بازی Silent Hill 2 Remake
یحیی رحیمی

حجم دانلود بازی Silent Hill 2 Remake مشخص شد

یحیی رحیمی 17 خرداد 1402 7 دیدگاه
1,693 بازدید

شرکت کونامی سال گذشته اعلام کرد که توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو بلوبرتیم در حال کار روی بازی Silent Hill 2 Remake هستند. این اثر که برای پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود، تاریخ انتشار دقیقی ندارد. مدتی پیش بود که از سیستم مورد نیاز ریمیک سایلنت هیل 2 آگاه شدیم، اما حجم دانلود و فضای خالی مورد نیاز مشخص نبود. صفحه استیم بازی آپدیت شده است و اطلاعات بیشتری در مورد حجم فایل بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

داسک گولم از افشاگران معتبر، تصویری از صفحه استیم بازی سایلنت هیل 2 ریمیک به اشتراک گذاشت. او فردی است که تصاویر واقعی از دمو بازی را به اشتراک گذاشت و تمامی اطلاعات مربوط به این اثر را فاش کرد. او به‌تازگی متوجه تغییراتی در صفحه استیم این اثر شده است و تصویری از آن را به اشتراک گذاشت. طبق سیستم مورد نیاز جدید، حجم دانلود Silent Hill 2 Remake حدود 50 گیگابایت است و بازی‌کنان باید فضای خالی نسبتاً زیادی روی سیستم خود داشته باشند.

حجم بازی Silent Hill 2 Remake

حجم بازی Silent Hill 2 Remake

نکته قابل‌توجه در مورد حجم بازی آن است که کونامی این اطلاعات را کاملاً اتفاقی به اشتراک گذاشته است. ابتدا فضای خالی مورد نیاز اعلام شد، سپس حذف شد و دوباره اضافه شد. این نشان می‌دهد که رقم قبلی درست بوده است. البته تغییرات اخیر در مورد صفحه استیم در طی 24 ساعت گذشته اعمال شده است. این می‌تواند نشانه خوبی برای پیشرفت تولید بازی باشد و احتمال اینکه تاریخ انتشار در هفته‌های آتی اعلام شود، بسیار زیاد است.

پی‌سی گیمرها در روزهای اخیر نسبت به سیستم مورد نیاز Silent Hill 2 Remake واکنش نشان داده‌اند. بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که نسخه کامپیوتر از ترند فعلی بازی‌ کامپیوتر پیروی می‌کند و فاجعه خواهد بود. تنها اجرای بازی با وضوح 1080p نیازمند RTX 2080 است. کارت گرافیکی که قبلاً برای اجرای بازی با وضوح 4K پیشنهاد می‌شد. به‌هرحال اجرای بازی با سیستم‌های قدیمی و ضعیف ممکن نیست و حداقل باید کارت گرافیک GTX 1080 به بالا داشته باشید. برای اجرای بهینه بازی هم باید ویندوز 11 نصب باشد و این سیستم‌عامل توسط استودیو پیشنهاد شده است. سایلنت هیل 2 ریمیک از فناوری DLSS هم پشتیبانی می‌کند.

حجم بازی Silent Hill 2 Remake نسبت به عناوین امروزی معقول حساب می‌شود. بسیاری از بازی‌های جدید از جمله مورتال کامبت 1 که حتی اثری جهان‌باز نیست، بیش از صد گیگابایت فضا نیاز دارند. باید دید حجم بازی برای کنسول‌ PS5 چقدر خواهد بود و بدون شک حجم بازی برای این کنسول کمتر است. کونامی به بلوبر تیم، سازنده بازی مدیوم اطمینان کامل دارد و به‌زودی از جزئیات بازی آگاه خواهیم شد.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    آریا

    مهمان

    لطفا میشه بگین چرا مشخصات مورد نیاز این بازی rx6800xt یکی از قوی ترین گرافیک دنیاست رو با گرافیک 2080 معمولی مقایسه کردن به طوری که توی هم تسا بازی حدود 60 فریم گرافیک rx6800xt بیشتره!!!!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آریا

      پشتیبانی

      سلام
      احتمالا تمرکزش رو استفاده از DLSS هست و FSR اونقدر تاثیری نداشته باشه روی این گیم
      نمیشه قطعی گفت

  • Avatar

    Reza

    مهمان

    به زودی قراره توی ایران یه رویداد تابستانه معرفی بازی های رایانه ای برگزار بشه. اطلاعاتش تو پیج تلگرام
    Iran game show هست.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    چه عجب بالاخره یه خبر ازش اومد.هنوز معلوم نیست بازی حدودا کی منتشر میشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Alireza

      نویسنده

      ممکنه اواخر امسال منتشر بشه. منتظر مراسم فردا شب Summer Game Fest باشین

  • Avatar

    rena

    مهمان

    سلام. اگه میشه درباره خبر رویداد بازی های ایرانی هم کار کنید.

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به rena

      نویسنده

      سلام چه رویدادی مد نظرتونه؟ خبر در مورد بازی‌های ایرانی هم به‌زودی کامل‌تر و جامع‌تر کار می‌کنیم.