بازی Need for Speed جدید
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Need for Speed جدید فاش شد

یحیی رحیمی 9 تیر 1401 بدون دیدگاه
747 بازدید

نسخه جدید سری بازی Need for Speed طبق آخرین اخبار بازی و شایعات موجود در ماه نوامبر (آبان) امسال برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر خواهد شد. پس از آنکه اسم اصلی به نام Need for Speed: Unbound فاش شد؛ حال نوبت به تاریخ انتشار بازی رسیده است. بازی مسابقه ای الکترونیک آرتز در روز چهارم نوامبر آماده دانلود خواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتز به دنبال انتشار نسخه‌‌ای بهتر از مجموعه بازی نید فور اسپید است و بازی‌های اخیر این شرکت علی‌رغم تلاش‌ها، نتیجه شایانی به بار نیاورده‌اند. توسعه Need for Speed امسال به استودیو Criterion Games محول شده است و EA بدین نتیجه رسیده که این استودیو، بهترین گزینه برای تولید بازی هستند. طرفداران مدت‌هاست درخواست بازگشت کنترل نید فور اسپید به Criterion را دارند.

شایعات اخیر نشان داده که معرفی بازی Need for Speed: Unbound در ماه آینده میلادی (اواخر تیرماه) انجام می‌شود و EA در رویدادی ویژه از چندین بازی جدید به همراه FIFA 23 رونمایی می‌کند. گزارش جدید Exputer نشان می‌‌دهد که نید فور اسپید همراه بازی Skate‌ بعد معرفی می‌شود و سپس در تاریخ چهارم نوامبر راه بازار خواهد شد. گزارش پیشین تنها به زمان معرفی این اثر رانندگی اشاره کرده بود.

تاریخ انتشار Need for Speed جدید

تاریخ انتشار Need for Speed جدید

طبق صحبت‌های تام اندرسون از افشاگران معروف صنعت بازی، تاریخ انتشار Need for Speed جدید روز چهارم نوامبر (13 آبان) خواهد بود. تام اندرسون به‌ندرت شایعات اشتباه منتشر می‌کند و می‌توان به منابع او استناد کرد. گزارش‌های پیشین نشان از انتشار نید فور اسپید در ماه سپتامبر یا اکتبر بود و به نظر می‌رسد که اندکی تغییر در تاریخ انتشار نهایی پدید آمده است. البته باید گفت که این تاریخ توسط EA تائید نشده و احتمال تغییر آن وجود دارد.

طبق گزارش‌های پیشین، Need for Speed جدید در شهری به نام Lake Shore City جریان دارد که نمونه خیالی شیکاگو است. شهر اصلی بسیار وسیع است و شامل بخش‌های مختلف خواهد بود. صحبت‌هایی در مورد سبک طراحی نید فور اسپید نیز مطرح‌ شده که در نهایت نشان می‌دهد، این اثر از لحاظ بصری اندکی به انیمه‌ها نزدیک است و در نهایت، توجه اصلی روی مکانیسم چندنفره و آنلاین است. در نتیجه احتمال آنکه بازی به‌صورت آفلاین قابل تجربه نباشد وجود دارد. در نهایت باید گفت که بازی جدید میان پلتفرمی نخواهد بود و احتمال انتشار آن برای نسل نهم به صورت انحصاری بسیار زیاد است. شایعات از لغو نسخه PS4 بازی Need for Speed خبر می‌دهند.

در حال حاضر اطلاعات کامل در مورد این بازی وجود ندارد و باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم. در حال حاضر تاریخ انتشار Need for Speed همان 13 آبان است و باید دید آیا تغییری در آن ایجاد می‌شود یا خیر؟ نظر شما چیست؟‌

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.