دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service برای PC
دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service برای PC

پارسی گیم 17 فروردین 1400 2 دیدگاه
4,820 بازدید

دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service برای کامپیوتر

استفاده از قوانین فیزیک در گیم پلی بازی‌های ویدیویی هر از چند گاهی موردتوجه سازندگان قرارگرفته است و عناوینی بر این اساس عرضه‌شده‌اند که جنبه تفریحی گیم پلی آن‌ها در کنار معماها و چالش‌های آن بیشتر موردتوجه است. عنوانی مانند Human Fall Flat که برای گذران وقت با دوستان و خلق لحظاتی بامزه و خنده‌دار بسیار مناسب بود مثالی از این سبک بازی‌ها است. بازی Totally Reliable Delivery Service از استودیو We’re Five Games با استفاده از همین ایده شما را مسئول رساندن بسته‌های ارسالی می‌کند.

برخلاف نام بازی روش‌هایی که باید در آن بسته‌ها را به مقصد برسانید کاملاً خطرناک و غیرمنطقی است و عنصر طنز در جای‌جای آن حضور دارد. شما با کمک دوستان خود که می‌توانید به‌طور هم‌زمان بازی کنید باید با استفاده از ابزارها و وسایل نقلیه مختلف بسته‌ها را به مقصد برسانید. فیزیک در گیم پلی حرف اول را میزند و نوع فیزیکی که از آن صحبت می‌کنیم کمی متفاوت است و آدم‌های تحت کنترل شما ماهیت خمیری شکل دارند. برای درک کامل گیم پلی پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاهی به بازی Human Fall Flat داشته باشید.

ماهیت شخصیت‌های شما و همین‌طور فیزیک بامزه‌ای که در گیم پلی وجود دارد لحظات بسیار خلاقانه و درعین‌حال خنده‌دار را در بازی خلق می‌کند که در کنار دوستان خود آن‌ها را تجربه خواهید کرد و شاید تا مدت‌ها خاطرات آن‌ها را از یاد نبرید. علاوه بر چالش رساندن بسته‌ها گاهی باید معماهایی در سبک پلتفرمر را به کمک یکدیگر حل کنید که در نوع خود چالش‌برانگیز بوده و عمق گیم پلی بامزه بازی را بیشتر می‌کنند.

نقشه بازی و مراحل گسترده و زیبا است و با رساندن بسته‌ها و به دست آوردن پول، می‌توانید مناطق جدید بازی را آزاد کنید که مسیرهای بیشتری دارند و همین‌طور امکان استفاده از وسایل نقلیه جدید مانند هلیکوپتر و … را به شما می‌دهند. طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه در بازی گنجانده‌شده است که تجربه رساندن بسته با هرکدام متفاوت، لذت‌بخش و خنده‌دار است. دنیای رنگارنگ بازی در کنار مدل شخصیت‌های اصلی یک بازی زیبا را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد تا علاوه بر داشتن لحظات خوش، از زیبایی آن نیز لذت کافی را ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Human Fall Flat و BeamNG drive را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core i5 2500K or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 560, Radeon HD 5870 or newer
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Don’t throw your hardware on the porch

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core i7 3770k, AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060, Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Buckle up your back brace and fire up the delivery truck, it’s time to deliver! Join up to four friends to play in this ragdoll physics simulation about terrible package delivery couriers. Work together using odd machinery, useful gadgets, and the wonders of physics to reliably deliver packages to their destination.
Delivery attempted, that’s a Totally Reliable Delivery Service guarantee! Go at it alone to ensure the safety of your deliveries, or join your friends and put your teamwork to the test through our local and online multiplayer.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    صدرا

    مهمان

    سلام ببخشید میشه این بازی رو به صورت تک نفره انجام داد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Sobhan در پاسخ به صدرا

      مهمان

      آره میشه