ریمیک Need for Speed: Most Wanted
یحیی رحیمی

ریمیک بازی Need for Speed: Most Wanted در حال ساخت است

یحیی رحیمی 22 تیر 1402 3 دیدگاه
3,725 بازدید

سیمونه بیلی، بازیگری که در نسخه اصلی بازی Need for Speed: Most Wanted حضور داشت، بازسازی این بازی مسابقه ای محبوب را فاش کرد. مجموعه بازی نید فور اسپید در طی سال‌های اخیر، تغییرات زیادی به خود دیده است. یکی از بهترین بازی‌های این سری به نام موست وانتد یا جنون سرعت، هنوز هم طرفداران زیادی دارد. طبق شایعه جدید، یکی از مهم‌ترین عناوین سری نید فور اسپید بازسازی می‌شود و با گرافیک نسل جدید در دسترس قرار می‌گیرد.

سیمونه بیلی، نقش همکار بی‌نام جاناتان کراس را در بازی مربوط به سال 2005 بازی می‌کرد. او یک پست و توییت در صفحه توییتر و اینستاگرام خود قرار داده است و به‌نوعی ریمیک Need for Speed: Most Wanted را فاش کرده است. او نوشته است: «ریمیک Most Wanted در سال 2024 منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید جاناتان کراس و پارتنرش را ببینید، لایک کنید و کامنت بگذارید.» بسیاری نوشته‌اند که او وجود این بازی را به‌ یک‌باره فاش کرده است.

بیلی مطلب گفته‌شده را سریعاً پاک کرد، اما عده‌ای توانستند یک اسکرین‌شات از آن تهیه کنند. همچنین صفحه توییتر او نیز از توییت جدید پاک شده است، اما می‌توان دید که او چند کامنت مربوط به توییت را لایک کرده است. این نشان می‌دهد که توییت واقعی بوده است و تصاویر تهیه‌شده، ساختگی نیستند. شرکت الکترونیک آرتز چندان علاقه‌ای به انتشار ریمیک از سری نید فور اسپید نشان نداده است. آن‌ها تنها یک ریمستر از بازی منتشر کردند، اما علاقه کلی این شرکت به بازسازی عناوین قدیمی شدت گرفته است.

ریمیک Need for Speed: Most Wanted

ریمیک Need for Speed: Most Wanted

خبر خوب برای طرفداران این سری آن است که هدایت بازی در اختیار استودیو Criterion قرار گرفته است. آن‌ها سال گذشته بازی Need for Speed Unbound را منتشر کردند. همچنین یک بازنمایی تازه از Most Wanted بر اساس نسخه سال 2005 توسط آن‌ها در سال 2012 منتشر شد. باید دید چه استودیویی مشغول توسعه ریمیک Need for Speed: Most Wanted است. آیا آن‌ها روی یک بازی جدید کار می‌کنند یا منابع و زمان را در اختیار پروژه بازسازی یک اثر محبوب قرار داده‌اند.

سری بازی نید فور اسپید به گفته طرفدارها اندکی از مسیر خود خارج شده است. شرکت EA نیز به‌نوعی المان‌های این سری قدیمی را با Burnout ترکیب کرده است و در آخرین بازی نیز یک سری افکت‌های فانتزی به آن داده بود. این باعث شده تا بازی از آن روند خطرناک و مهیج خود فاصله بگیرد. باید دید آیا شایعه بازسازی موست وانتد صحت پیدا می‌کند یا خیر؟ نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سروش

    مهمان

    این عکس نید فور اسپید ۲۰۱۲ هست نه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ho3in1231

    مهمان

    قطعا بهترین بازی ریسینگ بودو هنوزم هست تمام ریسینگ های موجود به گردش نمیرسن با همون گرافیک قدیمیش حتی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    IGMER

    مهمان

    بی صبرانه منتظرم بیاد قطعا بهترین بازی ریسینگ هستش

    پاسخ دهید