بازی GTA V ایکس باکس گیم پس
یحیی رحیمی

بازی GTA V به سرویس ایکس باکس گیم پس بازگشت

یحیی رحیمی 14 تیر 1402 4 دیدگاه
1,554 بازدید

بازی‌های جدید سرویس ایکس‌ باکس گیم پس برای ماه ژوئیه میلادی اعلام شد. شاهد بازگشت بازی GTA V برای کنسول هستیم و همچنین بازی جدید Exoprimal قرار است در هنگام انتشار به این سرویس اشتراکی اضافه شود. گفتنی است نسخه نسل جدید بازی جی تی ای 5 برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید همین امروز به دانلود و تجربه بخش داستانی و همچنین آنلاین بپردازید.

بازی GTA V حدود دو سال پیش از این سرویس حذف شد و پس از مدت‌ها با نسخه جدید بازگشته است. شواهد نشان داده است که سرویس گیم پس به میزان درآمد این بازی کمک زیاد کرده است. شرکت تیک‌تو با رسیدن تابستان تصمیم گرفته است تا بازی را به این سرویس برگرداند و به‌نوعی میزان درآمد را افزایش دهد. سرویس گیم پس ثابت کرده است که روی تعداد بازی‌کنان و درآمد آثار قدیمی و جدید تأثیر شگرفی می‌گذارد و یک پیشنهاد جذاب برای ناشران بازی است.

بازی Sword and Fairy نیز امروز به سرویس گیم پس اضافه شد. این اثر نقش‌آفرینی شما را به یک دنیای فانتزی می‌برد و با شخصیت‌های مختلفی سرگرمتان می‌کند. از جمله دیگر بازی‌های جدید باید به Insurgency: Sandstorm اشاره کرد که از جمله شوترهای شناخته‌شده است و روز یازدهم ژوئیه به سرویس اشتراک بازی مایکروسافت اضافه خواهد شد. گل سرسبد این ماه نیز بازی Exoprimal است که اثر جدید شرکت کپکام به‌حساب می‌آید. این بازی متفاوت در مورد نبرد با دایناسورها در عصر آخرالزمانی، روز چهاردهم ژوئیه در دسترس اعضای گیم پس قرار می‌گیرد.

GTA V Xbox Game Pass

بازگشت GTA V به گیم پس

اعضای گیم‌پس این ماه می‌توانند به محتوای جانبی هم دسترسی پیدا کنند. خودروها موجود در فیلم باربی به بازی Forza Horizon 5 اضافه می‌شود. همچنین جام جهانی فوتبال بانوان نیز در بازی FIFA 23 فعال شده است. می‌توانید فیفا 23 را از گیم پس دانلود کنید و سپس جام جهانی بانوان با 32 تیم ملی، استادیوم‌های ویژه، جلوه‌های سینمایی تازه و گزارشگر رسمی تجربه کنید. آپدیت بازی Hi-Fi Rush نیز به‌صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد.

مشترکین سرویس گیم پس اواخر تابستان امسال بازی Starfield را دریافت خواهند کرد. این بازی حجم فراتر از 120 گیگابایت خواهد داشت و جزو موردانتظارترین آثار امسال برای سرویس گیم پس است. در نهایت باید به 3 بازی اشاره کرد که روز پانزدهم ژوئیه این سرویس را ترک می‌کنند. بازی Spelunky 2 مهم‌ترین عنوانی است که باید نگران حذف آن باشید. البته بازی‌های سرشناسی این ماه حذف نمی‌شوند و می‌توانید با خیال راحت به تجربه بازی‌های موردعلاقه ادامه دهید.

گفتنی است قیمت سرویس گیم پس از فردا پانزدهم تیر ماه از ماهانه 10 دلار به 11 دلار افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید این سرویس را تمدید کنید، بهتر است امروز این کار را انجام دهید. نظر شما در مورد بازگشت GTA V چیست؟ آیا آن را دانلود خواهید کرد؟

بازی GTA V ایکس باکس گیم پس

منبع: XboxWire

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    GUSSET

    مهمان

    داش یه سوال الان جی تی ای وی برای ایکس‌باکس وان با خرید گیم پس التیمیت قابل دانلوده دیگه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    من اکانت ظرفیت هوم جی تی ای وی آنلاین خریداری مردم ایا برای بازی نیاز به گیم پس دارم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سید

    مهمان

    دوستان ایا برای دانلود gta v online باید حتما خود gta v که حجمش ۸۴ گیگ هست رو دانلود کنیم؟اخه میزنم نصب همش ارور installation stopped میده و حتی یه مگ هم دانلود نمیکنه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      SHICK در پاسخ به سید

      مهمان

      سلام،اون نسخه ۸۴ گیگ نسخه xbox one هستش،و این ارور برای متصل نبودن اینترنت شما هست،اگر مطمعن هستید اینترنت وصله DNS. خود را عوض کنید