eFootball2022
یحیی رحیمی

زمان انتشار آپدیت 0.9.1 بازی eFootball 2022 اعلام شد

یحیی رحیمی 12 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,917 بازدید

کونامی پس از به تعویق انداختن زمان انتشار اولین آپدیت eFootball، تاریخ نهایی و رسمی را اعلام کرده و قرار است این هفته، مشکلات جدی بازی حل شوند. تازه‌ترین نسخه از شبیه‌ساز فوتبال کونامی که ادامه‌دهنده راه بازی PES است، مشکلات بسیار جدی و غیرقابل قبولی دارد که با واکنش جدید هواداران همراه شده است. اگر منتظر انتشار آپدیت 0.9.1 بازی eFootball 2022 هستید، به زودی این به‌روزرسانی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

صفحه توییتر ای‌فوتبال، با انتشار توییت تازه‌ای، زمان انتشار نهایی اولین آپدیت را اعلام کرده که قرار است باگ‌های مهم را برطرف کند و هیچ محتوایی به بازی اضافه نخواهد کرد. متن توییت بدین شرح است: « آپدیت 0.9.1 بازی eFootball 2022 روز پنجم نوامبر (14 آذر) برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود. این آپدیت تنها باگ‌ها را برطرف می‌کند و فهرست تغییرات نیز به زودی روی وب‌سایت ما قرار خواهد گرفت»

بازی رایگان فوتبال کونامی در تاریخ هشتم مهر منتشر شد و سریعاً مورد هجمه‌ی منتقدان و طرفداران قرار گرفت. eFootball 2022 پایین‌ترین امتیاز استیم را دریافت کرد و در نهایت مورد تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. کونامی با انتشار بیانیه‌ای، اعتراف به وجود مشکلات جدی در حالات چهره، حرکت بازیکنان و همچنین رفتار توپ کرد. این مشکلات باعث شد تا کونامی به صورت رسمی عذرخواهی کند.

آپدیت 0.9.1 بازی eFootball 2022

بهبود باگ‌ها هدف اصلی آپدیت eFootball 2022

عذرخواهی نتیجه‌ای برای توسعه‌دهندگان نداشته و مشکلات موجود باعث شده تا تعداد بازی‌کنان این اثر، پایین‌ترین رکورد ممکن را ثبت کند. آپدیت 0.9.1 بازی eFootball 2022 با هدف رفع مشکلات جدی منتشر می‌شود و مشخص نیست آیا این به‌روزرسانی، بافت‌های بی‌کیفیت بازی را هم تغییر می‌دهد، یا صرفاً روند بازی را به نقطه‌ای قابل‌قبول می‌رساند؟ روز جمعه اطلاعات کاملی در این مورد دریافت خواهیم کرد.

کونامی قبل از انتشار بازی ای‌فوتبال، به بازی‌کنان هشدار داده بود که ممکن است با یک نسخه‌ی آزمایشی روبه‌رو باشیم که هنوز نهایی نشده است. انتشار بازی FIFA 22 باعث شد تا مدیران کونامی، زودتر از آنچه باید بازی جدید خود را منتشر کنند و همین باعث شد تا فیفا، برای پنجمین هفته‌ی متوالی، پرفروش‌ترین بازی هفته انگلستان شناخته شود.

اگرچه آپدیت اولیه می‌تواند بازی را به نقطه‌ای قابل تجربه برساند، اما محتوای اصلی از جمله بخش myClub در ماه‌های آینده عرضه می‌شود و در حال حاضر تنها بخش بازی دوستانه در دسترس است. ویژگی‌هایی مانند کراس‌پلی میان پلتفرم‌های مختلف نیز سال آینده میلادی از راه خواهند رسید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.