دانلود بازی Resident Evil Village برای PS4
دانلود بازی Resident Evil Village برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil 4 Remake برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 3 فروردین 1402 26 دیدگاه
14,622 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Resident Evil 4 Remake برای پلی استیشن 4

کمپانی Capcom که از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین شرکت‌های تولید و انتشار بازی‌های ویدئویی در ژاپن محسوب می‌شود، همچنین مسئول ساخته شدن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فرنچایز ترس و بقای تاریخ یعنی Resident Evil نیز هست. این سری بازی در سال 2005 تحسین شده‌ترین و پرطرف‌دارترین نسخه‌اش یعنی Resident Evil 4 را در بازار عرضه کرد. بازی مذکور با داشتن مکانیک‌های انقلابی و نوآورانه در صنعت گیم، توانست یکی از شاهکارهای نسل خود لقب بگیرد. میانگین نمرات آن بازی 96 است. Capcom با معرفی نسخه بازسازی شده این اثر مهم در سال اخیر، انتظارات فراوانی را از سوی گیمرها به سوی خود جلب کرد.

بهترین بازسازی درون فرنچایز

از سال 2019 و با بازسازی کامل بازی نسخه دوم سری Resident Evil و سپس نسخه سوم در سال بعد، Capcom نشان داد که آن بازی‌های قدیمی، پتانسیل بالایی برای جذب مخاطبان جدید دارند. به همین منظور این اتفاق برای قسمت چهارم نیز رخ داده و بالاخره پس از تاخیرهای فراوان، شاهد عرضه رسمی بازی Resident Evil 4 Remake هستیم. ولی آیا این بازی توانست در حد و اندازه نسخه اورجینال ظاهر شده و حتی درخشش‌های تازه‌ای هم داشته باشد؟ میانگین نمرات 93 این بازی قطعاً نشان از خبرهای خوبی دارد. Resident Evil 4 Remake هر آن چیزی است که بازی اصلی و این فرنچایز را تبدیل به شاهکار کرده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake

بازی Resident Evil 4 Remake توسط استودیو Capcom ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Resident Evil 4 Remake با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake

نوآوری‌هایی در گیم پلی بازی

بازی Resident Evil 4 Remake دارای گیم‌پلی تیراندازی سوم شخص روی شانه مشابه بازی اصلی است، در حالی که از بازسازی‌های Resident Evil 2 و Resident Evil 3 نیز الهامات گسترده‌ای گرفته شده است. Resident Evil 4 اولین بازی از این سری خواهد بود که شش استایل مختلف کنترل شخصیت اصلی کاملاً اختیاری را ارائه می‌دهد، از جمله یکی از استایل‌هایی که دقیقاً همانند نسخه اصلی در سال 2005 خواهد بود. Resident Evil 4 Remake دارای جلوه‌های بصری بازطراحی شده در مقایسه با نسخه اصلی است که برای ایجاد فضایی نفس گیرتر، همراه با ظاهر جدید شخصیت‌ها و پس زمینه‌ها خلق شده است.

مأموریت‌ها و فعالیت‌های جدید

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی اصلی، سیستم مدیریت منابع و ابزار بازیکن بود. شما باید با دقت آیتم‌های خود را در کنار هم قرار داده تا جا برای چیزهای دیگر باز کنید. این مینی گیم پازل محور در این بازی نیز حضور مؤثری دارد. یک سیستم ساخت و ساز جدید که در نسخه بازسازی شده قرار دارد، بازیکن را قادر می‌سازد تا با استفاده از منابع جمع‌آوری‌شده در طول بازی، آیتم‌ها و مهمات ایجاد کنند. شخصیت بازرگان برمی‌گردد و به بازیکن اجازه می‌دهد تا آیتم‌ها را بخرد، ارتقا دهد و معامله کند. همچنین این بازی شامل مأموریت‌های جانبی جدیدی است که در بازی اصلی حضور نداشتند و توسط بازرگان به شما داده خواهند شد.

