دانلود بازی Skelattack برای PC
دانلود بازی Skelattack برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skelattack برای PC

پارسی گیم 31 تیر 1399 بدون دیدگاه
6,330 بازدید

دانلود بازی Skelattack برای کامپیوتر

با ساده شدن روند ساخت بازی‌ها، تنوع بیشتری را در ژانرهای مختلف شاهد هستیم. استودیو Ukuza به کمک کونامی اولین بازی خود را در سبک اکشن پلتفرمر راهی بازار کرده است. بازی Skelattack دنیای زیر زمین را به تصویر می‌کشد که با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند و شما به‌عنوان یک مبارزه افسانه‌ای وارد آن خواهید شد و دنیا را از دست خطر انسانی نجات خواهید داد. مکانیسم‌های بازی بسیار ساده است و کافی است بپرید، بدوید و با سلاح خود دشمنان را به اسکلت تبدیل کنید. دنیای بازی Skelattack پر از اتفاقات بامزه و عجیب‌وغریب است که ساعت‌ها شمارا پای خود خواهد نشاند.

داستان بازی Skelattack از مرگ شروع می‌شود. لازم نیست بترسید! بعد از مرگ وارد دنیای زیرزمینی شده‌اید و این خانه جدید شماست. دنیایی که با موجودات مرده و محیط‌های دلهره‌آور پرشده‌اند اما این‌جایی است که مردگان به آن سفر می‌کنند و تا ابدیت در آن می‌مانند. شما به‌عنوان شخصیت اسکالی وارد بازی می‌شوید و همین‌که با محیط اطراف آشنایی پیدا می‌کنید، انسان‌ها شروع به حمله به سمت دنیای شما می‌کنند. اوایل همه فکر می‌کنند که انسان‌ها به دنبال طلا و گنجینه به زیر زمین رسیده‌اند اما به‌زودی می‌فهمید که رئیس اسکلت‌ها به نام الزدون توسط انسان‌ها گروگان گرفته‌شده است. هدف انسان‌ها به دست آوردن یک ماده جادویی است که باعث جاودانگی خواهد شد. با دیدن خطر پیش‌آمده، مسئولیتی روی دوش شما گذاشته می‌شود و لازم است که همراه دوستتان به جنگ انسان‌ها بروید. به نظر می‌رسد که انسان‌ها حتی در مرگ هم ول کن نیستند و بالاخره باید کسی درسی به آن‌ها بدهد و چه کسی بهتر از شما؟

از ویژگی‌های جالب بازی Skelattack می‌توان به گیم پلی شناور و روان بازی اشاره کرد. فضای بازی به‌صورت دوبعدی ساخته‌شده است اما این به معنی آن نیست که با یک بازی بی‌کیفیت روبه‌رو هستیم. کافی است وارد فضای عجیب بازی شوید و از گیم پلی شگفت‌زده شوید. چه کسی فکر می‌کرد بتوان به‌جای مردگان قرار گرفت و جلوی انسان‌ها جنگید! بالاخره این بازی است که از کلیشه‌ها فاصله گرفته است و توانسته یک تجربه رضایت‌بخش را ارائه دهد. کل بازی را می‌توانید در 4 ساعت تمام کنید و همین 4 ساعت کافی است تا برای همیشه در گوشه ذهن شما جای گیرد. بازی‌های اکشن پلتفرمر زیادی در بازار وجود دارند و پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن‌ها این یکی را تجربه کنید. Ori and the Will of the Wisps و Dead Cells هم گزینه‌های خوبی هستند.

در ادامه برای دانلود بازی Skelattack با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1+
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 1920 x 1080 monitor

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560+
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 1920 x 1080 monitor

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Play Skelattack and save the Underworld in this fun and unique action platformer!
Being dead is not so bad when you have the Underworld to live in. An expansive world inhabited by quirky, charming and sometimes deadly inhabitants of the afterlife, the Underworld includes Aftervale, a happy hub where the dead come to spend eternity.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.