پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی eFootball 2022 برای PC

پارسی گیم 9 مهر 1400 207 دیدگاه
186,951 بازدید

دانلود بک آپ بازی eFootball PES 2022 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی eFootball 2022

اگر طرفدار ورزش فوتبال هستید و سهمی از سرگرمی شما را دنیای بازی‌های ویدیویی تشکیل می‌دهد، حتماً با دو عنوان FIFA و PES آشنا هستید. از گذشته تا به امروز این دو بازی یکه‌تاز عرصه فوتبال در دنیای مجازی بوده‌اند و هرکدام طرفداران مخصوص به خودشان را داشته‌اند. سری فیفا عنوان لایسنس شده‌ای بود که از همان اول به دلیل گیم پلی واقع‌گرایانه‌تر و همچنین تیم‌های لایسنس شده و واقعی محبوب گشت و از طرفی PES بیشتر شبیه به بازی ویدیویی بود و برای طیف متفاوتی از بازیکنان جذاب بود. سری بازی های PES در طول تاریخ نام خودش را چند بار عوض کرده است، از Winning Eleven گرفته تا Pro Evolution Soccer و اکنون که نامش را به eFootball تغییر داده است. بازی eFootball 2022 جدیدترین شماره این بازی بوده که توسط استودیو Konami منتشر شده است که در شبکه ی استیم با عنوان eFootball 2022 نیز عرضه شده است.

بازی eFootball 2022 به صورت رایگان

اولین نکته در مورد بازی eFootball 2022 یا بازی پی اس 2022 رایگان بودنش است که باعث می‌شود همه بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. همین موضوع شاید سیاست‌های جدید شرکت کونامی را در صنعت بازی‌های ویدیویی نشان دهد اما آیا این رایگان بودن، ممکن است به دلیل خاصی باشد یا صرفاً خوش‌قولی سازندگان را در پشت پرده داشته باشد؟ طبق ادعای سازندگان، از موتور جدیدی برای طراحی بازی استفاده شده تا هم گرافیک درخور نسل جدید باشد و هم انیمیشن بازیکنان واقع‌گرایانه‌تر ارائه شود. همچنین تمرکز خاصی بر روی تاکتیک‌های تک‌به‌تک میان بازیکنان شده تا لحظات حساس بهتر به چشم بیایند.

همچنین قابلیت Cross-Platform از دیگر ویژگی‌های بازی eFootball 2022 است که باعث می‌شود بازیکنان با هر پلتفرمی بتوانند با یکدیگر وارد مسابقه شوند و مهم نباشد که بازی را روی کنسول‌ها تجربه می‌کنند یا رایانه‌های شخصی. از طرفی به‌روزرسانی‌ها در قالب محتوای فصلی به بازی اضافه شده اما تمام محتوای بازی اصلی به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت. همچنین تعداد تیم‌های لایسنس شده بازی بیشتر شده تا بتوانید شکل حقیقی آن‌ها را در آن تجربه کنید.

علاوه بر حالت عادی برای مسابقه، لیگ‌های مختلفی برای شرکت کردن وجود دارد و همچنین می‌توانید در بخش چالش‌ها، رویدادهای متفاوتی را تجربه کنید و در صورت پیروزی، ارز داخل بازی به دست آورید. این ارز برای خریدن محتوای داخل بازی مانند لباس‌های دوم تیمها، پوسته برای توپ فوتبال و… استفاده خواهد شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی فیفا 22 را نیز بررسی کنید

در ادامه برای دانلود بازی eFootball 2022 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-2300, / AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 Ti / Radeon HD 7790
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From “PES” to “eFootball”
Get ready to kick off a new era of soccer with “eFootball™ 2022”!
PES, the iconic soccer game series, has been rebranded to “eFootball” this year. This change signals a new era of virtual soccer, with enhanced graphics and gameplay. Get ready to enjoy a brand new soccer experience that only eFootball 2022 can offer!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 38 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 76 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی eFootball 2022 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی eFootball 2022 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی eFootball 2022 کرک شده است ؟

بازی eFootball 2022 به صورت رایگان منتشر شده است.

۲
آیا سیستم من بازی eFootball 2022 را اجرا می کند ؟

برای اجرای eFootball 2022 شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-2300 یا AMD FX 4350 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک GeForce GTX 660 Ti یا Radeon HD 7790 هستید. طبق اعلام سازندگان، حجم بازی 50 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی eFootball 2022 را بررسی کنید.

۳
حجم بازی eFootball 2022 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی eFootball 2022 برای کامپیوتر 25.5 گیگابایت است. برای نصب این بازی هم حدود 50 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 207 دیدگاه
  • Avatar

    Omid

    مهمان

    سلام دوستان وقت بخیر
    خواستم ازتون بپرسم که بازی بدون ایراد نصب می شه؟؟
    من نیازی به انلاینش ندارم می خواستم با دوستم همون افلاینش بازی کنم کار می کنه دیگه؟؟؟
    چون خواستم دانلودش کنم گفتم ازتون بپرسم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام وقتی بک اپ هست و بعد از استخراج فایل نصبی نمیده پس چطور باید اجراش کنیم؟ لطفا پاسخ بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali s81

    مهمان

    سلام خسته نباشید. این مشکل که بخاطر اومدن نسخه 2023 دیگه نسخه 2022 ای فوتبال توی استور استیم پیدا نمیشه رو چطور باید برطرف کرد؟ ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amirreza

    مهمان

    سلام من همه پارت هارو دانلود کردم و از مسیری که گفتید میرم تا ری استور کنم بک آپ هارو ولی ظاهرا استیم اینترنت مصرف میکنه. این ینی داره همون فایلارو دانلود میکنه. مشکل چیه؟
    ایرادای دیگه ایم مثل پیدا نشدن efootball 2022 تو استیم هم هست
    چجوری رفع کنم این ایراد هارو؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 207 دیدگاه