پارسی گیم

دانلود بازی Tetris برای اندروید 

پارسی گیم 23 آبان 1402 بدون دیدگاه
4,440 بازدید

دانلود بازی Tetris برای اندروید

یکی از بازی‌هایی که هر کسی را به خاطرات شیرینش خواهد برد Tetris است. این بازی نوستالژی بر روی کنسول‌های مختلف مانند سگا و آتاری و همچنین گوشی‌های همراه متنوع وجود داشته است. شاید کمتر کسی را بتوان یافت که در طول عمر زندگی خود یک بار با این بازی سرگرم نشده باشد. وجود گیم پلی جذاب در کنار سادگی توانست این بازی را در ذهن‌ها هک کند. حال استدیوی بازی سازی Electronic Arts این بازی مهیج و جذاب را با شکل و شمایلی ویژه در مارکت های مختلف برای دریافت قرار داده است. در نسخه جدید شاهد رنگی شدن قسمت‌های مختلف هستیم و همچنین اضافه شدن موسیقی متن جذاب که به شما برای ساخت و از بین بردن سازه‌های مختلف کمک خواهد کرد.

هرآنچه قبل از دانلود بازی Tetris  باید بدانیم

خانه سازی یکی از بازی‌هایی است که با سادگی خود می‌تواند هر کسی را در هر رده سنی برای ساعت‌ها به خود مشغول کند. این گونه بازی‌ها در دسته پازلی قرار می‌گیرند چرا که شما برای ساخت خانه و یا سازه‌های مختلف به پازل‌هایی نیاز دارید که بازی به صورت خودکار آن‌ها را در دسترس شما قرار خواهد داد. گیم پلی بازی به این صورت طراحی شده است که با ورود به مرحله اول شما صفحه‌ای سیاه رنگ را خواهید دید که از آن شکل‌های مختلف رنگی از بالا به پایین می‌آیند. شما باید این اشکال را به گونه‌ای چیدمان کنید که در هر سطر اضافه‌ای نداشته و مانند یک خط راست آن‌ها را چیده باشید.
با این کار می‌توانید خانه‌ها را منفجر کرده و امتیاز خود را بالا ببرید و رکوردهای موجود را بشکنید. محدودیت زمانی موجود برای هر مرحله توانسته جذابیت خاصی به این بازی دهد پس شما نیز مراقب مقدار زمان باقی مانده در هر مرحله باشید تا گیم آور نشوید. کنترلر های بازی همراه با تکنولوژی پیش رفته و به صورت لمسی درآمده‌اند. با کمی بازی قلق کنترلر ها نیز دستتان خواهد آمد. بخشی برای رقابت با دوستان نیز در این بازی طراحی شده است.

ویژگی های کلیدی بازی Tetris

  1. ده ها مرحله مهیج
  2. کنترلر های مناسب
  3. امکان بازی با دوستان
  4. وجود اشکال مختلف برای ساخت اشکال و خانه
  5. موسیقی متن بسیار زیبا
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک رنگارنگ و زیبا

بازی  Tetris هم اکنون و در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Candy Crush Jelly Saga و Candy Crush Friends Saga را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tetris برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Tetris
Tetris Blitz
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Electronic Arts
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 150 مگابایت
  • نسخه : v5.11.0
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 150 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk بازی را دانلود و نصب نمایید. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.