پارسی گیم

دانلود بازی Door Kickers Action Squad برای PC

پارسی گیم 30 آذر 1399 1 دیدگاه
5,817 بازدید

دانلود بازی Door Kickers Action Squad برای کامپیوتر

بازی‌های متنوعی در سبک اکشن برای علاقه‌مندان به داستانی‌های ماجراجویی و مخفی‌کاری منتشر شده که هرکدام به‌نوعی مهارت‌های شما را در قالب یک مأمور مخفی یا سربازی جان‌به‌کف، به چالش می‌کشند. داستان بیشتر این بازی‌ها در شهر و منطقه‌ای خیالی جریان دارد و به‌واسطه مأموریت‌های مختلف بازیکنان سرگرم می‌شوند. اولین بار در سال 2014 بود که محصولی منحصربه‌فرد در ژانر اکشن منتشر شد که داستانی هیجان‌انگیز را دنبال می‌کرد. همه‌چیز ساده در نظر گرفته شده بود، شما با لگد درها را باز می‌کردید و تهدیدهای موجود را یکی پس از دیگری نابود می‌ساختید. هشت سال پس از این بازی، توسعه دهندگان دو استودیو PixelShard و KillHouse Games در همکاری فوق‌العاده، نسخه دوم و یا بهتر بگوییم ادامه Door Kickers را با نام Door Kickers Action Squad طراحی و آن را برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن، استراتژی و شبیه‌سازی منتشر کردند تا بار دیگر بتوانید داستانی هیجان‌انگیز را تجربه و از مبارزات پیشرو لذت ببرید.

در بازی Door Kickers Action Squad همه چیز به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی و توسعه داده شده است. وارد بازی شوید، درها را بشکنید، آدم‌های بد را از بین ببرید و گروگان‌ها را نجات دهید. هر سطح و مرحله از چندین اتاق تشکیل شده که ممکن است برای بازیکنان آشکار باشند. سطوح در هر فصل از بازی به طرز شگفت‌انگیزی متفاوت خواهند بود. مراحل اولیه هر اتاق را برای شما آشکار می‌کند درحالی‌که سطوح بعدی عمدتاً شامل اتاق‌های تاریک می‌شوند تا آنچه را که در داخل خود دارند، از دیدگاه بازیکنان مخفی نگه دارند. تا زمانی که در را با لگد باز نکنید، نخواهید دانست که درون اتاق چه می‌گذرد و چه چیز در انتظار شماست.

زمانی که به دشمنان خود شلیک می‌کنید و تیر به اهداف برخورد می‌کند، شاهد جلوه نمایشی جذاب پاشیدن خون به دیوار اتاق هستید و در مقابل صدای دشمنان برای هشدار به دیگران درمی‌آید و این زنگ خطری برای شما خواهد بود. تنوع دشمنان در طول بازی عالی است و می‌توان شاهد انواع نیروهای ضعیف تا قوی بود که سعی می‌کنند شما را از بین ببرند. هدف از تمام این مأموریت‌ها نجات جان گروگان‌هاست، بنابراین در هنگامی‌که درها را با لگد می‌شکنید، باید انتظار هر چیزی حتی سپر قرار دادن گروگان‌ها را داشته باشید، پس بلافاصله شلیک را آغاز نکنید. از طرفی تعداد گروگان‌ها به‌طورمعمول به‌اندازه کافی کم است که گلوله‌ها به آن‌ها برخورد نکنند، اما همیشه این‌طور نیست. بر همین اساس همیشه باید استراتژی خاص خود را برای مبارزه داشته باشید.

نجات گروگان‌ها تنها مأموریت در طول بازی نیست؛ خنثی‌سازی بمب‌ها، از بین بردن همه دشمنان و دستگیری یک فرد خاص فقط چند نمونه از مراحل جذاب در هر فصل است. هر یک از این نوع مأموریت‌ها چالش‌های جدیدی را ارائه می‌کنند که به نظر هیجان‌انگیز هستند و بازی را تازه نگه می‌دارند. به‌عنوان‌مثال، سطح خنثی‌سازی بمب برای شما محدودیت زمانی ایجاد می‌کند. با شمارش معکوس بمب، باید دشمنان را از بین ببرید تا آن را پیدا و سپس در نهایت خنثی کنید. تنش در این نوع سطوح به بالاترین حد خواهد رسید زیرا شما همیشه خلاف ساعت می‌دوید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سرگرم‌کننده اکشن با مأموریت‌های استراتژیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون Cuphead و John Wick Hex را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Door Kickers Action Squad با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: 1 GHz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 3D Accelerated 128MB Graphics Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 100 MB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 3D Accelerated 512MB Graphics Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 100 MB available space
Sound Card: Yes

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Door Kickers: Action Squad is a crazy old school side-scroller action game that puts you in the role of a SWAT trooper and sends you to deal with the bad guys in Nowhere City USA.
Choose your gear, then kick the doors down and face the action. Adapt and react by the seat of your pants, and if needed – restart without a care and rethink. Master weapons recoil and time your reloads, use distance and cover to your advantage and use the in-game Strategic Abilities to decide for yourself when healthpacks or gear refills are needed, or if that team-mate of yours is worth saving. Or just save up the Points earned and unleash your Ultimate to waltz through that tricky final room.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    هیراد

    مهمان

    خیلی خوببببببب عالیییییییه فقط چطوری دو نفره میشه لطفا بگین

    پاسخ دهید