داستانی آشنا، ظاهری کاملاً تازه

شش سال پس از وقایع Resident Evil 2، مأمور ویژه فرماندهی استراتژیک ایالات متحده، لئون اس کندی، برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور ایالات متحده، از دهکده‌ای اسپانیایی که تحت کنترل فرقه خشونت آمیز Los است، فرستاده می‌شود. این همان داستان آشنا و دوست داشتنی بازی Resident Evil 4 است که در بازی جدید، با گرافیک نوآورانه و نسل نهمی و همچنین هوش مصنوعی بسیار بهینه‌تری ارائه شده تا یکی از بهترین تجربه‌های ممکن از این فرنچایز را کسب کنید. تجربه Resident Evil 4 Remake برای بازیکنان جدید و عاشقان قدیمی این سری، یکی از ضروری‌ترین فعالیت‌های امسال خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Resident Evil 2 و Resident Evil 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Resident Evil 4 Remake برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Survival is just the beginning. Six years have passed since the biological disaster in Raccoon City. Agent Leon S. Kennedy, one of the survivors of the incident, has been sent to rescue the president’s kidnapped daughter. He tracks her to a secluded European village, where there is something terribly wrong with the locals. And the curtain rises on this story of daring rescue and grueling horror where life and death, terror and catharsis intersect. Featuring modernized gameplay, a reimagined storyline, and vividly detailed graphics, Resident Evil 4 marks the rebirth of an industry juggernaut. Relive the nightmare that revolutionized survival horror.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 26.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Resident Evil 4 Remake در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Resident Evil 4 Remake نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک برای پلی استیشن 4 چقدر است ؟

حجم بازی Resident Evil 4 Remake برای پلی استیشن 4 حدود 25 گیگابایت است، البته این بازی شامل آپدیت هم خواهد بود که به حجم بازی اضافه خواهد شد.

۲
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۳
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا آقابیک زاده

    مهمان

    بادرود
    ممنون میشم راهنمایی کنید با توجه به حذف بازی، از کجا میتونم این دیتارو دانلود کنم
    با سپاس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم این دیتا ها برای همه نوع اکانت هست یعنی هم اکانت قانونی و هم اکانت ترکیبی؟
    بازی که میزنی داخل برنامه psx خودش لینک دانلود میده فقط چون مغازه دار هستم و تازه وارد این جور چیزا شدم میخواستم بدونم که این دیتا های بازی های معروف از اینجا اگر دانلود کنم و بعد که اکانت تهیه کردم و ظرفیت بازی با دیتا ها یکی بود باهم هم خوانی داره یا خیر؟ من میخوام دیتا هارو داشته باشم بعد مثلا بازی هارو با همون ظرفیت بخرم تا مشتری علاف نشه میخواستم بدونم دیتا ها همون های هستش که برنامه psx هم میده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سلیمی

    مهمان

    سلام.من با سایت شما تازه آشنا شدم.یکی اگر میشه به من بگه چجوری فایل ها رو دانلود کنم بریزم توپی اس فور من اشغنایی ندارم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    لطفاً دیتا برای ریجن دو رو هم بزارین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    باسلام بازی را دانلود کردم موقع استخراج فایلهای زیپ شده فایلها 4 گیگی بود که باید سرهم میکردمشون بعد ا\دیت را نصب کردم که موقع اجرا اجطار کانکشن و لایسنس میدهد یکی از فایلهای اپدیت با حجم چهار مگابایت بنام نصب نمیشود UP0102-CUSA33387_00-RE4RMAINGAME0000-A0102-V0100-DP.pkg
    لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام
      این فایل رو دانلود کنید و اضافه کنید

  • Avatar

    Arash

    مهمان

    مثل اینکه نسخه پی سی ش کرک نمیشه یا اگر بشه خیلی طول میکشه.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aryan

    مهمان

    من از چندجا خودنم یه فایل Crack Only این گیم رو پیدا کردم که نمیدونم درسته یا نه ، اگه درسته این گیم جه زمانی آپلود میشه و در دسترس قرار میگیره برای پیسی ؟؟ (فک کنم کرک CPY بود)

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Aryan

      پشتیبانی

      سلام
      در حال حاضر کرکی برای این بازی منتشر نشده

  • مهران

    مهران

    مهمان

    کی برای PC منتشر میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AliA

    مهمان

    سلام رو این سیستم چطوره
    Ryzen 7 6800- 16 GB ddr5- rtx 3050 4 gb

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه