need-for-speed-heat-image
یحیی رحیمی

Need for Speed Heat نیاز به اتصال مداوم به اینترنت ندارد؛ پیشرفت در زمینه پلیسی

یحیی رحیمی 1 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,431 بازدید

بازی هایی که مدام نیاز به اتصال کنسول شما به اینترنت دارند، تجربه ای محدود کننده را در اختیار بازیکن قرار می دهند. معمولا این نوع بازی ها شانس کرک شدن نیز ندارند و به نوعی به مزاق ما ایرانی ها نیز خوش نمی آیند. به هر حال اینکه ببینیم بازی نیاز به اتصال مدام اینترنت دارد نیز آنچنان خوشایند نیست. به نظر می رسد که Need for Speed Heat چنین نیست و چنین مشکلی نخواهید داشت.

استودیو Ghost Games تایید کرده است که می شود بازی Need for Speed Heat را به طور کامل آفلاین بازی کرد اما بازی به صورت آنلاین دارای مزیت های خاص خود نیز هست. وقتی که آنلاین بازی کنید، دنیای جهان باز آن، توسط افراد واقعی پر خواهد شد و می توانید روش های مختلف و خلاقانه ای برای رقابت با آن‌ها پیش بگیرید. برای نمونه اگر فردی دارای سطح بالاتر از شما باشد، می توانید پلیس را به سمت او بفرستید و پلیس نیز درجا شروع به تعقیب این فرد خواهد کرد.

جزئیات جدیدی از تعقیب و گریزهای پلیسی نیز منتشر شده است. پلیس در تمام دنیای بازی یک خطر به حسال می آید و هر جا که شما را ببیند با یک رفتار خشن به سمت شما خواهد آمد و ممکن است که خود را به ماشین شما بزند. پلیس همچنین دارای ماشین های مختلفی خواهد بود و مثلا اگر درجه دستگیری شما پایین باشد، تنها یک خودرو دوج به سمت شما فرستاده شود اما اگر سطح تان بالا رود، شاهد پلیس در خودرو شورلت خواهید بود.

Need for Speed Heat همچنین به شما یاد می دهد که روش های مختلفی برای فرار از پلیس را امتحان کنید. فکر نکنید که با یک بار فرار کردن دیگر آن‌ها دست از سرتان برخواهند داشت و بلکه بدتر نیز خواهد شد. البته هر چه پلیس بیشتر شما را بخواهد، جایزه های دریافتی شما نیز بیشتر خواهد شد و البته اگر دستگیر شوید، دوباره به پله اول باز می گردید. همه چیز روی کاغذ عالی به نظر می رسد و باید دید که هشتم نوامبر بازی به چه صورت خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.