starfield
مبین نعمت‌اللهی

بازی Starfield در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی عرضه خواهد شد

مبین نعمت‌اللهی 27 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
133 بازدید

هفته گذشته بود که در طی گزارشی به انتشار رسیده بر روی وب‌سایت خبری Windows Central تایید شد که بازی Starfield ، عنوان تحت‌انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت از قبیل کنسول‌های Xbox و رایانه‌های شخصی خواهد بود. در کنار اعلام این خبر، تعدادی اسکرین‌شات از بازی به انتشار رسید که به سال 2018 برمی‌گردد.

همراه با این شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که بازی در دست ساخت تیم Bethesda Game Studios در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی منتشر خواهد شد، هرچند که گمانه‌هایی می‌رود که بازی زودتر از موعد مقرر به انتشار برسد. این جزئیات که از تبادل اطلاعات منبع خبری Kinda Funny Games و حدس و گمان‌های آن‌ها در رابطه با زمان انتشار عنوان Starfield در توئیتر نشات می‌گیرد، به انتشار بازی در سال آینده حکایت می‌کند.

پیش از آن، شایعاتی از انتشار بازی در تعطیلات سال 2021 میلادی قوت گرفته بود، جایی که با اتفاقات مرتبط با قرنطینه‌ی عمومی به تعویق افتادن روند ساخت و انتشار این عنوان نقش‌آفرینی علمی‌تخیلی خارج از ذهن نبود.

Starfield-leak

Starfield در انحصار اکس‌باکس

جف گراب اخیرا با انتشار توییت جدیدی گفته است که بازی Starfield در انحصار کنسول ایکس باکس خواهد بود و وی شخصا تمامی گزارش های منتشر یافته در این زمینه را تایید می‌کند.

اطلاعات زیادی از Starfield در دسترس نیست، اما با‌ این حال تعدادی از اسکرین‌شات‌های غیر رسمی بازی را جمع‌آوری کردیم. روند بازی به گونه‌ای خواهد بود که می‌توانید ساختار یک فضاپیما را شخصی‌سازی کنید، عنوانی جهان‌باز که بر محوریت علم و تخیل و در محیطی بسیار بزرگ جریان پیدا می‌کند. اطلاعاتی که تاکنون از بازی در دسترس است یادآور می‌شود که Starfield یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره است که در بستر موتور گرافیکی ارتقا یافته Bethesda، موتور گرافیکی که در ساخت عناوینی از سری‌بازی‌های Fallout و Elder Scrolls نقش‌آفرینی کرده، توسعه می‌یابد. انتظار می‌رود که همزمان با انتشار بازی، سرویس Game Pass در کنار سرویس xCloud پذیرای این عنوان موردانتظار باشند.

با ادعای کارگردان بازی، تاد هاوارد که Starfield را یک عنوان نسل بعدی معرفی کرده، می‌توان از این بازی به‌عنوان یک بازی میان‌نسلی یاد کرد که درواقع بر اساس ساختار سرویس xCloud که بر پایه‌ی معماری کنسول ایکس باکس وان بوده، می‌توان شاهد انتشار بازی بر روی کنسول‌های Xbox One, Xbox One Series S, Xbox One Series X و رایانه‌های شخصی نیز بود.

منبع: Windows Central

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.