیرگذار شده‌اند و جایگاه خودشان را قلب گیمرها باز کرده‌اند. شاید قبلا باید یک عنوان را روی کنسولی خاص تجربه می‌کردید، اما امروزه به لطف سخت افزارهای پیشرفته تلفن‌های جدید، می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین بازی‌ها را روی سیستم عامل اندروید یا آیفون امتحان کنید. بهترین بازی های رایگان موبایل برای آیفون می‌توانند لذتی نسبتا برابر با کنسول‌های امروزی را به بازیکنان انتقال دهند.

در لیست بهترین بازی‌ های رایگان موبایل برای آیفون سعی کردیم از بهترین و معروف‌ترین عناوین نام ببریم که می‌توانید به صورت رایگان به انجام آن‌ها بپردازید. این عناوین می‌توانند در زمان‌های بیکاری به خوبی شما را سرگرم خودشان کنند و تجربه‌ای به یادماندی را برایتان رقم بزنند. در نهایت امیدواریم از لیست معرفی شده رضایت کافی را داشته باشید. نظر شما در رابطه با بهترین بازی های رایگان آیفون چیست؟؟ چه عنوان دیگری می‌توانست در لیست ما حضور پیدا کند؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی های مبارزه ای رایگان برای آیفون کدام‌ها هستند؟؟

 بازی‌های زیادی در سبک مبارزه‌ای قرار دارند که به عنوان بهترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی‌های Shadow Fight Arena، Brawlhalla و غیره اشاره کرد.

۱
آیا برای انجام بازی های رایگان بازی آیفون نیاز به تغییر آی‌پی داریم؟؟

 بله به علت وجود تحریم‌های مختلف،‌ برای انجام برخی بازی‌ها نیاز به تغییر آی پی دارید.

۲
برای دانلود بازی های رایگان برای آیفون نیاز به چه فروشگاهی داریم؟؟

همانطور که برای دانلود بازی‌های اندروید به پلی استور نیازمند هستیم برای دانلود بازی‌‌های آی‌آو‌اس نیز به اپ استور نیاز داریم که خوشبختانه پارسی گیم طرفداران را از سختی‌های دسترسی به این دو فروشگاه بی نیاز کرده است.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.