دانلود بازی The Battle of Polytopia برای PC
دانلود بازی The Battle of Polytopia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Battle of Polytopia برای PC

پارسی گیم 13 دی 1399 بدون دیدگاه
6,951 بازدید

دانلود بازی The Battle of Polytopia برای کامپیوتر

از قدیم تا به اکنون، انسان‌ها بر سر مکان و زمین‌هایی که در آن زندگی می‌کردند جنگ و جدل داشته و خواهند داشت؛ در قدیم، قانون و مقرراتی وجود نداشته بر همین اساس، قبایل برای آنکه بتوانند سرزمین خود را گسترش دهند، حملات ناگهانی را به دیگر سرزمین‌ها انجام می‌دادند. به The Battle of Polytopia، یک بازی استراتژیک نوبتی منحصربه‌فرد است که شامل سرزمین‌های عجیب و قبایل کاریزماتیک، فناوری‌های هوشمندانه، جادوهای فریبنده است که هدف نهایی این بازی، حکومت بر جهان است که در این مسیر چالش‌های مختلفی را پیش روی بازیکنان قرار خواهد داد. توسعه‌دهندگانی از استودیو Midjiwan AB این بازی را طراحی و برای علاقه‌مندان به این سبک منتشر ساخته‌اند.

Battle of Polytopia یک بازی استراتژیک نوبی بوده که می‌توان گیم پلی آن را به‌صورت تک یا چندنفره تجربه کرد. در حالت تک‌نفره، حریف توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود و شما می‌توانید از میان دو حالت بازی، یکی را برای به دست آوردن تجربه‌ای هیجان‌انگیز استفاده کنید. حالت اول Domination یا سلطه نام دارد که در آن هدف ازبین‌بردن حریف در تعداد نامحدودی دور است؛ حالت دوم این بخش Perfection یا کمال نام‌گرفته که در آن هدف به دست آوردن بیشترین امتیاز در 30 نوبت بازی خواهد بود. در حالت چندنفره حریف شما دیگر بازیکنانی خواهند بود که به‌واسطه اینترنت یا شبکه‌های محلی با شما روبه‌رو شده‌اند. در این بخش نیز دو حالت در نظر گرفته شده: Might که هدف آن تصرف تمام سرمایه قبیله‌های دیگر است و Glory که هدف از تجربه آن کسب 10،000 امتیاز قبل از هر قبیله دیگر است. تابلوی امتیازاتی وجود دارد که بالاترین امتیاز بازی‌ها را در تمام زمان‌ها لیست می‌کند. نکته قابل‌توجه در این میان، رایگان بودن بخش تک‌نفره و پولی بودن بخش چندنفره است که اگر دوست دارید به‌صورت آنلاین بازی نمایید نیاز است تا کمی سر کیسه را شل کرده و پول خرج کنید.

شما می‌توانید به‌عنوان یکی از چهار قبیله موجود بازی کنید که هرکدام به طور مبهم از گروه‌های زندگی واقعی الگو گرفته‌اند؛ Xin-xi تحت تأثیر زندگی آسیایی، Imperius آنالوگ‌های کلاسیک رومی، Norman Bardur و Oumaji با الهام از خاورمیانه و آفریقای شمالی. شش گزینه دیگر با 99 سنت در دسترس است و قبیله‌های قابل بازی و خیالی و آمریکایی جنوبی را به بازی اضافه می‌کند. هر قبیله هم از نظر واحدهای جنگی و هم از لحاظ معماری ظاهری منحصربه‌فرد است و به هر یک از آن‌ها احساس فردی می‌بخشد. هر قبیله همچنین از زمین‌های خاصی برخوردار است، مانند زمین‌های بایر، یا یخ‌زده؛ اما همه قبایل دقیقاً به واحدها و فناوری‌های یکسانی دسترسی دارند، حتی اگر متفاوت به نظر برسند. قبیله Imperius اسب سوار می‌شوند، درحالی‌که به‌عنوان‌مثال Bardur سوار خرس می‌شوند. تنها تفاوت عملکردی بین قبایل این است که هر یک از آن‌ها با یک فناوری متفاوت شروع می‌کند. به‌عنوان‌مثال قبیله Oumaji با داشتن امکان سواری می‌تواند به‌واسطه یک حیوان شروع کند و از طرف دیگر، Xin-xi از فناوری سنگ‌نوردی برخوردار است و می‌تواند به‌راحتی در رشته‌کوه‌ها حرکت نماید.

نقشه‌های بازی هر بار به طور تصادفی و از 256 کاشی تولید می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا در هر بار رقابت، چالش‌های جدیدی را تجربه کرده و مجبور شوید استراتژی‌های تازه‌ای را در پیش گیرید. این کاشی‌ها از آب‌های عمیق تا کوه‌های بلند و جنگل‌ها، بیابان‌ها و مزارع تشکیل شده‌اند. مناظر، جالب‌توجه هستند و کمی شبیه به بازی Minecraft خواهند بود. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Age of Wonders Planetfall و Sid Meier’s Civilization V را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی The Battle of Polytopia با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2 or later
Processor: Dual Core 2.0 Ghz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128mb Video Memory
DirectX: Version 9.0
Storage: 160 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Dual Core 3.0 Ghz
Memory: 2000 MB RAM
Graphics: 256mb Video Memory
DirectX: Version 9.0
Storage: 160 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome friends to The Battle of Polytopia, a unique turn-based strategy game involving strange lands and charismatic tribes, clever technologies, captivating magic where the ultimate goal is to rule the world. Obvs!
Scene: Enter the Square, the bizarre home planet of the Polytopians, a flat square-shaped landmass drifting in the space of an alternate dimension to ours. A relatively simple and curious folk that has a penchant for fighting, the Polytopians are 15 individual tribes spread out across the Square, each with their own characteristics, motivations, strengths and weaknesses. As a player, you will take on the role of the ruler of one of these tribes as you attempt to build your civilization in competition with the other tribes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.