تولید بازی Silent Hill 2 Remake سایلنت هیل 2
آیدا امشاسفند

تولید ریمیک Silent Hill 2 در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

آیدا امشاسفند 15 دی 1402 بدون دیدگاه
108 بازدید

سال 2023 بازی‌های ترسناک زیادی را برای ما به ارمغان آورد، از بازسازی‌های معروفی مانند Resident Evil 4 و Dead Space گرفته تا دنباله‌هایی مانند Alan Wake 2 که همگی کیفیت خوبی داشتند. با حرکت به سال 2024، مشعل بازی‌های ترسناک به دست ریمیک 2 Silent Hill منتقل شده است. هفته گذشته، تولید کننده Silent Hill نوید اخبار هیجان‌انگیزی را برای سال 2024 داد. در حالی که تاکنون چیزی به طور رسمی اعلام نشده، یک افشاگر اشاره کرده که توسعه ریمیک Silent Hill 2 به پایان رسیده است. به دنبال سکوت شرکت کونامی، طرفداران بی‌تاب شده‌اند.

این درز اطلاعات یک به‌روزرسانی کوچک اما معنی‌دار برای طرفداران سرسخت سری سایلنت هیل است. همانطور که توسط افشاگر محبوب Dusk Golem گزارش شده، تیم Bloober اکنون تمرکز خود را به پروژه بعدی خود تغییر داده و برای موقعیت‌های جدید در استودیو در حال استخدام نیروی جدید است. همچنین به نظر می‌رسد که این استودیو پس از رسیدن به اهداف خاصی در ساخت بازی‌ها، برای آنریل انجین 5 بودجه دریافت کرده است. این به احتمال زیاد به این معنی است که بیشتر کار روی ریمیک Silent Hill 2 کامل شده است. در حالی که کونامی هنوز تاریخ انتشار را تایید نکرده است، تیم Bloober مشغول مرحله پولیش یا پیرایش بازی است. در این مرحله بازی اصلاح می‌شود و باگ‌ها و محتوا مورد بررسی و بازبینی دقیق قرار می‌گیرند.

تولید بازی Silent Hill 2 Remake سایلنت هیل 2تاریخ انتشار ریمیک Silent Hill 2

ریمیک سایلنت هیل 2 با موتور آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. طبق گزارش‌ها، بازی احتمالا در اوایل مارس 2024 وارد بازار شود و گزارش Dusk Golem احتمال انتشار در این تاریخ را بیشتر می‌کند. چندی پیش، تیم Bloober از طرفداران خواست تا برای بازاریابی بازی با شرکت Konami مشورت کنند و به این نکته اشاره کرد که ناشر تصمیمات مربوط به تاریخ انتشار، تریلرها و پیش نمایش‌های گیم‌پلی را می‌گیرد. به غیر از ریمیک Silent Hill 2 پروژه های مختلف دیگری از این شرکت برای سال 2024 در نظر گرفته شده است.

با این حال، با توجه به اینکه ریمیک گزارش شده بزرگترین پروژه کونامی است، به نظر می‌رسد که استودیو تمام توجه و مراقبتی که Silent Hill 2 سزاوار آن است را قرار است به کار بگیرد و نیاز نیست نگران باشیم. شرکت کپکام با بازسازی بازی معروف Resident Evil 4 در سال گذشته نظرات زیادی را به خود جذب کرد و کونامی این پتانسیل را دارد که در ماه‌های آینده با ریمیک قسمت بسیار معروف و آپگرید شده Resident Evil، رقابت کند. از آنجایی که ریمیک Silent Hill 2 در حال حاضر در حال بازبینی است، امیدواریم شاهد عرضه آن بدون هیچ مشکل یا باگ اساسی باشیم.

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.