دانلود بازی Among Us برای PS5
دانلود بازی Among Us برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Among Us برای PS5

پارسی گیم 5 دی 1400 1 دیدگاه
1,450 بازدید

دانلود بازی Among Us برای پلی استیشن 5

اگر به 10 سال گذشته برگردیم و صنعت بازی‌های ویدیویی را بررسی کنیم، بازی‌های با گرافیک و جلوه‌های بصری بالاتر، فروش زیادی داشتند و میان عموم بازی بازها محبوب‌تر بودند. با ظهور ژانر بتل رویال و توجه توسعه‌دهندگان به بازی‌های آنلاین گروهی، شاهد ظهور بازی‌هایی هستیم که بدون گرافیک سه‌بعدی اما با ایده‌ای بکر، طرفداران زیادی جذب کرده‌اند. بازی Among Us از استودیو Innersloth ازجمله همین بازی‌هاست که با گیم پلی بسیار ساده‌ای، افراد زیادی را سرگرم کرده است. این بازی اولین بار در سال 2018 منتشر شد اما باعرضه Fall Guys، توجهات را به خود جلب کرد و به نقل محافل تبدیل شد.

بازی امانگ اس در مورد یک سفینه فضایی و دور از کره زمین است که یک سری فضانورد داخل آن، مشغول به تعمیر و نگه‌داری از آن هستند. در میان گروه، یک نفر خائن یا ایمپاستر وجود دارد که خودش را به‌جای فضانورد جا زده اما هدف اصلی‌اش، کشتن بقیه و به دست گرفتن کنترل سفینه است. بازی با حضور 4 تا 10 نفر در هر دست شروع می‌شود که هر بار یک تا دو شیاد میان گروه وجود دارند و هدف اصلی‌شان، بیرون انداختن بقیه است. سفینه فضایی برای ادامه کار نیاز به تعمیر و اتصال دوباره سیستم‌ها دارد و البته برق سفینه هم قطع‌شده که همین باعث سردرگمی تمام تیم و عدم شناسایی ایمپاستر می‌شود. مهم‌تر از همه، هسته رآکتور هم دم به دقیقه شروع به ذوب شدن می‌کند که باید جلوی تخریب هسته را بگیرید. هدف اصلی در بازی، پیدا کردن تمامی ایمپاسترهای موجود در هر دست و بیرون انداختن آن‌ها از سفینه است.

درصورتی‌که با نقش ایپماستر وارد امانگ اس شوید، نیاز به کشتن تمامی افراد بدون سروصدا و در خفا هستید. با کشتن یکی از اعضا، بحث میان دیگر اعضای گروه شروع می‌شود و باید بقیه را قانع کنید که شما کسی را نکشته‌اید و یا اینکه فرد دیگری را جا بزنید و او را بیرون کنید. با بیرون کردن و کشتن بقیه اعضای تیم، برنده خواهید شد. درصورتی‌که نقش یک فرد عادی را داشته باشید، وظیفه اصلی شما انجام کارهای معوقه داخل اتاق‌های مختلف بازی است و باید رفتار تمامی بازیکنان دیگر را هم زیر نظر داشته باشید تا فرد مشکوک را پیدا کنید. دقت کنید که کسی از ماهیت بقیه خبر ندارد و به همین دلیل، باید رفتار بقیه را زیر نظر بگیرید. بحث‌هایی که بین بازیکنان پیش می‌آید بسیار جذاب است و اوقات بسیار خوشی را برای شما خواهد ساخت. درصورتی‌که به بازی‌های گروهی علاقه‌مند هستید، Overcooked را هم تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Among Us با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Play with 4-10 player online or via local WiFi as you attempt to prepare your spaceship for departure, but beware as one or more random players among the Crew are Impostors bent on killing everyone!
Originally created as a party game, we recommend playing with friends at a LAN party or online using voice chat. Enjoy cross-platform play between Android, iOS and PC.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 472 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ناصر

    مهمان

    سلامدامکان نصب بر روی ps5 داره؟ یا چون آنلاین هست خطر قفل شدن دستگاه هست؟

    پاسخ دهید